Ik was dit jaar naar Palermo in de in de 2e week van augustusquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Boh, goede tip om rekening mee te houden, wilde sowieso buiten het seizoen gaan (ergens oktober ofzo), dan is de meeste hitte ook al weg. In Rhodos had ik een hittegolf, dat was echt niet bestje kon toen bijna niets doen omdat het gewoon echt te warm was.
Ik zie het nu pasquote:
Je Uier is terug!quote:
quote:
Maar hij is weer terug, ik herken je weerquote:
EN IK NIET!?!?!?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Komt door Oerbeer, die heeft me toch over weten te halen.
Omweg? Via Duitsland?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan niet meer in m'n ogen wrijven zonder omweg.
Ik zal ff luisterenquote:
Ik heb alleen horloges die daar vandaan komenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:20 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik was dit jaar naar Palermo in de in de 2e week van augustusIk vond het zoooooo lekker, 35 graden
gewoon zwetend de douche uit komen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Maar hij is weer terug, ik herken je weer![]()
![]()
Je hebt je bril?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:21 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kan niet meer in m'n ogen wrijven zonder omweg.
Ik verbleef bij een Italiaanse vriend daar, heeft me alleen vliegticket gekost en was entreetickets/eten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik heb alleen horloges die daar vandaan komen
Lijkt me ook wel erg tof, jammer dat ik niet zoveel meer "ver" weg kan tegenwoordig (ik verdien wat minder dan vroeger)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |