quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan staat het voor eeuwig op internet en is niet goed voor mn maagd maria status
Ik durf misschien ook wel met jou te knuffelen. In de hoop dat je niet gemeen doet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:21 schreef Cosmo. het volgende:
Ik vind jullie wel lief, en wil knuffelen met jullie
Nu weten we wel dat er iets is wat je maria-imago zou kunnen schaden, ja. Gevaarlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oei had ik dat niet moeten zeggen nee? $hit maak het eel moeilijk voor mezelf zo
Whut.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef Cosmo. het volgende:
KB is een soort van ghetto black maria
Had je niet alsnog gekund als gewone deelnemer ipv vrijwilliger?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef Furdinand het volgende:
Ik had woensdag mee gekund als vrijwilliger naar jan smit voor een festival voor verstandelijk gehandicapters maar er was een kaartje te weinig
gurl no.quote:
gemiste kans!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:29 schreef Furdinand het volgende:
Ik had woensdag mee gekund als vrijwilliger naar jan smit voor een festival voor verstandelijk gehandicapters maar er was een kaartje te weinig
Wat tof! Wat ga je dan allemaal doen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga mn imago weer herstellen! Aankomende week met de zonnebloem mee als vrijwilliger
KIJKEN :quote:
Beach zegt irl toch niksquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
Volgens mij is Beach hier degene die bitchy is.
Het is een vaarvakantie naar Duitsland. Kerstmarktjes en steden bezoeken enzo en die ouderen daar begeleiden denk ik. Keileuk. Geen idee verder wat voor specifieke taken ik moet doen op de boot zelf.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:30 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wat tof! Wat ga je dan allemaal doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |