Dat is makkelijk gezegd als je samen kinderen hebt.....quote:
De boel op scherp zetten om die muts eens goed te laten merken dat de wereld niet om haar draait.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
heb menig keer op het punt gestaan haar telefoon tegen de muur stuk te gooien).
Wat zouden jullie doen?
Waarom denk je dat ze chatvrienden heeft? Lijkt me dat ze niet verzadigd is in haar behoeften, je kan er meer energie in steken en er uiteindelijk achter komen dat het verspilde moeite was, of je maakt er nu een eind aan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Dat is makkelijk gezegd als je samen kinderen hebt.....
LOL. Hoezo is ze een slet, ze heeft niks gedaan. Ze snapt blijkbaar niet helemaal dat mannen vrijwel altijd meer willen en houd wel van aandacht. Jij bent niet lekker.quote:
Wat een onzin, ik heb mijn mannelijke vrienden ontmoet via het gamen en jaren later nog contact mee. Af en toe afspreken als we in de buurt zijn, dat betekent niet dat ik iets mis in mijn relatie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze chatvrienden heeft? Lijkt me dat ze niet verzadigd is in haar behoeften, je kan er meer energie in steken en er uiteindelijk achter komen dat het verspilde moeite was, of je maakt er nu een eind aan.
Op het moment dat je om blijft gaan met lui die je relatie proberen te verzieken wel. Mijn mening dan he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:01 schreef IrCute het volgende:
[..]
Wat een onzin, ik heb mijn mannelijke vrienden ontmoet via het gamen en jaren later nog contact mee. Af en toe afspreken als we in de buurt zijn, dat betekent niet dat ik iets mis in mijn relatie.
Dat vind ik dus ook. Zou mij dat gebeuren dan zou ik ook het contact verbreken. Ze zegt dat ze duidelijk de grenzen stelt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef nikky het volgende:
Ik begrijp dat het vervelend is en je vriendin hoort ook duidelijk haar grenzen aan te geven aan die personen. Het zou netjes van haar kant uit zijn om het contact te verbreken omdat de andere persoon maling heeft aan haar relatie met jou.
Ook dat weet ikquote:Aan de andere kant, je vriendin is dus nooit vreemd gegaan, heeft deze persoon nu twee keer gezien in 12 jaar tijd. Dat zegt toch ook wel wat over haar liefde voor jou?
Dilemma.
Dat is dan wel weer waar. Als iemand constant mijn relatie zou afkraken oid dan zou ik er al heel snel klaar mee zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Op het moment dat je om blijft gaan met lui die je relatie proberen te verzieken wel. Mijn mening dan he.
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef LesMiserables het volgende:
Heeft ze veel vrienden 'IRL' ? Misschien is dit haar manier van socializen.
Chatten kan ook met vrouwen. Bewust met mannen chatten is gewoon aandacht zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....
En ja het is haar manier van socializen. Chatten was altijd al haar ding
Ik heb ook veel mannelijke vrienden maar voor mij is stoken in mijn relatie echt een no go. Heeft er 1 gedaan en die spreek ik nu dus ook niet meer. Bal gehakt dat het is ^^quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef IrCute het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar. Als iemand constant mijn relatie zou afkraken oid dan zou ik er al heel snel klaar mee zijn.
lol, mensen gaan soms ook echt vreemd (sex) terwijl ze van elkaar houden, een beetje chatcontact is niet zo bizar denk ik. Je moet vooral aangeven wat de grenzen zijn en waarom en nadrukkelijk vragen of ze dat wilt accepteren of niet. Als ze dat accepteert dan is dat wat je van haar kan verwachten, als ze het niet accepteert moet je met haar praten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als zij van jou zou houden zou ze dat niet zo doen.
Altijd goed om om te draaien in zo'n situatie: 'als een meid jou in bed zou willen hebben en je vriendin weet dat (en kinderen en 10 jaar samen) zou je dan nog haar ontmoeten'? Doet niemand die niet gewoon extra spanning wil ervaren e.d. Ze heeft je een beetje te pakken met het 'haar ding is chatten'.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Heeft ze wel maar met kleine kinderen is je wereld soms best een beetje beperkt....
En ja het is haar manier van socializen. Chatten was altijd al haar ding
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Als zij van jou zou houden zou ze dat niet zo doen.
Dat is niet echt gebruikelijk zeg maar...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
lol, mensen gaan soms ook echt vreemd (sex) terwijl ze van elkaar houden, een beetje chatcontact is niet zo bizar denk ik. Je moet vooral aangeven wat de grenzen zijn en waarom en nadrukkelijk vragen of ze dat wilt accepteren of niet. Als ze dat accepteert dan is dat wat je van haar kan verwachten, als ze het niet accepteert moet je met haar praten.
Vreemd gaan als in sex is minder gebruikelijk, maar wat dan van flirten met iemand in een bar of gewoon een praatje maken terwijl er met je geflirt word, misschien wel op werk door een klant of in de trein ? Is dat ook allemaal uit den boze ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat is niet echt gebruikelijk zeg maar...
Is dit het moment dat alle gefrustreerde maagden uit hun hol komen ofzo, haha. Ik zou me hier (deze posts) niet teveel van aantrekken maar het probleem wel serieus aanpakken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef Stridone het volgende:
Je geeft zelf al aan dat ze seksuele gesprekken heeft gehad tijdens die chats.. Sorry hoor, maar dat zegt toch genoeg? Je vriendin is een slet en het zou me ontzettend verbazen als ze nog niks fysieks had gedaan met haar chat'vrienden'.
De rode vlaggen zijn er duidelijk, dat je überhaupt nog bij haar bent nadat ze zulke seksgesprekken heeft gehad achter je rug om, is jouw gebrek als man.
Wat mij betreft niet uit den boze hoor. We hebben allemaal wel behoeftes en de drang om wat te blijven merken dat we goed in de markt liggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Vreemd gaan als in sex is minder gebruikelijk, maar wat dan van flirten met iemand in een bar of gewoon een praatje maken terwijl er met je geflirt word, misschien wel op werk door een klant of in de trein ? Is dat ook allemaal uit den boze ?
loledit;
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik blij ben met de situatie. Dat van de aandacht had ik mezelf ook al bedacht. Daarnaast een stuk verveling en dan is dit mooi tijdvermaak voor haar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef LesMiserables het volgende:
Vind je je vriendin zelf een slet ?
Haar bedoelingen zijn in deze niet kwaad bedoeld. Ze wil echt alleen maar vriendschappelijk met die "vriend" afspreken. Ze is zelfs bezig om hem aan een vriendin van haar te koppelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:17 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet uit den boze hoor. We hebben allemaal wel behoeftes en de drang om wat te blijven merken dat we goed in de markt liggenWat mij betreft zou een sexchat gesprek daar ook nog onder kunnen vallen tot op zekere hoogte. Maar dan vervolgens ook met zo'n persoon afspreken... dat gaat voor mij te ver. Het gaat erom wat waarschijnlijk de intentie is en die is waarschijnlijk niet zo fris gezien de OP. Dus ja dan zou ik wel stellen dat zij minder om hem geeft, want het is best wel een stap om zoiets met kinderen nog te doen gezien de voorgeschiedenis...
Wat een ontzettend domme uitspraak. Laat hem maar een paar jaar verspillen aan het "serieus aanpakken" van dit probleem om dan pas de conclusie te trekken dat hij belazerd wordt ja. Bekijk de situatie toch eens objectief, zijn vriendin heeft stiekeme seksuele chatcontacten die haar relatie proberen kapot te stoken en waar ze ook nog eens privé mee afspreekt. Veel duidelijker dan dit gaat het niet worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef LesMiserables het volgende:
Is dit het moment dat alle gefrustreerde maagden uit hun hol komen ofzo, haha. Ik zou me hier (deze posts) niet teveel van aantrekken maar het probleem wel serieus aanpakken.
Dat laatste zegt helemaal niks. En misschien is dat zo dat ze het vriendschappelijk wil afspreken. Maar zou jij vriendschappelijk met iemand afspreken waarmee je gesexchat hebt en die je in bed wil krijgen? Als je trouw wil blijven. Je weet zelf ook wel dat dit gewoon niet goed lijkt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Haar bedoelingen zijn in deze niet kwaad bedoeld. Ze wil echt alleen maar vriendschappelijk met die "vriend" afspreken. Ze is zelfs bezig om hem aan een vriendin van haar te koppelen.
Ze is echter wel over elke afspraak die ze gehad heeft open geweest en er zijn geen geheime afspraken geweest alles was van te voren bekend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef Stridone het volgende:
[..]
Wat een ontzettend domme uitspraak. Laat hem maar een paar jaar verspillen aan het "serieus aanpakken" van dit probleem om dan pas de conclusie te trekken dat hij belazerd wordt ja. Bekijk de situatie toch eens objectief, zijn vriendin heeft stiekeme seksuele chatcontacten die haar relatie proberen kapot te stoken en waar ze ook nog eens privé mee afspreekt. Veel duidelijker dan dit gaat het niet worden.
Maar het komt er dus op neer dat je mee kan gaan naar die dude en dan partner ruil kunt doen. Of je laat je vriendin alleen gaan wat uit zal lopen op een trio tussen jouw vriendin en die chatvriend van haar en zijn vriendin.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Nee maar dat wil niet zeggen dat ik blij ben met de situatie. Dat van de aandacht had ik mezelf ook al bedacht. Daarnaast een stuk verveling en dan is dit mooi tijdvermaak voor haar.
Behoorlijke aanname die je als feit presenteertquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef nikky het volgende:
Aan de andere kant, je vriendin is dus nooit vreemd gegaan
De sexuele gespreken die ze met deze gozer gehad heeft zijn allemaal op dusdanige manier geweest dat ik daar van op de hoogte was. Dat was eenrichting verkeer. Zoals gezegd hij wilde haar en zij gaf meteen aan dat dat niet gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Dat laatste zegt helemaal niks. En misschien is dat zo dat ze het vriendschappelijk wil afspreken. Maar zou jij vriendschappelijk met iemand afspreken waarmee je gesexchat hebt en die je in bed wil krijgen? Als je trouw wil blijven. Je weet zelf ook wel dat dit gewoon niet goed lijkt.
Nee, dat was toen die chatvriend nog getrouwd was.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef borbit het volgende:
[..]
Maar het komt er dus op neer dat je mee kan gaan naar die dude en dan partner ruil kunt doen. Of je laat je vriendin alleen gaan wat uit zal lopen op een trio tussen jouw vriendin en die chatvriend van haar en zijn vriendin.
Nou ja. Ik kan best geloven dat dit zo is hoor. Maar als ik dit hoor denk ik altijd: hoe zou je dat nou weten. Als het een geheime afspraak was dan wist je het dus niet, dus zou je dit ook stellen. En als ze niet open was geweest maar wat verzonnen zou hebben zou je ook dit hebben gesteld. Zeg niet dat ze onbetrouwbaar is. Maar wat jij zegt is geen bewijs, gewoon iets om te kunnen geloven en vertrouwen in te hebben. Vertrouwen wat een beetje teniet wordt gedaan door alle andere signalen (ook dat die vent partnerruil wou doen e.d. terwijl jij dat nu niet meer in ogenschouw neemt ofzo...). Begin nu wel het idee te krijgen dat jij gewoon niet mannelijk genoeg bent en ze daarom zo met anderen zit aan te kloten...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Ze is echter wel over elke afspraak die ze gehad heeft open geweest en er zijn geen geheime afspraken geweest alles was van te voren bekend.
Denk na man. Dat je vriendin al 6 jaar verzwijgt dat ze op die afspraak toen is vreemdgegaan. Betekent niet dat ze het nu niet weer zal doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:22 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Ze is echter wel over elke afspraak die ze gehad heeft open geweest en er zijn geen geheime afspraken geweest alles was van te voren bekend.
Joh, ben je blind ofzo?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
De sexuele gespreken die ze met deze gozer gehad heeft zijn allemaal op dusdanige manier geweest dat ik daar van op de hoogte was. Dat was eenrichting verkeer. Zoals gezegd hij wilde haar en zij gaf meteen aan dat dat niet gaat gebeuren.
Ze heeft helaas met een aantal anderen wel gesprekken gehad die te ver gingen, daar ben ik over het algemeen per toeval achter gekomen en daar is ook behoorlijk veel ruzie over geweest.
Lezen, hij is inmiddels vrijgezel. En mijn vriendin wil niets van hem dat heeft ze overduidelijk aangegeven. Waar het mij om gaat in dit topic is zouden jullie behoefte hebben aan "vrienden" worden met die gozer en gezellig bij elkaar over de vloer komen... mijn insteek NEEquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:24 schreef borbit het volgende:
[..]
Maar het komt er dus op neer dat je mee kan gaan naar die dude en dan partner ruil kunt doen. Of je laat je vriendin alleen gaan wat uit zal lopen op een trio tussen jouw vriendin en die chatvriend van haar en zijn vriendin.
Wat ben jij naïef kerel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Lezen, hij is inmiddels vrijgezel. En mijn vriendin wil niets van hem dat heeft ze overduidelijk aangegeven. Waar het mij om gaat in dit topic is zouden jullie behoefte hebben aan "vrienden" worden met die gozer en gezellig bij elkaar over de vloer komen... mijn insteek NEE
Precies dit. En dit gebeurt helaas zo vaak. Je had je eigenlijk al moeten vermannen toen je die seksuele chats gevonden had en haar eruit moeten schoppen.. Dat ze daartoe in staat is zegt genoeg over haar loyaliteit aan jou.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:26 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Begin nu wel het idee te krijgen dat jij gewoon niet mannelijk genoeg bent en ze daarom zo met anderen zit aan te kloten...
Dude op die afspraak 6 jaar geleden was ik bij...quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef borbit het volgende:
[..]
Denk na man. Dat je vriendin al 6 jaar verzwijgt dat ze op die afspraak toen is vreemdgegaan. Betekent niet dat ze het nu niet weer zal doen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:29 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Dude op die afspraak 6 jaar geleden was ik bij...
Nee, natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Lezen, hij is inmiddels vrijgezel. En mijn vriendin wil niets van hem dat heeft ze overduidelijk aangegeven. Waar het mij om gaat in dit topic is zouden jullie behoefte hebben aan "vrienden" worden met die gozer en gezellig bij elkaar over de vloer komen... mijn insteek NEE
Toen speelde dit allemaal nog niet hoor. Sterker nog dat was een gezellige dag met hem en zijn vrouw.quote:
Ik vond het wel een mooie reactiequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:30 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Toen speelde dit allemaal nog niet hoor. Sterker nog dat was een gezellige dag met hem en zijn vrouw.
Waarom heb je dit topic geopend? En ja, ik heb de OP gelezen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:30 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Toen speelde dit allemaal nog niet hoor. Sterker nog dat was een gezellige dag met hem en zijn vrouw.
Je moet wel een keuze maken. Of je vertrouwt de situatie en de "vriendschap" tussen de twee of je accepteert dat het hele zaakje stinkt. Nu wil je jezelf wijsmaken dat er niks aan de hand is maar ondertussen durf je haar ook niet te vertrouwen.. Omdat je zelf ook weet dat het niet klopt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat haal ik uit het verhaal uit de OP. Wanneer ze vreemd was gegaan, dan had hij dat vast wel vermeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Behoorlijke aanname die je als feit presenteert
Standaard wel doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat haal ik uit het verhaal uit de OP. Wanneer ze vreemd was gegaan, dan had hij dat vast wel vermeld.
( Wat zij sneaky doet weet hij niet. Dus voor hem is zij nooit vreemdgegaan. Zo bedoel ik dat. Ik ga niet direct uit van het slechtste)
Sekschats met meerdere mannen lijkt me wel iets verder gaan dan dat. TS gaf duidelijk aan dat ze zelf ook vrolijk meedeed in chats met andere kerels.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:34 schreef LesMiserables het volgende:
Vrouwen kunnen dat heel bewust scheiden, ik ken genoeg meiden die wel eens contact hebben met een jongen terwijl ze weten dat hij hun leuk vind en ze al duidelijk hebben gemaakt dat daar geen plaats voor is. Zo werkt aandacht. Wil niet zeggen dat ze ' the D' wil.
Klinkt alsof jij verstand hebt van gezonde volwassen relaties.quote:
Och, sekschats, geen problemen met afspreken met haar sekschatbuddy's en zo. Dan zou ik er niet 'zomaar' van uitgaan dat ze nooit vreemd is gegaan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:39 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij verstand hebt van gezonde volwassen relaties.
Omdat die kerel in kwestie seksuele avances heeft gemaakt richting zijn vriendin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef erodome het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de vriendin van de Ts die chatvriend met zijn kinderen wil uitnodigen om samen met de Ts en hun kinderen een dagje door te brengen?
Ik denk namelijk niet dat de TS zich erg veel zorgen hoeft te maken als hij er zelf bij is en het een samenkomen van gezinnen met kinderen is.
Al met al kent de vriendin van de Ts deze man al erg lang, ook al is dat grotendeels via chat, ik denk dat een accepteren van hun vriendschap daardoor wel een noodzaak is. Dat betekend niet dat alles maar moet kunnen, dat de Ts het niet accepteert dat hun samen alleen afspreken vind ik zeer goed te begrijpen, dat er geen seksuele gesprekken plaats mogen vinden lijkt me ook logisch. Maar ik zou als partner niet overdreven op mijn strepen gaan staan en al het contact in de weg zitten. Daarnaast kan ik alleen maar aanraden om bij het irl contact te zijn, de Ts zegt zelf dat het gezellig was 6 jaar geleden, dus waarom kan dat nu ook niet?
Omdat zijn vriendin blijkbaar hem niet genoeg respecteert, gezien de ruzies die ze er al over hebben gehad en er nog steeds niets veranderd is. Je dient gewoon de gevoelens van je partner te respecteren, rekening mee te houden. Afzweren hoeft dus niet, maar toegeven wel, vind ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:45 schreef erodome het volgende:
Begrijp ik nu goed dat de vriendin van de Ts die chatvriend met zijn kinderen wil uitnodigen om samen met de Ts en hun kinderen een dagje door te brengen?
Ik denk namelijk niet dat de TS zich erg veel zorgen hoeft te maken als hij er zelf bij is en het een samenkomen van gezinnen met kinderen is.
Al met al kent de vriendin van de Ts deze man al erg lang, ook al is dat grotendeels via chat, ik denk dat een accepteren van hun vriendschap daardoor wel een noodzaak is. Dat betekend niet dat alles maar moet kunnen, dat de Ts het niet accepteert dat hun samen alleen afspreken vind ik zeer goed te begrijpen, dat er geen seksuele gesprekken plaats mogen vinden lijkt me ook logisch. Maar ik zou als partner niet overdreven op mijn strepen gaan staan en al het contact in de weg zitten. Daarnaast kan ik alleen maar aanraden om bij het irl contact te zijn, de Ts zegt zelf dat het gezellig was 6 jaar geleden, dus waarom kan dat nu ook niet?
Ja en? Blijkbaar deden hun aan partnerruil e.d., kortom, geen monogamen. Er is toch gewoon nee gezegd en daarmee klaar? Ik begrijp juist dat er hier geen wederzijdse sekschats zijn geweest of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Stridone het volgende:
[..]
Omdat die kerel in kwestie seksuele avances heeft gemaakt richting zijn vriendin?
Hey, mag ik je vriendin neuken? Dan mag jij mijn vrouw neuken; ze wil toch al van me afquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en? Blijkbaar deden hun aan partnerruil e.d., kortom, geen monogamen. Er is toch gewoon nee gezegd en daarmee klaar? Ik begrijp juist dat er hier geen wederzijdse sekschats zijn geweest of iets dergelijks.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja en? Blijkbaar deden hun aan partnerruil e.d., kortom, geen monogamen. Er is toch gewoon nee gezegd en daarmee klaar? Ik begrijp juist dat er hier geen wederzijdse sekschats zijn geweest of iets dergelijks.
Even goed lezen.quote:Gedurende de jaren dat we een relatie hebben is dit een aantal keren uitgelopen op mannen die gevoelens voor haar kregen en onze relatie probeerden te ondermijnen. Helaas is ze soms ook te vrij in haar berichten waardoor een aantal keren de gespreken erg sexueel geworden zijn.
Daar denk ik heel anders over.. Zodra die kerel seksuele avances maakt richting mijn vriendin, terwijl hij WEET dat ze in een relatie zit, kan hij oppleuren. Je hoeft als man geen jaloerse controlerende vent te zijn maar als je geen duidelijke grenzen stelt wordt het ook niks.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:50 schreef erodome het volgende:
[..]
Zo'n ramp is dit toch niet, de vriendin van de Ts en deze gast kennen elkaar al 12 jaar, nog nooit wat gebeurd, als de vriendin van de Ts had gewild was er allang wat gebeurd, dus weinig om je zorgen om te maken.
En hoe werkt dat dan andersom, want dit is redeneren vanuit 1 kant... Je vindt het dus doodnormaal om een vriendschap van 12 jaar op te moeten geven voor je partner?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:48 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Omdat zijn vriendin blijkbaar hem niet genoeg respecteert, gezien de ruzies die ze er al over hebben gehad en er nog steeds niets veranderd is. Je dient gewoon de gevoelens van je partner te respecteren, rekening mee te houden. Afzweren hoeft dus niet, maar toegeven wel, vind ik.
Vrouwen die altijd maar vinden dat alles moet kunnen, "omdat er toch niks speelt?" mag je best een keer attenderen op jouw eigen gevoelens en gedachten.
Niet bij deze, toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hey, mag ik je vriendin neuken? Dan mag jij mijn vrouw neuken; ze wil toch al van me af
En die wederzijdse sekschats waren er wel
Wat een ontzettend debiele postquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan andersom, want dit is redeneren vanuit 1 kant... Je vindt het dus doodnormaal om een vriendschap van 12 jaar op te moeten geven voor je partner?
Er spelen hier meer dingen he, gasten waarmee ze sekschats heeft gehad(wederzijds), de hele avond chatten en de eigen partner verwaarlozen. Dat gaat niet allemaal om deze ene gozer.
Dat het niet geaccepteerd wordt van die sekschats, prima te begrijpen, dat er niet teveel aandacht voor anderen moet zijn waardoor jij als partner als 5de wiel aan de wagen op de bank zit, prima te begrijpen. Maar vraag niet iemand om alles af te kappen, om oude vriendschappen weg te gooien en ga zo maar door, want hoeveel respect heb jij dan voor jouw partner? Hoeveel rekening hou jij dan met de gevoelens van je partner?
Nogmaals, bekijk dit niet te eenzijdig, het is zaak hier een mooi evenwicht in te krijgen, zij wel een leuke vriendschap, hij zekerheid dat er geen gekkigheid gebeurd.
Bij anderen ja, bij deze alleen seksuele interesse, maar een afwijzing van haar kant.quote:
Heeft ie niet gespecificeerd, maar waarschijnlijk wel. Ik neem in ieder geval aan dat ie niet vanuit het niets voorstelt om haar eens even goed te nemenquote:
Wat nou vriendschap. Enkel online met 1 ontmoeting, en daarnaast een poging tot ondermijnen van haar relatie. Dat noem ik geen vriendschap, ik weet de definitie in jouw boekje niet? Het gaat om meerdere gevallen met meerdere kerels overigens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef erodome het volgende:
[..]
En hoe werkt dat dan andersom, want dit is redeneren vanuit 1 kant... Je vindt het dus doodnormaal om een vriendschap van 12 jaar op te moeten geven voor je partner?
Er spelen hier meer dingen he, gasten waarmee ze sekschats heeft gehad(wederzijds), de hele avond chatten en de eigen partner verwaarlozen. Dat gaat niet allemaal om deze ene gozer.
Dat het niet geaccepteerd wordt van die sekschats, prima te begrijpen, dat er niet teveel aandacht voor anderen moet zijn waardoor jij als partner als 5de wiel aan de wagen op de bank zit, prima te begrijpen. Maar vraag niet iemand om alles af te kappen, om oude vriendschappen weg te gooien en ga zo maar door, want hoeveel respect heb jij dan voor jouw partner? Hoeveel rekening hou jij dan met de gevoelens van je partner?
Nogmaals, bekijk dit niet te eenzijdig, het is zaak hier een mooi evenwicht in te krijgen, zij wel een leuke vriendschap, hij zekerheid dat er geen gekkigheid gebeurd.
Door erg veel met elkaar te praten ontstaat er wel een vriendschap, 12 jaar lang zeer regelmatig met elkaar praten mag je dus best een vriendschap noemen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:56 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Wat nou vriendschap. Enkel online met 1 ontmoeting, en daarnaast een poging tot ondermijnen van haar relatie. Dat noem ik geen vriendschap, ik weet de definitie in jouw boekje niet? Het gaat om meerdere gevallen met meerdere kerels.
En vermoeiend dat je weer niet goed leest. Ik stel nergens dat ze het hele contact maar moet afkappen. Verminderen echter zeer zeker wel. Dus je bekijkt het zelf eenzijdig, was wellicht niet gebeurd als je beter gelezen had.
Dat klopt. Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je niet begrijpt dat dat erg gevoelig kan liggen bij de partner. Misschien niet bij jou persoonlijk, dat weet ik niet, maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:55 schreef erodome het volgende:
[..]
Bij anderen ja, bij deze alleen seksuele interesse, maar een afwijzing van haar kant.
Omdat hij zo gezellig is, me steeds aandacht geeft en stiekem ziet hij er ook wel lekker uit hihiquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je niet begrijpt dat dat erg gevoelig kan liggen bij de partner. Misschien niet bij jou persoonlijk, dat weet ik niet, maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Daarnaast zouden dergelijke onzedelijke voorstellen al wel wat alarmbellen af moeten laten gaan. Waarom zou je contact willen hebben met zo iemand als je a. hem toch niet wilt neuken, en b. je er je partner enigszins mee kwetst?
Nee, het gaat hier juist om het feit dat de vriendin van TS dit gedrag al bij meerdere van haar online contacten tentoon heeft gespreid. Ze hebben daar ruzie over gehad, maar zoals je kunt lezen is TS blijkbaar elke keer de gebeten hond. Dat is toch niet gelijkwaardig? Hij doet toch niets fout, hij voelt zich er niet prettig bij wat begrijpelijk is, maar vriendin van TS doet er niets mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef erodome het volgende:
[..]
Door erg veel met elkaar te praten ontstaat er wel een vriendschap, 12 jaar lang zeer regelmatig met elkaar praten mag je dus best een vriendschap noemen.
En ondermijnen van de relatie, is een vraag voor partnerruil een ondermijnen van een relatie? Daarbij, wanneer was dat, hoe lang geleden, is dat nog heel vers, of is dat van een aantal jaar geleden en nu niets meer van die aard?
Het gaat hier puur om die afspraak, aangezien dit de 2de in 12 jaar zou worden is er niet echt sprake van vermindering of wel?
2495928x teveel. Op zijn minst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:04 schreef Nemeosis het volgende:
Ik had al lang 2495932x keer flinke ruzie gehad met haar. Niet omdat ik een driftkikker ben, maar omdat ik dat soort gedrag niet tolereer. Ik verwacht namelijk dat mijn partner mij behandeld zoals ik haar behandel, met respect en trouw.
Ik denk dat het probleem vooral is dat die "vriend" zit te fucken in de relatie van TSquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Deliah het volgende:
Ik snap echt het probleem niet. Als ze allerlei mannelijke vrienden had die ze irl regelmatig ziet, zou je dat toch ook geen probleem vinden? Dus waarom wel als het via chat is.
Wat jij zegt maar dan compleet andersom.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:51 schreef snakelady het volgende:
Heel moeilijk, ik chat zelf ook al lange tijd, nu eigenlijk niet meer maar het verschil was wel dat ik met iedereen kletste, dus niet alleen mannen en zeker niet seksueel.
Het lijkt er op dat jouw vriendin geniet van de aandacht van die mannen, wat opzich niet erg is zolang het op gepaste afstand blijft, en ik ben het met je eens dat ze die grens van gepaste afstand nu wel over is gegaan.
Vaak voelen vrouwen zich in een lange relatie zich door hun partner niet meer gewaardeerd, hoeveel aandacht geef jij haar eigenlijk? Wat doe je voor haar om haar bijzonder te laten voelen.
Die mannen op de chat weten namelijk heel goed wat ze tegen een meid moeten zeggen die om aandacht verlegen zit, om haar ene bijzonder gevoel te geven, het gevoel dat ze speciaal is, terwijl ze dat natuurlijk gewoon bij iedere vrouw doen.
Maar wat er aan doen, moeilijk, toch maar eens rustig een goed gesprek aan gaan, desnoods schrijf je het in een brief, zeker niet aanvallend maar gewoon uitleggen dat je je zorgen maakt dat ze vind dat ze niet genoeg aandacht van jou krijgt en hoe jullie dat kunnen veranderen, dat jij je niet prettig voelt met al die andere mannen die haar in bed proberen te krijgen en dat ze daar geen gepaste afstand van neemt.
Heel veel succes!
Dat zou ik zeker wel een probleem vinden en al zeker "vriendschappen" die tijdens onze relatie ontstaan zijn. Ik wil niet dat mijn vriendin naar vrienden gaat die haar willen neuken. Want dat zouden ze keihard willen neuken. Gelukkig is die van mij niet naïef. Dat was bij mij afgelopen geweest het moment dat ik het ontdekte. Als hij bewust heeft lopen stoken kan hij nog een bezoekje verwachten, vriendinlief moet keihard door het stof, mag nooit meer gebeuren en anders flikkert ze keihard op. Alfamannetje? Primitief? Kwalificeer het zo je wil, maar zo'n slappe zak als TS zou ik nooit of te nimmer zijn. En wat een juweeltje van een wijf heb je TS.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef Deliah het volgende:
Ik snap echt het probleem niet. Als ze allerlei mannelijke vrienden had die ze irl regelmatig ziet, zou je dat toch ook geen probleem vinden? Dus waarom wel als het via chat is.
Pfff kom op hey. Ik kan hier soms niet geloven wat ik allemaal lees. Zij loopt seksueel te chatten met verschillende kerels. Die kerels beschouwen haar echt niet als vriend, die willen haar neuken. Omdat dat loeder de hele tijd signalen afgeeft dat er wat te halen is en TS een slappe zak is heeft hij compleet schijt aan TS en zou hij niks liever willen dan haar neuken. Zijn vriendin vindt zoiets oppervlakkigs als een chatvriend (kom op hey waar gaat dat over??) belangrijker dan de gevoelens van dr vent die ze 10 jaar heeft en kinderen mee heeft. Hij neemt TS (terecht zo blijkt) totaal niet serieus. Dat wijf heeft nog het gore lef om iets met die gast af te spreken en dan ga jij hem adviseren mee te gaan om die hufter te leren kennen en te kijken hoe ze met elkaar omgaan?! Als TS meegaat moet ie met een voltreffer minimaal 3 tanden uit zijn bek rossen, hem te kennen geven dat ie nooit contact meer moet zoeken en dat wijf meesleuren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:18 schreef Luxuria het volgende:
Waarom ga je juist niet mee?
Kun je zien hoe het gaat en hoe ze met elkaar omgaan als je het niet vertrouwt.
Hard maar waarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker wel een probleem vinden en al zeker "vriendschappen" die tijdens onze relatie ontstaan zijn. Ik wil niet dat mijn vriendin naar vrienden gaat die haar willen neuken. Want dat zouden ze keihard willen neuken. Gelukkig is die van mij niet naïef. Dat was bij mij afgelopen geweest het moment dat ik het ontdekte. Als hij bewust heeft lopen stoken kan hij nog een bezoekje verwachten, vriendinlief moet keihard door het stof, mag nooit meer gebeuren en anders flikkert ze keihard op. Alfamannetje? Primitief? Kwalificeer het zo je wil, maar zo'n slappe zak als TS zou ik nooit of te nimmer zijn. En wat een juweeltje van een wijf heb je TS.
[..]
Pfff kom op hey. Ik kan hier soms niet geloven wat ik allemaal lees. Zij loopt seksueel te chatten met verschillende kerels. Die kerels beschouwen haar echt niet als vriend, die willen haar neuken. Omdat dat loeder de hele tijd signalen afgeeft dat er wat te halen is en TS een slappe zak is heeft hij compleet schijt aan TS en zou hij niks liever willen dan haar neuken. Zijn vriendin vindt zoiets oppervlakkigs als een chatvriend (kom op hey waar gaat dat over??) belangrijker dan de gevoelens van dr vent die ze 10 jaar heeft en kinderen mee heeft. Hij neemt TS (terecht zo blijkt) totaal niet serieus. Dat wijf heeft nog het gore lef om iets met die gast af te spreken en dan ga jij hem adviseren mee te gaan om die hufter te leren kennen en te kijken hoe ze met elkaar omgaan?! Als TS meegaat moet ie met een voltreffer minimaal 3 tanden uit zijn bek rossen, hem te kennen geven dat ie nooit contact meer moet zoeken en dat wijf meesleuren.
TS als je naar dat soort adviezen gaat luisteren dan ben je respect ook helemaal niet waard. Verman jezelf man softie.
Dit! Idiote slapjanussen en naïve wijven weer hierquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
Dat zou ik zeker wel een probleem vinden en al zeker "vriendschappen" die tijdens onze relatie ontstaan zijn. Ik wil niet dat mijn vriendin naar vrienden gaat die haar willen neuken. Want dat zouden ze keihard willen neuken. Gelukkig is die van mij niet naïef. Dat was bij mij afgelopen geweest het moment dat ik het ontdekte. Als hij bewust heeft lopen stoken kan hij nog een bezoekje verwachten, vriendinlief moet keihard door het stof, mag nooit meer gebeuren en anders flikkert ze keihard op. Alfamannetje? Primitief? Kwalificeer het zo je wil, maar zo'n slappe zak als TS zou ik nooit of te nimmer zijn. En wat een juweeltje van een wijf heb je TS.
[..]
Pfff kom op hey. Ik kan hier soms niet geloven wat ik allemaal lees. Zij loopt seksueel te chatten met verschillende kerels. Die kerels beschouwen haar echt niet als vriend, die willen haar neuken. Omdat dat loeder de hele tijd signalen afgeeft dat er wat te halen is en TS een slappe zak is heeft hij compleet schijt aan TS en zou hij niks liever willen dan haar neuken. Zijn vriendin vindt zoiets oppervlakkigs als een chatvriend (kom op hey waar gaat dat over??) belangrijker dan de gevoelens van dr vent die ze 10 jaar heeft en kinderen mee heeft. Hij neemt TS (terecht zo blijkt) totaal niet serieus. Dat wijf heeft nog het gore lef om iets met die gast af te spreken en dan ga jij hem adviseren mee te gaan om die hufter te leren kennen en te kijken hoe ze met elkaar omgaan?! Als TS meegaat moet ie met een voltreffer minimaal 3 tanden uit zijn bek rossen, hem te kennen geven dat ie nooit contact meer moet zoeken en dat wijf meesleuren.
TS als je naar dat soort adviezen gaat luisteren dan ben je respect ook helemaal niet waard. Verman jezelf man softie.
En dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
[..]
Oh jawel, vandaar dat ik heel goed kan begrijpen dat er niet alleen afgesproken mag worden(alleen zij en die chatvriend) en seksuele chats e.d. echt een no go zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:59 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je kunt mij niet wijsmaken dat je niet begrijpt dat dat erg gevoelig kan liggen bij de partner. Misschien niet bij jou persoonlijk, dat weet ik niet, maar niet iedereen is hetzelfde natuurlijk.
Daarnaast zouden dergelijke onzedelijke voorstellen al wel wat alarmbellen af moeten laten gaan. Waarom zou je contact willen hebben met zo iemand als je a. hem toch niet wilt neuken, en b. je er je partner enigszins mee kwetst?
Ik vind dat vergaande niet normaal nee, maar ik ben ook niet van mening dat je alles maar moet kunnen beperken, dat gaat niet goed komen als je zo met elkaar omgaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:01 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nee, het gaat hier juist om het feit dat de vriendin van TS dit gedrag al bij meerdere van haar online contacten tentoon heeft gespreid. Ze hebben daar ruzie over gehad, maar zoals je kunt lezen is TS blijkbaar elke keer de gebeten hond. Dat is toch niet gelijkwaardig? Hij doet toch niets fout, hij voelt zich er niet prettig bij wat begrijpelijk is, maar vriendin van TS doet er niets mee.
Dat vind jij normaal?
Meestal hoopt de vrouw dat de man toch met haar wil trouwen en haar niet alleen als vriend ziet? Dat is niet altijd waar. Soms heeft de vrouw namelijk al een relatie met een ander persoon en soms is ze gewoon niet op die manier geïnteresseerd in die man. Het komt wel vaak voor, dat de man haar alleen maar ziet als vriend of (eventueel als tijdelijk), en geen serieuze bedoelingen heeft. Vriendschap tussen man en vrouw kan goed gaan als zij dat kan accepteren, dat het alleen bij vriendschap blijft als ze meer wil.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:36 schreef Terreros85 het volgende:
Vriendschap tussen mannen en vrouwen is iets waar ik eigenlijk totaal niet in geloof. Er is altijd wel één binnen die relatie die meer wil.
Die gaan vanzelf toch weer weg als ze niet oprecht in je geïnteresseerd zijn maar je alleen maar willen neuken? Ik chat veel en ik ben er maar twee tegen gekomen die het aandurfden me oneerbare voorstellen te doen. Je geeft die gewoon een lezing over zaken zoals huwelijk, geen seks voor het huwelijk, echtscheiding bestaat niet enzovoort en ze zijn weg. Het is zo makkelijk dat ik niet begrijp dat er überhaupt vrouwen zijn die last hebben van dit soort types en dat er überhaupt dit soort types zijn die denken dat ze resultaat zullen boeken met hun gedrag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:06 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Vrouwen willen gewoon niet snappen dat mannen die veel contact met ze hebben 99 van de 100 x iets willen. Kan je ze 100 keer uitleggen maar gaat er in die koppies niet in.
FF op deze reageren. Is net als menig andere comment van jouw (maar ook van anderen hoor) zeer welkom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik vind dat vergaande niet normaal nee, maar ik ben ook niet van mening dat je alles maar moet kunnen beperken, dat gaat niet goed komen als je zo met elkaar omgaat.
Ze chatte al voordat ze de ts kende, ze heeft er een heleboel gasten uitgegooit omdat de ts het niet prettig vond, ze heeft toegegeven dat dat seksuele chatten foute boel is en beloofd dat niet meer te doen. Ze heeft de chatfrequentie al omlaag gehaald. Allemaal dingen die ik helemaal terecht vind trouwens.
Niet "last hebben" maar de vrouw die het ziet als normaal met elkaar omgaan en de man die denkt ik maak een kans bij haar.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:22 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die gaan vanzelf toch weer weg als ze niet oprecht in je geïnteresseerd zijn maar je alleen maar willen neuken? Ik chat veel en ik ben er maar twee tegen gekomen die het aandurfden me oneerbare voorstellen te doen. Je geeft die gewoon een lezing over zaken zoals huwelijk, geen seks voor het huwelijk, echtscheiding bestaat niet enzovoort en ze zijn weg. Het is zo makkelijk dat ik niet begrijp dat er überhaupt vrouwen zijn die last hebben van dit soort types en dat er überhaupt dit soort types zijn die denken dat ze resultaat zullen boeken met hun gedrag.
Daar geloof ik ja jaren in de vriendzone gezeten te hebben bij verschillende vrouwen ook niet mere in.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:36 schreef Terreros85 het volgende:
Vriendschap tussen mannen en vrouwen is iets waar ik eigenlijk totaal niet in geloof. Er is altijd wel één binnen die relatie die meer wil.
Aan de andere kant heb je ze ook niet geneuktquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:28 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Daar geloof ik ja jaren in de vriendzone gezeten te hebben bij verschillende vrouwen ook niet mere in.
Dat klopt, maar frustrerend was het toen wel. Als je verliefd bent op iemand dan zie je zaken vaak te rooskleurig en vat je dingen verkeerd op. Dat zie ik bij veel van die "vrienden" ook. Als ik dat dan tegen mijn vriendin zeg geeft ze aan dat ze toch duidelijk is geweest en dat ze het daar mee hebben te doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aan de andere kant heb je ze ook niet geneukt
Er zijn nog geen updates hierover. Ik ga het op een rustig moment wel even met haar bespreken de komende dagen maar ik heb besloten om niet hierin mee te gaan (zoals ik dat eerst ook al niet wilde). Gelukkig wonen ze allemaal niet om de hoek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:00 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Dus het is nu goed? Ze gaat hem niet ontmoeten ofzo of nog geen updates wat dat betreft?
Oneerbare voorstellen doen aan een vrouw na een beetje chatten. Dat zijn dan ook eersteklas kneuzen die verder geen enkel gevoel voor tact hebben. Misschien kijken ze teveel porno dat ze denken dat zoiets werkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:22 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die gaan vanzelf toch weer weg als ze niet oprecht in je geïnteresseerd zijn maar je alleen maar willen neuken? Ik chat veel en ik ben er maar twee tegen gekomen die het aandurfden me oneerbare voorstellen te doen. Je geeft die gewoon een lezing over zaken zoals huwelijk, geen seks voor het huwelijk, echtscheiding bestaat niet enzovoort en ze zijn weg. Het is zo makkelijk dat ik niet begrijp dat er überhaupt vrouwen zijn die last hebben van dit soort types en dat er überhaupt dit soort types zijn die denken dat ze resultaat zullen boeken met hun gedrag.
Werkt ook. Als je het juist weet aan te pakken. Niks kneuzerigs aan om een vrouw uit de kleren te weten te praten/typen. Verder is het meestal inderdaad die bedoeling.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:59 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Oneerbare voorstellen doen aan een vrouw na een beetje chatten. Dat zijn dan ook eersteklas kneuzen die verder geen enkel gevoel voor tact hebben. Misschien kijken ze teveel porno dat ze denken dat zoiets werkt.
Maar verder geloof ik heilig dat 9 van de 10 mannen hoopt op meer als hij een vrouw regelmatig aandacht geeft. Als hij op een koude maandagavond een vrouw whatsappt om te vragen hoe het met haar gaat. Wat ze gedaan heeft die dag. Uiteindelijk wil hij naast haar wakker worden. Dat kan op lange termijn zijn of op korte termijn zijn. De bedoeling is hetzelfde.
Lang niet alle vrouwen roddelen en mannen zijn ook niet roddelvrij, zeker niet als ze bijbedoelingen hebben. Dat vind ik een beetje klinken als een kutsmoes.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:27 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
FF op deze reageren. Is net als menig andere comment van jouw (maar ook van anderen hoor) zeer welkom.
Je geeft het al aan, eea is aangepast door haar. De reden dat een aantal van die andere gozers eruit gevlogen zijn is dat er oa een mij wel even in elkaar zou komen slaan (omdat ik tegen hun contact was). Ook bij hem was ik een keer meegegaan bij een ontmoeting maar vlak daarna wou hij mijn vriendin alleen ontmoeten, hij vond mij niet gezellig genoeg, jaja. Op een gegeven moment had ik het gehad met hem en heb ik mijn vriending voor de keuze gesteld hem of mij. De keuze is duidelijk.
Een andere kneus was een gozer waar ze bijna iets mee gehad heeft voordat ze mij leerde kennen. Toen kon die geen keuze maken en heeft mijn vriendin het afgepakt. Toen wij een jaar of 2 bij elkaar waren begon hij opeens in onze relatie te stoken. Mijn vriendin was toen herstellende van een depressie dus gevoelig voor dit soort gedoe. Ook toen heeft ze uiteindelijk voor mij gekozen.
Helaas zijn er dus zo al een aantal gevallen voorbij gekomen. En ja het is mijn inziens heel veel aandacht die ze te kort denkt te komen dan wel een hoop lege tijd overdag (ze werkt met name 's avonds en in de weekenden). Overdag kan ik haar niet constant de aandacht geven die ze blijkbaar graag heeft.
Vriendinnen heeft ze ook wel een paar maar ze heeft niet zo veel met vrouwen en hun geroddel.
Ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef erodome het volgende:
[..]
Lang niet alle vrouwen roddelen en mannen zijn ook niet roddelvrij, zeker niet als ze bijbedoelingen hebben. Dat vind ik een beetje klinken als een kutsmoes.
En als ze verder gewoon normaal aandacht geeft zou dat genoeg moeten zijn, dan zit het probleem niet in aandacht, maar in haar. Die lege tijd(beter gezegd die leegte in zichzelf) zou anders opgevuld kunnen worden.
Die voorstellen zijn een jaar of 2 geleden geweest. Ze hadden toen wekelijks een aantal keren contact via de whatsapp. Vrij snel daarna is het in zijn huwelijk achteruit gegaan. Wat ik gehoord heb zijn ze geregeld naar parenclubs geweest en daar heeft zij iemand leren kennen waarmee ze naar bed mocht van hem en van het een kwam het ander, gevoelens etc en nu is hij gescheiden. Dat is op een gegeven moment ook de reden geworden dat mijn vriendin weer intensief contact met hem kreeg, de relatie liep niet meer lekker en mijn vriendin was het luisterend oor en gaf raad.quote:Nog 1 vraag, hoe lang is het geleden van dat voorstel van deze gast, dat hij met haar wilde en jij met zijn vrouw mocht? Is er tussen die tijd en nu nog meer geweest aan "oneerbare" voorstellen, is dat recent?
Tja, open relatie's zijn net als monogame relatie's, het gaat best vaak misquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Ben ik het wel mee eens.
[..]
Die voorstellen zijn een jaar of 2 geleden geweest. Ze hadden toen wekelijks een aantal keren contact via de whatsapp. Vrij snel daarna is het in zijn huwelijk achteruit gegaan. Wat ik gehoord heb zijn ze geregeld naar parenclubs geweest en daar heeft zij iemand leren kennen waarmee ze naar bed mocht van hem en van het een kwam het ander, gevoelens etc en nu is hij gescheiden. Dat is op een gegeven moment ook de reden geworden dat mijn vriendin weer intensief contact met hem kreeg, de relatie liep niet meer lekker en mijn vriendin was het luisterend oor en gaf raad.
Vraag me serieus af of die nu nog een keer een relatie aangaat met iemand die aan partnerruil wil doen.
Het ligt vaak dan ook niet aan de vrouw, maar aan de andere partij. Vrouwen vinden het vaak leuk om aandacht te krijgen, mannen geven deze graag als ze (denken) een kans op seks (te) hebben. In het algemeen vinden mannen het dan ook leuk om aandacht te schenken, maar zodra ze weten dat het er niets gaat gebeuren, is het leuke er vaak toch wel vanaf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:46 schreef Deliah het volgende:
[..]
Meestal hoopt de vrouw dat de man toch met haar wil trouwen en haar niet alleen als vriend ziet? Dat is niet altijd waar. Soms heeft de vrouw namelijk al een relatie met een ander persoon en soms is ze gewoon niet op die manier geïnteresseerd in die man. Het komt wel vaak voor, dat de man haar alleen maar ziet als vriend of (eventueel als tijdelijk), en geen serieuze bedoelingen heeft. Vriendschap tussen man en vrouw kan goed gaan als zij dat kan accepteren, dat het alleen bij vriendschap blijft als ze meer wil.
Ik ga altijd Doom op mn mp3speler spelenquote:Op maandag 16 december 2013 10:14 schreef KataStrofe het volgende:
Dat je partner chat vind ik geen kwalijke zaak, ook niet zat ze er vriendschappen aan overhoudt en met mensen afspreekt. Dat is haar sociale contact en haar goed recht.
Maar dat ze het, op het moment dat het seksueel getint wordt, niet afkapt, of er zelfs in meegaat, dat getuigt toch wel van weinig respect tegenover jou en jullie relatie. Ik kan me goed voorstellen dat je vertrouwen in haar geschaad is, daar heb je dan ook alle reden toe. Het is aan haar om ervoor te zorgen dat jij weet dat ze te vertrouwen is, maar daar komt zo te lezen niet heel veel van terecht.
Dat gezegd hebbende, ik zou die vent gewoon langs laten komen. Keep you're enemies close, zeggen ze. Ik zou hem dan tijdens zijn bezoekje duidelijk laten merken dat ik hem niet mag en dat ie moet oppassen met zijn vleierijMaar eigenlijk ben je je dan aan het beschermen tegen de ontrouw van je vriendin en dat zou uberhaupt niet moeten.
Oh en whatsappen in gezelschap vind ik ronduit asociaal. Als mensen dat in mijn bijzijn doen dan bel ik ze altijd op hun mobiel, want dan zien ze niks meer op hun schermen nog een keer en nog een keer, tot ze hun telefoon weer wegleggen XD
En deel 2.quote:Op zondag 15 december 2013 04:08 schreef Double.D het volgende:
[..]
Het ligt vaak dan ook niet aan de vrouw, maar aan de andere partij. Vrouwen vinden het vaak leuk om aandacht te krijgen, mannen geven deze graag als ze (denken) een kans op seks (te) hebben. In het algemeen vinden mannen het dan ook leuk om aandacht te schenken, maar zodra ze weten dat het er niets gaat gebeuren, is het leuke er vaak toch wel vanaf.
Het kan ook spannend/motiverend zijn om dan toch na 3,5,10,... jaar dan toch te scoren.
quote:Op maandag 16 december 2013 10:25 schreef Impossibruuu het volgende:
Gast, waarom pik je dat allemaal? Kinderen of niet, ik zou niet met een meid samen willen zijn die een beetje de aandachtshoer op WhatsApp / chat zit uit te hangen, en daarbij al meermaals te ver is gegaan. Waar is je zelfrespect?
The Only Harsh Truth.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:58 schreef Dokkertje het volgende:
[..]
[..]
Dat wijf buiten flikkerenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:54 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
Wat zouden jullie doen?
Dit.quote:Op vrijdag 27 december 2013 13:27 schreef Seven. het volgende:
Ze gaat in mijn optiek niet 100% voor TS.
Dus je mag geen nieuwe vrienden van hem maken? Of als je dan nieuwe vrienden gemaakt hebt, die mag je je telefoonnummer niet geven of thuis uitnodigen? Daar gaat je vriend te ver in. Met zo een persoon wil je ook niet samen zijn.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:37 schreef Seven. het volgende:
Wat ik me afvraag is waar de grens precies ligt. Mijn vriend maakt zich soms zorgen om fok. TS zijn vriendin gaat veel verder natuurlijk, ik chat niet met mensen en ik geef fokkers niet mijn telefoonnummer zodat we kunnnen whatsappen. Voor mij ligt daar al een grens, waarom in vredesnaam mensen de kans geven om ten alle tijde contact op te nemen.
Als TS zijn vriendin al eens zou stoppen met whatsapp, dat zou al een enorm verschil maken.
Pas maar op, die hitsige gast zal een triootje met twee vriendinnen ook best zien zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:20 schreef watzoujijdoenindesituatie het volgende:
[..]
Haar bedoelingen zijn in deze niet kwaad bedoeld. Ze wil echt alleen maar vriendschappelijk met die "vriend" afspreken. Ze is zelfs bezig om hem aan een vriendin van haar te koppelen.
Tja... als een man bij een dame thuis komt, dan komt hij gewoon om te neuken. Wat dat betreft snap ik 'm wel een beetje.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dus je mag geen nieuwe vrienden van hem maken? Of als je dan nieuwe vrienden gemaakt hebt, die mag je je telefoonnummer niet geven of thuis uitnodigen? Daar gaat je vriend te ver in. Met zo een persoon wil je ook niet samen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |