abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134398501
Vrouwen die sex willen en nemen zijn geniaal. Hypocriete gedoe altijd maar over doen alsof vrouwen netjes moeten zijn en alles maar mogen neuken wat los en vast zit. Vrouwen die weten wat ze willen zijn de betere!
pi_134398740
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 09:36 schreef yats het volgende:

[..]

Dat eerste komt me wel bekend voor ja. Dat je het idee hebt dat de ander niet wil of dat je je teveel opdringt als je het probeert. Het vervelende is, als je dat niet doet leidt het sowieso nergens toe behalve wat ouwehoeren. Vrouwen zijn helaas vaak te afwachtend op dat gebied en verwachten dat de man de touwtjes in handen neemt. Enige emancipatie op dat gebied zou ik dan ook van harte toejuichen...
Sommige vrouwen moeten mannen hun "werk" laten doen in beginfase van “versieren”. Ik vind het wel belangrijk dat een vrouw ook wél achteraf wat initiatief neemt eens de man de eerste stap heeft durven zetten. Anders is het "saai" voor die man.

Overigens vind ik het een afknapper als een man snel een “ja of nee” verwacht van een vrouw.
Ik bedoel er is een verschil tussen een vrouw versieren en haar ruimte geven om te reageren en sommige mannen begrijpen het gewoon niet! Opdringerige mannen : :r
Dan nog liever een afwachtende man die mij ruimte geef!!

Maar goed, hoe dan ook, willen alle mannen en vrouwen seks en of “liefde" en op dat vlak maak het niet meer uit wie initiatief heeft moeten nemen.
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134398808
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 00:00 schreef Buffell het volgende:

[..]

Don't shoot the messenger... :9

Een date is voor mij een afspraakje waarin beide partijen geïnteresseerd zijn in elkaar om mogelijk 'meer dan vrienden' te worden.
Gij zult allen deze theorie voor waarheid aannemen. Amen.
Amen :P
pi_134398822
quote:
12s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:10 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Alle vrouwen zijn toch hoeren op je eigen moeder na?
En alle mannen ook, op je eigen vader na.
pi_134398876
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:42 schreef LesMiserables het volgende:
Vrouwen die sex willen en nemen zijn geniaal. Hypocriete gedoe altijd maar over doen alsof vrouwen netjes moeten zijn en alles maar mogen neuken wat los en vast zit. Vrouwen die weten wat ze willen zijn de betere!
En een garage is ook niet 24/7 open hé.
  woensdag 18 december 2013 @ 11:57:38 #231
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134398974
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.

Toen ik nog een puber-Silenusje was ging ik naar boerendiscotheken en kroegen waar de man/vrouw-verhouding 80/20 was. Kortom, om elk chickie stonden minimaal 5 gasten te dansen. Als je er dan niet geweldig tussenuit springt ben je kansloos, en al helemaal als je uberhaupt geen initiatief neemt.

Maar hoe erg veranderde de situatie toen ik ging studeren, en de verhouding opschoof naar 35/65 (man/vrouw). Toen waren de vrouwen, en zelfs de leuke en knappe vrouwen, zwaar in de minderheid. Zij MOETEN dus wel initiatief nemen. Als man hoef je in zo'n stad niet veel meer te doen dan er een beetje cool uitzien en grappige dingen terugzeggen. Zij zetten de eerste stap wel.

Wat ik wil zeggen: in een dorp is het altijd lastiger versieren dan in de stad. En al helemaal omdat vrouwen uit een dorp over het algemeen lelijker en minder bijdehand/grappig zijn dan vrouwen uit een stad.
Dat laatste is gewoon een ontzettend achterlijk vooroordeel. :')
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134399103
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:54 schreef complicate het volgende:

[..]

En een garage is ook niet 24/7 open hé.
:?
  woensdag 18 december 2013 @ 12:04:04 #233
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134399177
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Fera het volgende:

[..]

Vind ik serieus niet, maar ik begrijp uiteraard dat het subjectief is en jij andere vrouwen veel knapper (of juist niet) kunt vinden dan ik.
Gourmetten of steengrillen?
  woensdag 18 december 2013 @ 12:05:53 #234
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134399228
Silenus, in welke stad ben jij gaan studeren? In mijn studiestad was het ongeveer 55/45 waarbij er dus wel iets meer vrouwen waren, maar het zeker niet zo makkelijk is als jij ons wil laten geloven...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 18 december 2013 @ 12:06:41 #235
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_134399260
Utrecht.
Gourmetten of steengrillen?
pi_134399262
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:01 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

:?
Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".
Ik bedoel, ik moet niets weten van mannen die met heel België of NL naar bed zijn geweest! Dan nog liever een maagd! Want mannen en vrouwen die sletten, zijn zoals een garage die 24/7 open is. :')
  woensdag 18 december 2013 @ 12:07:51 #237
416020 K44S
The bearded man
pi_134399295
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:38 schreef Silenus het volgende:

[..]

Alles is een kwestie van vraag en aanbod, en uiteindelijk wil iedereen 'regelen'.

Toen ik nog een puber-Silenusje was ging ik naar boerendiscotheken en kroegen waar de man/vrouw-verhouding 80/20 was. Kortom, om elk chickie stonden minimaal 5 gasten te dansen. Als je er dan niet geweldig tussenuit springt ben je kansloos, en al helemaal als je uberhaupt geen initiatief neemt.

Maar hoe erg veranderde de situatie toen ik ging studeren, en de verhouding opschoof naar 35/65 (man/vrouw). Toen waren de vrouwen, en zelfs de leuke en knappe vrouwen, zwaar in de minderheid. Zij MOETEN dus wel initiatief nemen. Als man hoef je in zo'n stad niet veel meer te doen dan er een beetje cool uitzien en grappige dingen terugzeggen. Zij zetten de eerste stap wel.

Wat ik wil zeggen: in een dorp is het altijd lastiger versieren dan in de stad. En al helemaal omdat vrouwen uit een dorp over het algemeen lelijker en minder bijdehand/grappig zijn dan vrouwen uit een stad.
Als ik het goed begrijp en dat dus de vrouw het voor het uitkiezen heeft in een dorp, geef ik je gelijk :)
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_134399370
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Ja ik bedoel, vrouwen willen ook seks en ik vind gedoe ook onzin. Maar je hebt van die mannen die denken dat een nummer geven betekent "ik wil je neuken oid".
Ik bedoel, ik moet niets weten van mannen die met heel België of NL naar bed zijn geweest! Dan nog liever een maagd! Want mannen en vrouwen die sletten, zijn zoals een garage die 24/7 open is. :')
Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...
  woensdag 18 december 2013 @ 12:12:43 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134399432
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Vind ik zonde, zou niet inzien waarom je iemand zou veroordelen op het aantal bed partners dat hij of zij gehad heeft. Dat is toch ieders keuze en meer of minder betekent toch niet beter of slechter (als het al zo is is het beter ivm ervaring). Stel je voor jij vind de man/jongen van je leven maar in het verleden heeft hij best veel exen gehad/rondgeneukt, is dat dan een reden om hem af te schieten terwijl je het misschien wel een hele leuk jongen vind ? Aantal bed partners van iemand waar ik mee ben boeit mij persoonlijk niet zo...
Er zijn er genoeg (mannen en vrouwen) die dat wel interesseert. En daarop kunnen afknappen.
Ook niets mis mee natuurlijk. Ieder zijn ding :)
pi_134399446
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:10 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Hum hum ik snap wat je bedoelt, maar goed, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, dus weet ik niet hoe het is om blind te zijn. Wie weet hé, val ik voor zo een man in de toekomst :'). Ieder zijn ding hé.
pi_134399586
quote:
7s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:12 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Er zijn er genoeg (mannen en vrouwen) die dat wel interesseert. En daarop kunnen afknappen.
Ook niets mis mee natuurlijk. Ieder zijn ding :)
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:13 schreef complicate het volgende:

[..]

Hum hum ik snap wat je bedoelt, maar goed, ik ben nog nooit echt verliefd geweest, dus weet ik niet hoe het is om blind te zijn. Wie weet hé, val ik voor zo een man in de toekomst :'). Ieder zijn ding hé.
Tuurlijk, ieder zijn ding, heb het persoonlijk nooit gesnapt. Als die persoon het nooit verteld had of gelogen had erover had je hem bij wijze van spreken de beste/mooiste/leukste man ter wereld gevonden maar omdat hij dat heeft verteld heeft en eerlijk geweest is werkt het tegen hem. Het is niet alsof hij een handicap of iets uiterlijks heeft waar je toch wel achter gekomen was en concreet is maar goed, zal het wel nooit snappen :P.
  woensdag 18 december 2013 @ 12:20:14 #242
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134399623
Iemand die veel bedpartners heeft gehad is vaak wel vlot met praten en/of knap maar meestal gaat het gepaard met kortere relaties en wat meer losbandigheid (tenminste als die nog niet heel oud is). Dat kan een slecht teken zijn voor meiden of mannen die een relatie willen met zo'n persoon. Overal zijn uitzonderingen voor maar het gaat erom wat iets in het algemeen impliceert.
we dan
pi_134399644
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:18 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

[..]

Tuurlijk, ieder zijn ding, heb het persoonlijk nooit gesnapt. Als die persoon het nooit verteld had of gelogen had erover had je hem bij wijze van spreken de beste/mooiste/leukste man ter wereld gevonden maar omdat hij dat heeft verteld heeft en eerlijk geweest is werkt het tegen hem. Het is niet alsof hij een handicap of iets uiterlijks heeft waar je toch wel achter gekomen was en concreet is maar goed, zal het wel nooit snappen :P.
hehe ik zal ook nooit snappen waarom zulke mannen en vrouwen het nuttig vinden om met heel het land bed in te duiken! Ik bedoel ik ben echt speels en ik flirt graag, maar aub, mijn benen gaan niet zo snel open omdat iemand mijn nummer vraagt en zegt dat die gek is op mij :').
Maar goed. Ieder zijn ding inderdaad :P
  woensdag 18 december 2013 @ 12:21:34 #244
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134399656
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef complicate het volgende:

[..]

hehe ik zal ook nooit snappen waarom zulke mannen en vrouwen het nuttig vinden om met heel het land bed in te duiken! Ik bedoel ik ben echt speels en ik flirt graag, maar aub, mijn benen gaan niet zo snel open omdat iemand mijn nummer vraagt en zegt dat die gek is op mij :').
Maar goed. Ieder zijn ding inderdaad :P
-O- ;(
we dan
pi_134399700
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:21 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

-O- ;(
Ik maak een uitzondering voor je :P
  woensdag 18 december 2013 @ 13:17:38 #246
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134401273
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef Silenus het volgende:
Utrecht.
Toch de verkeerde stad gekozen indertijd blijkbaar... O-)
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_134401386
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 11:57 schreef Fera het volgende:

[..]

In dorpen zijn ze toch vaak wat 'boerser' hoor :@
  woensdag 18 december 2013 @ 13:20:59 #248
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134401402
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 12:06 schreef complicate het volgende:

[..]

Een nummer betekent in mijn ogen enkel dat er interesse is, en meer niet. Of dat tot meer leid is maar af te wachten en hangt van meer factoren af. Ik zit overigens ook niet te wachten op een vriendin die enkele tientallen ex'en heeft. Ik bedoel, als het doel een one night stand is zal ik er geen nee tegen zeggen, maar als ik een relatie wil zoek ik toch wat anders in een vrouw. Ik geloof dat dat andersom ook zeker zo werkt aangezien alledrie mijn ex'en het juist fijn vonden dat ik niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad heb...
pi_134401519
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 13:20 schreef yats het volgende:

[..]

Een nummer betekent in mijn ogen enkel dat er interesse is, en meer niet. Of dat tot meer leid is maar af te wachten en hangt van meer factoren af. Ik zit overigens ook niet te wachten op een vriendin die enkele tientallen ex'en heeft. Ik bedoel, als het doel een one night stand is zal ik er geen nee tegen zeggen, maar als ik een relatie wil zoek ik toch wat anders in een vrouw. Ik geloof dat dat andersom ook zeker zo werkt aangezien alledrie mijn ex'en het juist fijn vonden dat ik niet zoveel vrouwen in mijn bed gehad heb...
Leuk leuk leuk , dan vinden we hetzelfde leuk :)
pi_134401639
Meestal als ik snel sex heb met iemand is dat echt niet dat ik haar nummer vroeg en daar al vanuit ging. Betekent gewoon dat op het moment dat we elkaar gedate/gezien hebben het heel goed klikte, zowel mentaal als fysiek. Ben zelf helemaal geen fan van eerste date sex ofzo maar vanaf 2de/3de date kan alles wel vind ik. Ervaren mannen hebben toch ook bepaalde voorkeur in bed boven niet ervaren mannen naar wat ik begrepen heb. Het heeft btw niks mee te maken of het nuttig is om met zoveel mensen het bed te delen, sex is vooral leuk en lekker dus waarom zou je het dan NIET doen ?

@complicate
Hoe oud ben je als ik vragen mag dat je nog nooit verliefd geweest bent ? Komt vast, eerste keer is het beste =D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')