reclame. Bedrijven laten betalen als ze twitter als communicatieplatform/webcare gebruiken. Betaalde accounts. Laten betalen voor de api.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef LXIV het volgende:
De mensen met geld die relevant kunnen investeren in Twitter begrijpen vaak niet zoveel van dit soort media. Ooit gaat ook Twitter weer vervelen. Bovendien zie ik ook niet in hoe je hier nu veel geld uit kunt trekken (itt tot bijv Google of FB)
Net als de telegraaf groep die iets teveel uitgaf aan Hyves zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef LXIV het volgende:
De mensen met geld die relevant kunnen investeren in Twitter begrijpen vaak niet zoveel van dit soort media. Ooit gaat ook Twitter weer vervelen. Bovendien zie ik ook niet in hoe je hier nu veel geld uit kunt trekken (itt tot bijv Google of FB)
Maar Twitter is wel een erg grote variant van Hyves niet waar? Of moeten we denken aan Myspace? Dat werd verkocht voor 30 miljoen ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef Tikbalang het volgende:
[..]
Net als de telegraaf groep die iets teveel uitgaf aan Hyves zullen we maar zeggen.
Ja dat weet ik maar het ging mij meer om het idee. Aandelen kopen die zo opeens niks meer waard zijn omdat de kindjes van deze wereld over zijn op iets anders.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar Twitter is wel een erg grote variant van Hyves niet waar? Of moeten we denken aan Myspace? Dat werd verkocht voor 30 miljoen ofzo?
Of zijn dit soort aandelen, zynga, groupon, facebook, linkedin de 1e die straks flink gaan vallen?
Dan schrijf je hem tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef JimmyJames het volgende:
De prijzen van putopties op twitter![]()
De put met een strike van 50$ (20% onder de huidige koers) en een expiratie in jan 2015 kost gewoon 11$. Als koper speel je dan pas breakeven als twitter in 13 maanden 21$ daalt.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen. Dit bekt natuurlijk heel lekker om te zeggen 20%, maar als je even naar de data kijkt valt het wel mee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:56 schreef JimmyJames het volgende:
De prijzen van putopties op twitter![]()
De put met een strike van 50$ (20% onder de huidige koers) en een expiratie in jan 2015 kost gewoon 11$. Als koper speel je dan pas breakeven als twitter in 13 maanden 21$ daalt.
Opzich hebben ze best een prima business case, zoals ook bijvoorbeeld Linkedin of Groupon. Echter is de waardering zo belachelijk hoog dat het voor de belegger hoogstwaarschijnlijk (99,9%) op een deceptie zal uitlopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Maar Twitter is wel een erg grote variant van Hyves niet waar? Of moeten we denken aan Myspace? Dat werd verkocht voor 30 miljoen ofzo?
Of zijn dit soort aandelen, zynga, groupon, facebook, linkedin de 1e die straks flink gaan vallen?
Maar maakt nog steeds geen winst.quote:Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef de_ier het volgende:
Twitter is wel een stuk meer inhoudelijk en volwassen dan Facebook of Hyves.
Je zult maar short gezeten hebben...quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Arcee het volgende:
[ afbeelding ]
Twitter zingt vandaag een flink toontje lager. [ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |