Ze kunnen bezorgen tot 21.30, dus dat zou nog kunnen ja.quote:Op woensdag 18 december 2013 16:11 schreef Freire het volgende:
Gisteren een pakketje besteld, volgens mijnpakket zou ik hem vandaag tussen 10:30 en 12:30 binnen krijgen. Is er nog enige hoop dat ik hem vandaag binnen krijg?
Wat een l*l van een TC, zeg...Als het niet gaat, dan gaat het niet. En er lopen deze periode genoeg kersthulpen + mensen die i.p.v. twee wijken er in deze periode maar eentje doen rond.quote:hij was er namelijk vanuit gegaan dat ik maandag kwam werken...
mijn mond viel hierbij heel even Open...
Hier zijn ze helaas ook wel een beetje zo als bij gridjuh... 1 collega heeft sinds een ongeluk erg last van de knie, maar moet toch elke zaterdag weer opnieuw een uurtje of 2 komen werken. Daarna heeft ze dan steeds heel veel pijn en toch 'moet' het iedere week weer geprobeerd worden. Triest als het zo moet.....quote:Op woensdag 18 december 2013 17:19 schreef allweather het volgende:
[..]
Wat een l*l van een TC, zeg...Als het niet gaat, dan gaat het niet. En er lopen deze periode genoeg kersthulpen + mensen die i.p.v. twee wijken er in deze periode maar eentje doen rond.
Ik ben onder mijn huidige TC nog nooit ziek geweest, maar toen ik twee jaar geleden door een domme valpartij letterlijk niet meer kon lopen, heeft mijn toenmalige Postbode plus me alle tijd/ruimte gegeven om te herstellen. Op het moment dat ik aangaf dat ik weer voor 50% aan het werk wilde, vroeg ze of ik dat echt wel heel zeker wist en stond ze de dag voor ik aan het werk zou gaan bij me voor de deur om met eigen ogen te zien of mijn blessures wel voldoende hersteld waren om weer te kunnen werken.
aan de ene kant heb ik wel zoiets van gips mij aub in...de pijn die ik nu heb is heel erg...quote:Op woensdag 18 december 2013 17:44 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Hier zijn ze helaas ook wel een beetje zo als bij gridjuh... 1 collega heeft sinds een ongeluk erg last van de knie, maar moet toch elke zaterdag weer opnieuw een uurtje of 2 komen werken. Daarna heeft ze dan steeds heel veel pijn en toch 'moet' het iedere week weer geprobeerd worden. Triest als het zo moet.....
Zelf ook wel zulke dingen mee gemaakt, of iig dat ze erg proberen te pushen om je toch aan het werk te krijgen. Dan gaf ik aan alleen op bed te kunnen liggen, en dan zaten ze te zeuren of ik niet alsnog 1 wijkje kon doen ipv 2. Nou heb ik wel volgehouden dat ik gewoon wel echt ziek was, pech voor ze. Laatste keer deden ze gelukkig niet moeilijk, toen liep ik met een afgeplakt oog dus dat zou ook echt geen succes geweest zijn
dank je...quote:Op woensdag 18 december 2013 20:28 schreef swimmie86 het volgende:
Ik heb nooit problemen gehad met mijn tc. Maar met een ander op het VBG wel. Toen ik belde dat ik de rest van de week niet mocht werken omdat ik een hersenschudding had, vroeg hij me of ik echt niet kon lopen.
Terwijl een ander weer heel redelijk is. In 2010 lag er veel sneeuw (hebben wij hier op 24 december niet hoeven lopen), en de hele periode dat er sneeuw lag heeft hij geregeld dat ik de post op een depot dichterbij kreeg. Dat is uiteindelijk ook mijn vaste depot geworden.
In 2011 had ik een zware blessure in mijn bovenbeen opgelopen en kon niet lopen. Toen heb ik na 3 weken op een zaterdag binnen gewerkt. Na 4 uur zitten kon ik dus ook niet meer lopen. Heeft hij ervoor gezorgd dat ik alleen de woensdag en de vrijdag hoefde te doen. Dat had hij liever dan dat ik direct teveel deed, omdat ik anders weer thuiszat.
Gridjuh, veel beterschap, en balen dat je zo'n tc hebt. Je hebt het niet getroffen.
Linda had ik gisteren.quote:Op woensdag 18 december 2013 14:52 schreef superkimmi het volgende:
had hier 4 tassen.. best veel voor een woensdag! Het leek wel of hier naast de kerstkaartjes alle tv gidsen erdoorheen waren gegooid. (dubbelnummers) en daarnaast echt dikke tijdschriften als de Linda.. Nouja, dat zal morgen wel weer schelen dan
plus de gewone donderdagse bladenquote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef ophaling10 het volgende:
wat staat er voor morgen op het programma?
weer 16 zakken kerstkaarten?
quote:Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef ophaling10 het volgende:
wat staat er voor morgen op het programma?
weer 16 zakken kerstkaarten?
Plus dubbele gidsen.quote:Op woensdag 18 december 2013 22:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
plus de gewone donderdagse bladen
Gaat goed komen.quote:
morgen gaat het echt beginnen verwacht ikquote:Op woensdag 18 december 2013 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat goed komen.
Jullie nog succes met de kerstdrukte. Mocht die nog komen....:P
Fijne vakantie, prettige kerstdagen en alvast een gelukkig nieuwjaarquote:Op woensdag 18 december 2013 22:13 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Plus dubbele gidsen.
Voor mij staat er morgen alleen een vliegreis op de planning.
Mocht ik morgen geen tijd hebben om mogguh te komen roepen en een aantal dagen hier niet geweest zijn komt dat omdat ik op vakantie ben tot 10 januari.
Ik heb bijkant het dubbele van wat ik normaal zou verdienen...dus ik is happyquote:Op woensdag 18 december 2013 22:34 schreef Deezertje het volgende:
Hier schuift de TC echt nooit wat door dus geen Libelle of tv-gidsen gezien vandaag. Gaat morgen leuk worden, gelukkig maar 1 wijk!
Loonstrookje staat online. Valt helaas ietwat tegen, maar mis ook de feestdagenuitkering he...![]()
Mogen we weer gaan uitleggen dat wij dat niet verkeerd bezorgd hebbenquote:Op donderdag 19 december 2013 08:55 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Lees net op een ander forum dat we Plus Magazine miv. volgend jaar kwijt zijn aan Sandd. Jammer, hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |