Dat geld ook voor Google.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:52 schreef LXIV het volgende:
Och, en dan is Twitter eigenlijk nog gewoon belachelijk door voor wat het is. Als je gewoon naar de cijfers kijkt. Ook die hele SM-markt is eigenlijk niet veel anders dan een advertentiemarkt. Uiteindelijk moet al het geld daarvoor uit de gewone economie komen. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk als bedrijven opeens 10x meer gaan betalen aan adverteren. Het is enkel hoe de koek verdeeld wordt wat uitmaakt. En als Twitter dan langzamer groeit als de rest, is het eigenlijk niet zo veel waard. Zeker niet 40x de earnings.
Dat van die beperkte hoeveelheid marktetingbudget wel. Maar Google is in staat gebleken gewoon een heel groot deel hiervan te claimen. Twitter nog bijna niks en de groei valt nu al stil!quote:
Haha. Ze lieten hem er niet onder!quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:00 schreef arjan1112 het volgende:
This is the closing bell.. ding ding ding ding ding
Thx. Loopt toch wel lekker binnen zo. Houd ze nog wel even vast, zo tot de 35 of 40. Pas 70 miljoen aandelen zijn op de markt, en dit half jaar komen er nog 500 miljoen vrij. Geeft ook wat verkoopdruk. In combinatie met een extreem hoge waardering en terugvallende groei is dat 'the perfect storm'.quote:
Voor mij zijn dat 2 seperatie bedrijven trouwens. Linkedin zie ik positiever in. Vanwaar die -10%?quote:
Er staat nu wel $49.99 in de range voor vandaag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef LXIV het volgende:
$50,00
Komop, nog één centje en nog 2 minuten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |