abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 december 2013 @ 13:11:16 #276
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134446553
quote:
1s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:06 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Sorry please doe dit niet dit staat ontzettend wanhopig
Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
we dan
pi_134446773
Ik hoop met heel mijn hart dat je aan het trollen bent. Not sure if serious or ...
  donderdag 19 december 2013 @ 13:23:55 #278
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134447066
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Ow zo'n broodtrommel dan? We moeten toch allemaal een broodtrommel gebruiken en als zij dan eentje meeneemt met mij erop dan weet men dat ze mijn date is. En een broodtrommel is sowieso al functioneel dus ja. Of beter zo'n ander cadeautje van die site doen? Zat ook te denken aan zo'n telefoonhoesje maar ik twijfel nog wel een beetje. Kan je me overhalen? Welke is het beste?
Begin eerst met een mok voor op haar werk. Ben je de hele dag bij haar als jullie elkaar niet kunnen spreken, en toch sluit ze haar zwoele lippen om je heen en houd ze je in haar handen vast.

Ik heb dat een keer gedaan en 8jaar een relatie mee gehad! Succes gegarandeerd!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134448667
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 13:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?
Ik krijg meestal gewoon een roosje voor mijn eerste date als de jongen mij komt ophalen. Dat is niet echt een cadeau, maar een teken van attentie. Een cadeau tijdens versierfase, zou ik toch maar 'raar' vinden hoor.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134448834
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
edit; Ze doet veel aan hardlopen en wil msn zoiets geven ofzo ?
pi_134449034
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik mijn date moet geven, we gaan al 3 maanden denk ik met elkaar om maar hebben geen relatie maar wil der toch iets leuks en kleins geven. Liefst een gimmick ofzo van 5/10/15 euro, iemand een ideetje ? klein en schattig gaan we voor.
Een leuke Headphone hat voor de winter? Mja, dat heeft ze misschien al.
pi_134449112
Super leuk idee CC, geniaal! Zo eens even in de stad kijken of we zoiets kunnen vinden..
  donderdag 19 december 2013 @ 14:18:51 #283
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134449123
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Wablieft? Een cadeau aan iemand die je nog probeert te versieren of bedoel je als je al een relatie hebt?
Ik krijg meestal gewoon een roosje voor mijn eerste date als de jongen mij komt ophalen. Dat is niet echt een cadeau, maar een teken van attentie. Een cadeau tijdens versierfase, zou ik toch maar 'raar' vinden hoor.
Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?
☭☭ You are a traitor to the motherland ☭☭
pi_134449135
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Ohjee, is dat normaal, cadeautjes bij de eerste date?
3 maanden !
pi_134449154
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef LesMiserables het volgende:
Super leuk idee CC, geniaal! Zo eens even in de stad kijken of we zoiets kunnen vinden..
;)
  donderdag 19 december 2013 @ 14:19:47 #286
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134449158
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef complicate het volgende:

[..]

3 maanden !
Ja maar jij hebt het over een roosje.
pi_134449181
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:19 schreef Maargoed. het volgende:

[..]

Ja maar jij hebt het over een roosje.
Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
pi_134449198
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:11 schreef LesMiserables het volgende:
Een ring.

Oh wacht.
  donderdag 19 december 2013 @ 14:23:34 #289
416284 Maargoed.
Zakelijkheid pur sang.
pi_134449315
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:20 schreef complicate het volgende:

[..]

Aaah ik heb eigenlijk bijna altijd een roosje van mijn dates gehad als hij mij komt ophalen.
Is dat raar?
Weet niet. Wel een goed idee al verschilt het waarschijnlijk per persoon of dat wordt gewaardeerd of niet.
pi_134449787
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?

@seriemoordernaar
Say wut ?
  donderdag 19 december 2013 @ 14:38:06 #291
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134449843
quote:

[..]

Is dat raar?
Beter dan een gesloten autoradio.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134449985
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:
Echt nog nooit iets meegenomen naar een date (behalve fles drank oid). Roosje lijkt me zo raar, wat doe je ermee nadat je hem gekregen hebt ?

Meestal neem ik dat roosje mee of laten we het in de auto, het is meer teken van attentie, meer niet hé.
pi_134450065
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:36 schreef LesMiserables het volgende:

@seriemoordernaar
Say wut ?
Dat was natuurlijk niet serieus. :')
pi_134450254
quote:
Is dat raar?
Ja vind ik wel!
pi_134450271
quote:
2s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:49 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Ja vind ik wel!
Waarom? Wat doet een man dan bij jou op een eerste date?
pi_134450280
Nou goed. Dan maar eens even serieus, met die grappenmakers hier. :s)

Ik zou never en nooit een broodtrommel geven. ( :') ) Een roos ligt eraan, ik vind dat meer iets voor wanneer je echt verliefd bent en je weet dat het wederzijds is. Ringen, tja. Dat moet ieder maar lekker voor zichzelf bepalen.

Ik zou eerder als verrassing voor haar iets doen wat niet zo direct tastbaar is, niet materieel maar wel dat ze er leuke mooie herinneringen aan over houdt. Vind ik veel leuker.
pi_134450299
Heb net ff rond gevraagd in mijn date kringen, niemand neemt iets mee voor de vrouw en de vrouwen die ik het vroeg hadden zoiets nog nooit meegemaakt. Zou het persoonlijk nooit doen omdat ik het iets te ver vind gaan.
pi_134450317
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:50 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Nou goed. Dan maar eens even serieus, met die grappenmakers hier. :s)

Ik zou never en nooit een broodtrommel geven. ( :') ) Een roos ligt eraan, ik vind dat meer iets voor wanneer je echt verliefd bent en je weet dat het wederzijds is. Ringen, tja. Dat moet ieder maar lekker voor zichzelf bepalen.

Ik zou eerder als verrassing voor haar iets doen wat niet zo direct tastbaar is, niet materieel maar wel dat ze er leuke mooie herinneringen aan over houdt. Vind ik veel leuker.
Hehe eerste keer dat ik hoor dat een roos geven op eerste date raar is.
Ik was het meer dan gewoon eigenlijk. :{
pi_134450323
Stiekem een tijdje dansles volgen en haar dan ineens uit het niets helemaal van de dansvloer blazen met je moves. Gegarandeerd een leuke avond na afloop. :s)

Zoiets dus.
pi_134450348
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
Stiekem een tijdje dansles volgen en haar dan ineens uit het niets helemaal van de dansvloer blazen met je moves. Gegarandeerd een leuke avond na afloop. :s)

Zoiets dus.
*O* niets gaat boven versieren op de dansvloer :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')