Laat dat nou net het principe van een 0-uren oproepcontract zijn. Het principe dat je niet verplicht bent aan de oproep gehoor te geven.quote:Op donderdag 19 december 2013 22:12 schreef BlackLining het volgende:
Tegenover het feit dat de werkgever zijn kont afveegt met het 'contract', staat immers ook dat wanneer jij geen zin hebt om te werken, je dat domweg niet hoeft te doen.
Maar door die 12 uur is het feitelijk geen 0-uren contract meer toch?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:14 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Laat dat nou net het principe van een 0-uren oproepcontract zijn. Het principe dat je niet verplicht bent aan de oproep gehoor te geven.
Wat staat er precies? Móet je 12 uur beschikbaar zíjn per maand of wordt je iedere maand 12 uur ingepland?quote:Op donderdag 19 december 2013 22:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Maar door die 12 uur is het feitelijk geen 0-uren contract meer toch?
Ja wel ervaringen, ben er ooit aangenomen. 2x voor gewerkt, werd in het begin weinig gebeld en toen maar naar EW gegaan. Misschien vanaf januari m'n geluk daar weer beproeven. Sta nog steeds ingeschreven.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:44 schreef JHdD het volgende:
Nee oke jullie hebben gelijk. Ik wilde eigenlijk wel een stapje hoger naar privéchauffeur. Dan is representativiteit wel belangrijker en gaat ie er wel af.Iemand ervaring met AB-AZ Chauffeurs?
quote:Op donderdag 19 december 2013 22:31 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Wat staat er precies? Móet je 12 uur beschikbaar zíjn per maand of wordt je iedere maand 12 uur ingepland?
Dat is de letterlijke test, met in hetzelfde lid nog een stuk over dat de werknemer wordt opgeroepen wanneer er geschikte werkzaamheden voor handen zijn.quote:De arbeidsovereenkomst wordt in beginsel aangegaan voor minimaal 12 uur per maand.
Waar in Eindhoven?quote:Op vrijdag 20 december 2013 07:55 schreef Sarasi het volgende:
Zometeen de auto pakken naar Eindhoven, hopelijk heeft die Yaris een beetje een oke radio. Laatste keer dat ik in zo'n ding reed was tijdens rijlessen.
Net 125.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:06 schreef Solidberg het volgende:
Vraag me toch af hoe zo'n hoogwerker van 3,3 ton rijdt
Zeker zwak motortje erin zodat je net de 100 haalt?
Veel plezier met de buurtbusquote:Op vrijdag 20 december 2013 08:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven?
Zo in een Fiesta naar Waalwijk, het is niet veel maargoed…
Ik moet naar de Duikerweg, is dat een garantie voor een buurtbus?quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Veel plezier met de buurtbusik moet er ook weer in zo. Hoogwerker moet daar ook heen.
Edit: Lol, mis een dikke 100 euro van mijn loonzo maar eens uitzoeken hoe dat zit.
Jup. 223. Veel plezier, neem er de tijd voor zou ik zeggenquote:Op vrijdag 20 december 2013 09:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik moet naar de Duikerweg, is dat een garantie voor een buurtbus?
Ik heb echt een keer in een buurtbus gezeten.
Kwartiertje lopen vanaf station Beukenlaan. Particulier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 08:54 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Waar in Eindhoven?
Zo in een Fiesta naar Waalwijk, het is niet veel maargoed…
Ik woon 10 minuten van Beukenlaan af.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Kwartiertje lopen vanaf station Beukenlaan. Particulier.
Maar de papieren zijn er nog niet in Groningen, dus ik zit chill met een kopje thee te wachten.
Nou, ik moet om half 12 in Son en Breugel zijn, dan naar Waalwijk en dan terug. Tegen die tijd ben jij al in Eindhoven geweest denk ik.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:30 schreef Sarasi het volgende:
Nou, het gaat nog een uurtje duren, dus ik zit in de kantine met chocomel te verdienen aan spelletjes op mijn tablet.Ik mag gewoon van de LM en van AR een uur blijven wachten, idioot dit.
Even contant geld regelen als die dingen zo'n gezeik hebben met een OV chipkaart.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:06 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jup. 223. Veel plezier, neem er de tijd voor zou ik zeggen
Ja mien jong, dat hangt van de prijs af he.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:32 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Nou, ik moet om half 12 in Son en Breugel zijn, dan naar Waalwijk en dan terug. Tegen die tijd ben jij al in Eindhoven geweest denk ik.Dus we gaan elkaar sowieso mislopen. Wel komen karten he, 3 januari.
Is niet nodig. Tenminste hier rond Uithuizen(Qbuzz) niet. Als de OV kaartlezer niet werkt of niet aanwezig is, mag je gratis meereizen. (Is al zo sinds februari ofzo..)quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:33 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Even contant geld regelen als die dingen zo'n gezeik hebben met een OV chipkaart.
Privéquote:Op vrijdag 20 december 2013 07:44 schreef BlackLining het volgende:
Flitsers willen ontwijken en dan de A12 overwegen
Wel laat trouwens. Hiker klusje of pc?
Ik ben onderweg om de hoogwerkert op te halen2 uur met de trein..
Jep, en van AR was alles best als ik voor vijf uur in Helmond ben. Dan ben ik wel heel laat bij mijn Sinterklaasviering.quote:
Sinterklaas ja?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:12 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Jep, en van AR was alles best als ik voor vijf uur in Helmond ben. Dan ben ik wel heel laat bij mijn Sinterklaasviering.
Haha, ik heb een reis van 2 uur terug zo te zien. Dus in totaal toch een uurtje of 4 zoet met dit karwei. Mjah, ritje binnen Brabant is gewoon geen urenknaller.quote:Op vrijdag 20 december 2013 09:38 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ja mien jong, dat hangt van de prijs af he.Maar ik kom sowieso wel even wat drinken denk ik.
Maar zoals het er nu uitziet ben ik pas rond 13h op mijn afleveradres, dus wie weet.
Heb je 'n eigen bedrijf of is dit een geintje?quote:Op vrijdag 20 december 2013 10:39 schreef Marco001 het volgende:
Ben nu trouwens druk bezig om een leuk klusje binnen te hengelen: begin Januari moeten er 4 of 5 huurauto's van de Eemshaven naar Bremen airport gebracht worden. Ze op laten halen door de verhuurder kost 1000,- per auto.Ik heb dus gemeld dat ik ze wel voor 500,- per stuk daarheen wil brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |