abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134236619

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_134236710
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
^^ Zet doelen voor jezelf en probeer je daar aan te houden. Afwijzing kan erg zijn maar niet per se altijd. Het is maar een random meisje in een bar.
pi_134236787
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
Dat dus. Deze persoon heeft ervoor gekozen om iets te *doen*. Hij had zich er net zo goed bij kunnen neerleggen wat mogelijk makkelijker zou zijn geweest.

Ja, je gaat de grote, boze, onzekere wereld in. Dat is het leven! Je kan ook blijven doen wat je doet (of niet doet), verwacht dan echter geen verandering.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:07:35 #4
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134236883
quote:
Ken je deze meiden die je versiert al of hebben ze dezelfde vrienden ? Wat denk je precies dat er gebeurt als je afgewezen word ? Vrouwen vinden het super vervelend om mannen af te wijzen en zullen eerder hun nummer geven en dan niet al te enthousiast reageren dan zeggen dat je hun nummer niet krijgt.
Dat verschilt, soms ken ik ze via vrienden van me maar meestal zijn het voor mij onbekenden. En wat ik denk? Tja, ik heb vooral vaak het idee dat ik niet goed genoeg/niet knap genoeg/niet interessant genoeg ben om meer dan alleen even mee te kletsen, laat staan meer. Ik heb in mijn leven daarvoor te vaak een afwijzing gehad om dat om te draaien. En ja, ik weet dat dat de verkeerde houding is en ik dat juist om moet draaien.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134236957
Zijn er ook mensen die met een P.O.P. werken en zich daar aan houden?
GGGG
pi_134237080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:00 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
Ik zat vroeger met zelfmoord gedachtes. Ik had ook dood kunnen zijn.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134237091
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef einszweiachtung het volgende:
Zijn er ook mensen die met een P.O.P. werken en zich daar aan houden?
Ik denk dat dat een stapje te ver is voor de meeste al is het wel zeer aan te raden. Ik had voor mijzelf een vrij duidelijk beeld wat ik moest verbeteren en wat wel ok was. Niet alles is gelukt zoals ik wilde maar als je eenmaal wat meer zelfvertrouwen ontwikkelt is dat ook een vicieuze cirkel, je krijgt er weer meer zelfvertrouwen door over het algemeen.

@Comp_lex
Ik heb aangeboden advies te geven hoe en waar je wilt, ik denk dat je niks te verliezen hebt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:15:07 #8
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134237276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is het je eigen keuze.
Hoe kun je nu beweren dat je liever kanker had gehad?
Een ziekte waar jezelf heel weinig tegen kunt doen.
Jouw problemen kun je aanpakken.
Sorry hoor, maar als je dit soort opmerkingen maakt dan spoor je echt niet, en dan is niet kunnen versieren wel het minste van je problemen.
pi_134237331
quote:

[..]

Feit is dat je niet dood bent. Daar heb je bewust voor gekozen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:16:58 #10
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134237386
quote:

[..]

Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.
pi_134237629
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Het grote verschil is, dat je daar dan voor kiest. Maar goed, ik ga verder geen energie meer in je stoppen aangezien je totaal geen inlevingsvermogen in anderen hebt maar wel verwacht dat anderen jouw wereld leefbaar maken. Nu begin ik meer en meer van je situatie te begrijpen.
Wow zei hij nou serieus dat jij maar een klein probleempje had toen je kanker had? :{
Waz met jou!
pi_134237684
quote:

[..]

Er zit wel een verschil tussen zelfmoord en geen keuze hebben en langzaam dood gaan... just sayin'..
Waz met jou!
pi_134237736
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Benzin :') Wat een karakter was dat zeg :')
Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:26:01 #14
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134237880
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Wow zei hij nou serieus dat jij maar een klein probleempje had toen je kanker had? :{
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
pi_134238187
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:26 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

[..]

what the fuck...

Ik heb het juist andersom, als ik de problemen van andere mensen aanhoor dan besef ik vaak hoe veel geluk ik eigenlijk heb.

ach ja ik hoop voor hem dat hij bijdraait en weer positief in het leven staat want als je liever kanker wilt dan weet ik het ook niet meer.
Waz met jou!
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:57:29 #16
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134239755
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Heeft het trouwens geholpen om weg te gaan bij je ouders en in een andere stad te gaan wonen? Of veranderde de situatie nadat je ging verhuizen?
Als jullie studeren en met andere studenten hebben gewoond, hoe is dat eigenlijk bevallen? Kunnen ze normaal doen tegen andere mensen?
Ik woon zelf nu nog bij mijn ouders vanwege mijn problematiek, maar ik wil er alles aan doen om er van af te komen. Ik zou het liefst ergens anders willen wonen, het liefst bij andere studenten, maar ik ben heel erg bang dat ik niet geaccepteerd zal worden. Ik moet weten dat er niets gaat gebeuren zodra ik iets ga ondernemen.
Mijn vrienden wonen nog in de dorpen. Dus voor mij had het geen voordeel op sociaal gebied om naar de stad te verhuizen. Maar wel gedaan omdat ik wel gewoon wat op mezelf wou wonen en het dichter bij mijn school was. Voor de rest is de flatbar wel leuk en de mensen van mijn flat ook wel maar dat is voor mij niet zo'n groot voordeel.
En bij mij wordt iedereen wel geaccepteerd. Heel veel verschillende studenten hier. Maar ja zoals op mijn gang 1 die heel erg mensenschuw is en ja daar kan je dan niet echt mee praten maar ja. Dat is ook niet erg. Maar als je een beetje een extravert of introvert karakter hebt of wat opvalt of wat dan ook is dat hier niet erg in ieder geval.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:20 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Een profieltekst en de fotos kunnen het profiel maken of kraken. Je gaat geen negatieve punten in je profieltekst opnemen, het is een verkoop praatje waarom jij vind dat je vet bent en soms wegen je negatieve punten daar misschien wel in mee maar je hoeft echt niet al je flaws op te noemen. Ik ben met je eens dat denken dat je lelijk bent niet helpt.
Ja maar mijn reactie was erop omdat het ging over het geheel plaatje. Dat innerlijk uitmaakt als contra tegen dat alleen uiterlijk uitmaakt. Het kwam op mij over alsof hij nu zijn profieltekst ging aanpassen en dan kijken of het werkt. En dat heeft niet direct effect. Wou aangeven dat hij daar niks uit af kan leiden. Maar is wel goed om te doen natuurlijk dat wel.
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:26:10 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134241530
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Jij dacht dat ik gestopt was met proberen een leuke vrouw te versieren? Ik lees nog steeds mee hier.
Nog niet gelukt dus? Wel beetje gezoend?
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:33:47 #18
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_134242030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Comp_Lex het volgende:

Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
Denk je niet dat je wat doorslaat nu? Corruptie is trouwens gewoon zelfverrijking, is niet zo raar. Wil jij ook doen door iedereen over jouw problemen te laten lezen in plaats van andere stoornissen ;) Niet te ver doorschieten man. De wereld is zo gek nog niet

En nou ja je reactie over kanker.. je probeert je daar nog wel wat in te dekken maar toch is het wel een speciale opvatting weer. Ik begrijp dat je dat idee kan hebben. Maar je moet ook wat verantwoordelijkheid nemen voor hoe je denkt. Kanker kan je niks aan doen... je geestelijke gesteldheid heb je nog wel enigszins vat op (in meer of mindere mate maar toch). Jij bent gepest zoals veel mensen vroeger en je hebt een stoornis... maar maakt niet dat jij nu het meest vreselijke hebt ofzo. Jij kan meiden aanspreken, jij kan meeten, jij kan gewoon verder leven alleen in je hoofd zit het wat anders...
we dan
  vrijdag 13 december 2013 @ 21:53:57 #19
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134243294
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
jij spoort ook echt werkelijk waar niet he? Jij hebt werkelijk geen idee wat je hier nu zegt.
Ik hoop dat je eens van dicht bij moet mee maken hoe iemand in 5 jaar volledig van binnen opgegeten word door kanker, en ik hoop dan ook dat het je meest dierbaarste persoon in je leven is. Kijken of je het dan nog een probleempje noemt. Je stoornissen en je perst verleden, dat noem je inderdaad een probleempje.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134246123
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 20:16 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Je leest mijn post niet. Kanker is voor mij een klein probleempje. V-O-O-R M-E-Z-E-L-F. Er zijn genoeg momenten geweest dat ik wel dood had kunnen zijn. Ik ben geschopt, geslagen en mensen hebben zelfs mij een keer in brand willen steken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134246207
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef ook_gek het volgende:

[..]

jij spoort ook echt werkelijk waar niet he? Jij hebt werkelijk geen idee wat je hier nu zegt.
Ik hoop dat je eens van dicht bij moet mee maken hoe iemand in 5 jaar volledig van binnen opgegeten word door kanker, en ik hoop dan ook dat het je meest dierbaarste persoon in je leven is. Kijken of je het dan nog een probleempje noemt. Je stoornissen en je perst verleden, dat noem je inderdaad een probleempje.
Ik spoor ook niet nee. Ik heb mijn diagnose niet voor niets. Dat zal dan wel een stukje schizotypie (vreemde gedachtes) van mij zijn.
pi_134246376
Ik snap de frustratie van Comp_Lex gedeeltelijk.

Als je brein ziek is en je zelfmoord pleegt is het zogenaamd een eigen keuze
Als je kanker hebt en je dood gaat is het niet je eigen keuze.

In beide gevallen is het een ziekte waaraan je dood kan gaan. In het geval van zelfmoord is je brein simpelweg dodelijk ziek. Zeggen dat zelfmoord in alle gevallen een eigen keuze is, is hetzelfde als het zeggen dat als je niet hard vecht je dood gaat aan kanker. Je kan het overleven, je kan er aan overlijden.

Jullie reageren met afgunst op zijn reactie, maar jullie doen exact hetzelfde als Comp_Lex. Enkel omdat we het brein niet begrijpen betekent niet dat we moeten ontkennen dat een brein ook dodelijk ziek kan zijn. Psychische problemen kunnen daarnaast ook nog je hele leven lang duren, je hele leven een dodelijke ziekte.

Je bent je hersenen
pi_134246469
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:44 schreef Paganitzu het volgende:
Ik snap de frustratie van Comp_Lex gedeeltelijk.

Als je brein ziek is en je zelfmoord pleegt is het zogenaamd een eigen keuze
Als je kanker hebt en je dood gaat is het niet je eigen keuze.

In beide gevallen is het een ziekte waaraan je dood kan gaan. In het geval van zelfmoord is je brein simpelweg dodelijk ziek. Zeggen dat zelfmoord in alle gevallen een eigen keuze is, is hetzelfde als het zeggen dat als je niet hard vecht je dood gaat aan kanker. Je kan het overleven, je kan er aan overlijden.

Jullie reageren met afgunst op zijn reactie, maar jullie doen exact hetzelfde als Comp_Lex. Enkel omdat we het brein niet begrijpen betekent niet dat we moeten ontkennen dat een brein ook dodelijk ziek kan zijn. Psychische problemen kunnen daarnaast ook nog je hele leven lang duren, je hele leven een dodelijke ziekte.

Je bent je hersenen
Dank u :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 22:49:04 #24
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134246597
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:41 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik spoor ook niet nee. Ik heb mijn diagnose niet voor niets. Dat zal dan wel een stukje schizotypie (vreemde gedachtes) van mij zijn.
Lekker makkelijk om alles maar op je diagnose te gooien.
Neem nu eens de verantwoordelijkheid voor je eigen daden en problemen.
Niet alles ligt aan de grote boze maatschappij.
pi_134246648
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 22:49 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om alles maar op je diagnose te gooien.
Neem nu eens de verantwoordelijkheid voor je eigen daden en problemen.
Niet alles ligt aan de grote boze maatschappij.
Nee dat is helemaal niet makkelijk. Ik heb er veel moeite mee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')