Bij Autoreset klopt het eigenlijk altijd wel. Bij Wegener klopt het nu al maanden niet hier.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heb het ook binnen, maar wel weer te weinig. Dus ook maar even op de specifiecatie wachten. Waaaaarom moet zoiets kinderlijkseenvoudig toch keer op keer fout gaan...
Ik zou gewoon daar tanken dan hoor. Dan maar een liter of twee minder maar dertig euro voorschieten is een beetje veel van het goede, vooral bij EW.quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Haha, ik mis ook precies het bedrag dat ik voor hun heb voorgeschoten. Was er nog 16km voor om gereden om toch bij een Esso te kunnen tanken. Kom ik daar, is hij gesloten wegens onderhoud tot 9 uur 's avonds...quote:Op maandag 16 december 2013 12:51 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mis 30 euro. En laat dat nou exact een tankbon zijn die ik heb voorgeschoten voor de Wismarweg, omdat die willen dat je direct na ophalen aftankt en de dichtstbijzijnde Esso 20 kilometer verderop EN uit de route was..
Ah joh, extra uurtje weer tochquote:Op maandag 16 december 2013 16:09 schreef BlackLining het volgende:
Leuk trouwens van die busdiensten die om het uur gaan, en die je dan net mist
Heb er al 7 staan vandaagquote:
Zijn van klanten, niet voor 'ons' zeg maar. In de loods stonden altijd twee Porsche's. Die witte staat er het vaakst. Die transporten doen ze zelf, heb er wel eens naar gevraagdquote:Op maandag 16 december 2013 15:44 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Ze hadden vanochtend aan de Wismarweg een Panamera buiten staan, zonet was die weg, zoiets wil ik nou ook wel eens wegbrengen.
Haha nu je het zegt, kan me niet geugen dat ik ooit eens van ze iets echts heb mee gekregen. Serieus alleemaal boodschappenkarretjes met 14% of 20% bijtelling.quote:Op maandag 16 december 2013 16:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Stond inderdaad ook nog een 991, een zwarte. Achja, eigenlijk hebben ze ook wel gelijk.
Alleen een beetje jammer dat wij enkel maar 14% hokken meekrijgen daar.
Bij deze klant hoef ik niks voor te bereiden. Ik rij eigenlijk alleen hem. Maar hij stelt altijd navigatie in en zodra we bij eindpunt komen wijst hij mij zelf de weg. Erg relaxte man, altijd gezellig.quote:Op maandag 16 december 2013 17:30 schreef Sjouveur het volgende:
Sterkte in Brussel, bereid je route goed voor want verdwalen is daar zo gebeurd :p
Wel een prima opdracht trouwens met slechts een uurtje wachttijd!
Houten ben ik nog nooit geweest, wat zit daar?quote:Op maandag 16 december 2013 17:45 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Nagenoeg alles is 14%. De betere auto's heb ik toch vaak vanuit Almere, Amersfoort of Houten.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |