Dat durf je niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je krijgt het gewoon benauwd![]()
Ik doe het hoor
Ik heb er negen gesproken. Kan ook tien zeggen, maar dat is een beetje stom, aangezien hij het niet weet van mij. Ik sprak hem wel regelmatig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook precies 9.Als je geen mensen meerekent waarvan ik weet wie ze zijn maar nooit mee gesproken heb.
ghehequote:
Mag ik binnenkomen?quote:
Ik vond jou verder ook een hele aardige meid.quote:
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat durf je niet.
[..]
Ik heb er negen gesproken. Kan ook tien zeggen, maar dat is een beetje stom, aangezien hij het niet weet van mij. Ik sprak hem wel regelmatig.
[..]
ghehe
Naar Leiden toe is 20 minuten voor mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leiden CS > Rotterdam CS is net een halfuur.
Of course.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik vond jou verder ook een hele aardige meid.
Ik kan ook 10 zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb er ook 9 gesproken, dus je stelling klopt niet. Kusje op je voorhoofd.
Is het dan al niet eerder omgeving Den Haag/Amsterdam?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Naar Leiden toe is 20 minuten voor mij.
0, maagdelijk wit zoals het postkaderquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?
Geen twijfel aan mogelijk.quote:
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Of course.
[..]
Ik kan ook 10 zeggen.
Ja, want ik wil graag slet zijn. Als het niet op een andere manier is, dan maar op deze.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zitten jullie nu te ruziën over wie de grootste meetslet is?
Morgen staat de teller op 11.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.
Ze heeft mij gemeet, ik tel voor 2 voor meerdere redenen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat telt niet. Het moet wederzijds zijn.
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want ik wil graag slet zijn. Als het niet op een andere manier is, dan maar op deze.
[..]
Morgen staat de teller op 11.
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.![]()
Toch LB?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:13 schreef Etsu het volgende:
LB telt voor 3 want mod, klein en schattig. Dus 12.
IN YOUR FACE BITCH
In Amsterdam gevonden.quote:
Wat ben je nou aan het strijden om meetslet? Je bent sowieso al een slet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag staat mijn teller op 10.![]()
Toch LB?
Oeeeeeeeeeh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat ben je nou aan het strijden om meetslet? Je bent sowieso al een slet.
Ben je jaloers?quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik moet die vrijdag werkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |