Gokverslaafde in de making?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer was mijn plan. Alleen vind ik dit 'spel' ongelofelijk leuk dus doe ik iets meer speelgeldEn ik zet ook niet in 1x 1000 erop, ik zet eerst 300 erop, als het gaat dalen zet ik er meer op, als het gaat stijgen niet.
Huh, ik kreeg juist de indruk dat het door velen positiever werd gebracht dan dat het is. Dat er dus blijkbaar helemaal niets met bitcoin gekocht en verkocht mag worden lees ik ook vandaag voor het eerst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Het wordt expres anders geduid om de prijs van Bitcoin naar beneden te krijgen, zodat er weer goedkoop ingekocht kan worden.
hehe, deze is nog beter dan die eerdere grafiek. Niet over 3 jaar maar al over 1 jaar met pensioen!quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Gokverslaafde in de making?
Blijf gewoon de hele nacht wakker, dan heb je meeste kans op succes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Twijfel om fiat te blijven of voor het slapen gaan in te kopen. Meh..
je bent niet de enige hierquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mijn vader is ook gecontroleerd gokverslaafd. Hij gokt echt letterlijk elke dag, misschien alleen niet op drukke werkdagen. Maar hij zet 10 centen in en verdubbeld.
Het zijn omgekeerde vragenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb die show nooit begrepen, waarom zouden ze moeten antwoorden in vragen?!
Trendmatig gezien (gebaseerd op afgelopen 10 uur) zou het onverstandig zijn om nu BTC te kopen en te gaan pittenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:07 schreef SosuaCafe het volgende:
Twijfel om fiat te blijven of voor het slapen gaan in te kopen. Meh..
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:09 schreef µ het volgende:
[..]
Het zijn omgekeerde vragen.
Je krijgt dus het antwoord en moet de goede vraag erbij vertellen.
07:00 inderdaad. Ik ga uitzoeken of ik er achter kan komen welke coin.quote:
Mooi dan hoop ik dat quark dan naar de maan gaatquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
http://www.btc38.com/trade.html
om 14:00u chinese tijd 2 nieuwe coins QRK waarschijnlijk en nog 1. Das een uurtje of 7 hier?
Gaat om AndroidsTokens waarschijnlijk. Al is die gebugged.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
07:00 inderdaad. Ik ga uitzoeken of ik er achter kan komen welke coin.
Waar haal je die info vandaan? Ik zie wel veel pijlen richting QRK maar ADT kan ik nergens terugvinden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaat om AndroidsTokens waarschijnlijk. Al is die gebugged.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=362895.0quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:17 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Waar haal je die info vandaan? Ik zie wel veel pijlen richting QRK maar ADT kan ik nergens terugvinden.
quote:mrbildo: 1/2 my money in dogecoins since 2 days ago, x10 initial investment, such coin, very milloinaire
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |