Gaat hem niet worden hoor, zelf had ik het niet anders gedaan zoals je het verteld omdat spelletjes spelen voor de basisschool is maar blijkbaar denken sommige vrouwen daar anders over.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:16 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja denk dat je gelijk hebt. Zit te denken of ik dat nog om kan keren. Met cancelen is het sowieso einde verhaal.

'Spelletjes' spelen is het leven. Ik snap dat als je je niet zo op je gemak voelt bij de spelletjes dat het vervelend is maar je kan er maar beter aan wennen. Geen vrouw wilt een man die zich aan haar voeten werpt, er moet wat spanning in een relatie zitten. Ik zie overigens niet hoe dit specifieke meisje volgens jou spelletjes speelt, vind het als term een beetje een zwaktebod.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden hoor, zelf had ik het niet anders gedaan zoals je het verteld omdat spelletjes spelen voor de basisschool is maar blijkbaar denken sommige vrouwen daar anders over.

Hoort bij het leven?quote:Op zondag 15 december 2013 13:17 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
'Spelletjes' spelen is het leven. Ik snap dat als je je niet zo op je gemak voelt bij de spelletjes dat het vervelend is maar je kan er maar beter aan wennen. Geen vrouw wilt een man die zich aan haar voeten werpt, er moet wat spanning in een relatie zitten. Ik zie overigens niet hoe dit specifieke meisje volgens jou spelletjes speelt, vind het als term een beetje een zwaktebod.

.
. .
. .
.

Er is nog een grijs gedeelte tussen , miscchien vind degene je wel leuk maar is er nog niet helemaal uit, of eigenlijk niet leuk genoeg als date materiaal, en dat kan allemaal hoeft niet meteen als spelletjes spelen gezien te worden .quote:Op zondag 15 december 2013 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoort bij het leven?
Sorry hoor maar als ik iemand oprecht leuk vind (of niet) dan zeg ik dat gewoon, daar heb ik geen bullshit excuus en gedraai voor nodig. Voeten werpen, not so much, ben geen voetveeg.

Waarschijnlijk was je dat ook. En nu?quote:Op zondag 15 december 2013 14:44 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Er zit nog veel meer detail in, maar ik ga niet alles tentoonspreiden. Overdrijven is ook een vak.. Het voelt gewoon niet prettig als er zo met je omgegaan wordt. Het voelde een beetje als dat ik de oude schoen was, totdat ze een ander tegenkwam..

Dan nog is dat naar mijn inziens geen rede om niet eerlijk te zijn. Dan moet diegene dat gewoon zeggen.quote:Op zondag 15 december 2013 14:27 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Er is nog een grijs gedeelte tussen , miscchien vind degene je wel leuk maar is er nog niet helemaal uit, of eigenlijk niet leuk genoeg als date materiaal, en dat kan allemaal hoeft niet meteen als spelletjes spelen gezien te worden .
Ik snap best dat je soms duidelijkheid wil maar soms heeft dat ook nog weleens tijd nodig om het nou meteen op de spelletjes spelen hoop te gooien maak je jezelf het eigenlijk alleen maar moeilijker Ja soms als je iemand leuk vind en die ander vind je minder leuk is dat nou eenmaal zo en moet je soms accepteren, ga niet meteen met als het niet helemaal op die manier gaat zoals jij wil dat de ander spelletjes speelt.
Die instelling maakt juist dat je moeite krijgt met versieren, want ja bij versieren horen afwijzingen en het is niet allemaal een soort complot hoor .

Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.quote:Op zondag 15 december 2013 14:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is dat naar mijn inziens geen rede om niet eerlijk te zijn. Dan moet diegene dat gewoon zeggen.

Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.
Kijk ja soms is het ja de klik is er , en soms is zelfs een relatie verliefdheid iets wat jaren duurt voordat iemand het beseft,
Ik denk dat je een beetje onrealistische kijk en soms onrealistische manier dingen wil en ik denk dat je daar jezelf in de weg zit .

Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .quote:Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.
Hoe wil de de ander graag benaderd worden? Dat is voor mij een hele kunst..

Hoezo is dat een kunst. Als je leuk bent en je hebt plezier met een meid dan kan je redelijk snel met haar wel gewoon verdere dingen doen. Of ze moeten een trauma hebben ofzo. Maar als je gewoon niet overkomt als een persoon die alleen seks wil en verder alles gewoon wel in balans heeft dan maken maar weinig meiden moeite van de benadering(stijd). Dat een meid soms langer wil nadenken e.d. heeft er gewoon mee te maken dat ze je niet leuk genoeg vindt om direct een overtuigde keuze te kunnen maken. Daarom kunnen anderen er ook mee vandoor gaan. Als dat echt verschilde en jij zou de eerste zijn dan kon een ander er ook niet met haar vandoor, immers: ze heeft bij hem dan ook evenveel tijd nodig en blabla.quote:Op zondag 15 december 2013 17:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Afgezien daarvan, als je te lang wacht (lees: de dame in kwestie ruimte wil geven), dan gaat een ander ermee vandoor. En bij iedere man / vrouw verschilt dat.. Zie daar nu maar net het verschil in te vinden.
Hoe wil de de ander graag benaderd worden? Dat is voor mij een hele kunst..

A+ post. Je moet een balans vinden in laten merken dat je geïnteresseerd bent terwijl je haar ruimte geeft en zonder direct de liefde te verklaren zeg maar.quote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Door ze juist minder onder druk te zetten, je geeft hier al aan dat je veel te snel wilt wat de ander voor je voelt , juist dat kan voor een vrouw/meisje heel erg opdringerig overkomen. En juist op die manier wil degene vaak juist gaan voor degene die het rustig aan doet .
Iemand die van mij van het begin af aan al heel erg is van eerlijk zijn en heel wil weten waar die aan toe is echt een afknapper. Juist omdat dat de dingen zijn die je de ruimte moet geven zeker in het begin dan ben je nog in de verken fase.
Ik zou het gevoel hebben dat ik steeds onder druk word gezet en dat zou er juist toe leiden dat ik degene niet meer wil zien .

Hoe vaak komt het niet voor dat na 1/2/3 date(s) je niets meer hoort, nou sorry hoor maar dan ben je wat mij betreft geen steek waard.quote:Op zondag 15 december 2013 17:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Of misschien wil jij gewoon te snel te vlug, soms nemen dingen tijd en kan je niet meteen van iemand eisen dat die een antwoord geeft omdat jij dat wilt.
Kijk ja soms is het ja de klik is er , en soms is zelfs een relatie verliefdheid iets wat jaren duurt voordat iemand het beseft,
Ik denk dat je een beetje onrealistische kijk en soms onrealistische manier dingen wil en ik denk dat je daar jezelf in de weg zit .

quote:Op zondag 15 december 2013 18:13 schreef S95Sedan het volgende:
Als er een klik kan dat toch gewoon gezegd worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |