Ik echt gelijk dag 1. Liep daar dat bedrijf binnen, haalde de sleutel van een Opel Astra op, en toen kwam net een mede hiker binnengelopen die een VW Polo op kwam halen die helaas zoek was. Kon hij weer terug.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:35 schreef Sarasi het volgende:
Eerste mede ARer tegengekomen vandaag! Direct over een bushalte geleerd waar de bus ook maar 1x per uur gaat, maar wel negen minuten eerder.
Verder was de Passat echt heerlijk, helemaal nieuw en geweldig rijden. Voor het eerst ook op de ring van A'dam gereden.
Dus je hebt je adres gegeven?quote:Op woensdag 18 december 2013 17:49 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik echt gelijk dag 1. Liep daar dat bedrijf binnen, haalde de sleutel van een Opel Astra op, en toen kwam net een mede hiker binnengelopen die een VW Polo op kwam halen die helaas zoek was. Kon hij weer terug.
Ook een keer 3 tegelijk toen we met 4 wagens naar Schiphol moesten vanuit Heerlen..
Had vandaag nog een spoedje; wisselrit Eindhoven Airport - Maastricht Station. Dat volk in Zuid Limburg.Ik kreeg zo'n contractbon mee, keurig op naam van Autoreset. Vraagt dat vrouwtje in Maastricht om mijn adres omdat ze dat ding op mijn naam wilde gaan zetten voor de wissel. Ja hoe voel jij je.
En volhouden tot ik toegaf.
Ja. Achteraf best stom, had eigenlijk m'n poot stijf moeten houden en AR moeten bellen. Dat contract was nu niet zo bijster spannend, er staat alleen op wie die auto heeft en waar hij ingeleverd moet worden en de kosten (gewoon ¤0,- ).quote:
Dit, 1 keer bij Kruisstraat geweest en voor de deur afgezet.quote:Op woensdag 18 december 2013 13:25 schreef Viezze het volgende:
Waalwijk is juist chill. Als je het aardig vraagt zet die chauffeur je voor het bedrijf af
Ik zit in een project vanuit bennekom. Ik denk dat het morgenavond druk is voor de pc'ers.quote:Op woensdag 18 december 2013 17:34 schreef RTS91 het volgende:
Nog meer pc's op het project vrijdagnacht in Bilthoven?
Morgenavond ga ik zelf al drinkenquote:Op woensdag 18 december 2013 18:50 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik zit in een project vanuit bennekom. Ik denk dat het morgenavond druk is voor de pc'ers.
Kan een klant trouwens voorkeurschauffeur opgeven?
Een project als PC houdt meestal in dat er een bedrijf een bedrijfsuitje heeft met de nodige alcohol en dat er dsn geregeld is dat elke medewerker naar huis gereden wordt door een chauffeur.quote:Op woensdag 18 december 2013 19:32 schreef Solidberg het volgende:
Wat houden die projecten in als ik mag vragen?
Moeten jullie die avond bepaalde ritten telkens doen ofzo?
Mooi spul is dat ja, vooral die oude vertrouwde V8 superchargedquote:Op woensdag 18 december 2013 22:22 schreef CitroenFrance het volgende:
Vandaag een Land Rover Range Rover weggebracht. Zo V8 moter klinkt heerlijk.
Verheug je er niet al teveel op, waarschijnlijk hebben alle andere hikers uit de regio dat ookquote:Op woensdag 18 december 2013 23:14 schreef Solidberg het volgende:
Verheug mij al op 2 weken volle beschikbaarheidHeb in december tot nu maar 8 uur
Oh shit, hopelijk niet. Of met wat geluk vieren die wat langer vakantie of moeten nog nog herkansingen doen in die 2 week tijdquote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Verheug je er niet al teveel op, waarschijnlijk hebben alle andere hikers uit de regio dat ook
Ja precies. En het is ook vakantie, verwacht eigenlijk vrij weinig werk. Of valt dat mee?quote:Op donderdag 19 december 2013 00:14 schreef S-RS het volgende:
[..]
Verheug je er niet al teveel op, waarschijnlijk hebben alle andere hikers uit de regio dat ook
Solliciteer anders gewoon eens bij Autoreset.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:39 schreef kweenie1 het volgende:
En we gaan de 4e maand in in de wachtrij voor sollicitatie. EW heeft het blijkbaar rustig voor hikers in regio breda, of er zijn gewoon veel sollicitanten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |