Heats vanaf 9u en 9.30u. Finales vanaf 16.30u http://www.herning2013.com/competition/Schedule/quote:De Europese Kampioenschappen korte baan worden in 2013 gehouden in Herning, Denemarken. Van 12 tot en met 15 december zullen de beste Europese zwemmers met elkaar strijden om de Europese titels.
Voor Nederland zullen de volgende 19 zwemmers actief zijn in Herning:
Dames: Ranomi Kromowidjojo, Femke Heemskerk, Inge Dekker, Maud van der Meer, Saskia de Jonge, Sharon van Rouwendaal, Moniek Nijhuis, Rieneke Terink, Wendy van der Zanden, Tamara van Vliet, Maaike de Waard en Anouk Elzerman.
Heren: Sebastiaan Verschuren, Joost Reijns, Ferrry Weertman, Dion Dreesens, Mike Marissen, Bram Dekker en Lucas Greven.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haar PR staat nog steeds op 56,16. Ze heeft volgens Verhaeren een keer 54 gezwommen in de training. Daarom mocht ze op het WK ook in de series 4x100 vrij starten, maar toen kwam ze niet verder dan 55 laag. Ze heeft in een gewone 100 vrij nog nooit onder de 56 gezwommen. Dat vind ik niet echt veel progressie mee. Gelukkig boekt Maud van der Meer op de 100 vrij nu eindelijk wel weer progressie (en ook op de 50 en 200, waardoor ik haar niet in dat rijtje hoef te zetten).
En over Esmee. Op de 200 vrij zwom ze 2 jaar terug al 2.01,48. Dat PR ging er vorige week eindelijk aan (wel heel nipt), maar dat kan je toch geen progressie noemen in 2 jaar?
Ik kan me daar bij haar nog niet zo druk om maken, aangezien ze nog maar 17 is. Bij Dreesens en Bouwens vind ik het een ander verhaal, het zal me niks verbazen als die niet meer terugkomen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:02 schreef TheArt het volgende:
[..]
Haar PR staat nog steeds op 56,16. Ze heeft volgens Verhaeren een keer 54 gezwommen in de training. Daarom mocht ze op het WK ook in de series 4x100 vrij starten, maar toen kwam ze niet verder dan 55 laag. Ze heeft in een gewone 100 vrij nog nooit onder de 56 gezwommen. Dat vind ik niet echt veel progressie mee. Gelukkig boekt Maud van der Meer op de 100 vrij nu eindelijk wel weer progressie (en ook op de 50 en 200, waardoor ik haar niet in dat rijtje hoef te zetten).
En over Esmee. Op de 200 vrij zwom ze 2 jaar terug al 2.01,48. Dat PR ging er vorige week eindelijk aan (wel heel nipt), maar dat kan je toch geen progressie noemen in 2 jaar?
Wat dat betreft is het interessant wat de stap naar Amerika doet met Toussaint. Mocht ze nu opeens wel weer op het oude niveau terugkomen en zelfs beter, dan denk ik dat er toch wel wat schort aan de trainingen in Nederland.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:06 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik kan me daar bij haar nog niet zo druk om maken, aangezien ze nog maar 17 is. Bij Dreesens en Bouwens vind ik het een ander verhaal, het zal me niks verbazen als die niet meer terugkomen.
Dat sowieso. Dat zie ik al aan Ilse Kraaijeveld en Cynthia Verkaik die weer terug zijn in Leeuwarden. Zwemmen alweer een stuk beter dan dat ze deden in Eindhoven en Amsterdam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het interessant wat de stap naar Amerika doet met Toussaint. Mocht ze nu opeens wel weer op het oude niveau terugkomen en zelfs beter, dan denk ik dat er toch wel wat schort aan de trainingen in Nederland.
Des te vreemder vind ik dat Verhaeren maar blijft beweren dat het zo geweldig gaat. Ja als je naar de olympische titels kijkt wel ja, maar in de breedte ziet het er steeds veelbelovend uit, maar als puntje bij paaltje komt, halen zoveel het niet door stagnatie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat sowieso. Dat zie ik al aan Ilse Kraaijeveld en Cynthia Verkaik die weer terug zijn in Leeuwarden. Zwemmen alweer een stuk beter dan dat ze deden in Eindhoven en Amsterdam.
Jepquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Max23 het volgende:
@TheArt
Ben jij trouwens dezelfde als die weleens op Wielerflits post?
Jep. Maar die series vanochtend waren duidelijk de minderen. De medailles gaan echt hier verdeeld worden. Niveauverschil is te groot.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:33 schreef Max23 het volgende:
Hoe doen ze dit nou?
Vanmorgen zijn er twee heats geweest al, maar die commentator heeft het nu over de finale. Pakken ze die tijden van vanochtend dan ook gewoon erbij?
Nou, zat er een met 8.16 bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep. Maar die series vanochtend waren duidelijk de minderen. De medailles gaan echt hier verdeeld worden. Niveauverschil is te groot.
Carlin had ik even gemist ja. Als ze deze 3e plek vasthoudt, moet ze die tijd natuurlijk ook wel verslaan.quote:
Carlin was er bij de OS wel goed in om steeds 9e te worden in de seriesquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Carlin had ik even gemist ja. Als ze deze 3e plek vasthoudt, moet ze die tijd natuurlijk ook wel verslaan.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef heywoodu het volgende:
Iemand de link van de live timing? Echt, LEN is niet mobielvriendelijk
Ja ok, maar ik had wel verwacht dat ze hier voor eigen publiek zou winnenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Gewoon geklopt op waarde, zwom zelf ook een PR.
Rebecca Sonquote:WEMMEN
Brons Van Rouwendaal op 800 vrij
Sharon van Rouwendaal heeft op de EK
kortebaan in het Deense Herning brons
veroverd op de 800 meter vrije slag.
Het harde trainingsregime in Frankrijk
betaalde zich uit voor Van Rouwendaal.
De zwemster (20) tikte na 8.14,24 aan,
waarmee ze het Nederlands record met
2,1 seconden aanscherpte.Het goud ging
naar Mireia Belmonte Garcia.Lotte Friis
ging voor eigen publiek snel van start,
maar moest de Spaanse favoriete in het
tweede deel van de race laten gaan.
De Russin Joelija Jefimova bracht op de
200 meter schoolslag een wereldrecord
op de klokken: 2.14,39. Dat was 0,18
sneller dan de Amerikaanse Rebecca Son
zestien jaar geleden in Manchester.
Wtf is de bronquote:
Joelija Jefimovaquote:
NOS TT natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wtf is de bron![]()
Als het nou zes jaar was maar zelfs dat is het niet.
En wij hier maar onopgeleid keurige berichten plaatsen en dar op niveau knoeien ze maar wat aanquote:
Rebecca Son is inmiddels aangepast, 16 jaar geleden nog nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En wij hier maar onopgeleid keurige berichten plaatsen en dar op niveau knoeien ze maar wat aan
Die lelijke foto ook bij Moniek. Zo'n stockphotoquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:21 schreef swimmie86 het volgende:
En Moniek Nijhuis werd Monique Nijhuis genoemd. En Tamara van Vliet tikte net te vroeg aan, en daarom waren ze gister gediskwalificeerd.
Deed Hinkelien Schreuder ook altijd. 50 rug series, 50 rug halve finales, 50 rug finale, 50 rug finale 4x50 wissel estafette.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:23 schreef DeLuna het volgende:
De winnaar van deze swim off zwemt gewoon 4 keer op een dag 50 rug.
Zelf altijd gehad met de 50 vrij. 50 vrij series, finale, en wissel en vrij estafettequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:25 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Deed Hinkelien Schreuder ook altijd. 50 rug series, 50 rug halve finales, 50 rug finale, 50 rug finale 4x50 wissel estafette.
Eerste denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:27 schreef Max23 het volgende:
Heeft Kromo gister ingehouden of is Halsall gewoon beter?
Niet beter dan Kromo dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar daarnaast denk ik wel dat Sjostrom beter is.
Inge finale 50 vlinder.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:36 schreef Max23 het volgende:
Maaike de laatste Nederlander van vandaag?
50 meter finales zijn altijd zelfde dag als de halve finales. Komen voor de estafette.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:37 schreef Max23 het volgende:
[..]
Oh wanneer is die? Staat niet in het schema dacht ik
Ja hoorde al dat die vandaag ook was, alleen staat niet in het schema.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
50 meter finales zijn altijd zelfde dag als de halve finales. Komen voor de estafette.
Ja dat vinden ze hip ofzo, deden ze met oa het Russisch volkslied ook alquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:03 schreef wimderon het volgende:
Het Wilhelmus 2 seconden voor het einde weggedraaid
twitter:nick3bergen twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 18:07:00Is er al een Nick Driebergen bingokaart? #eurosport #ECHerning reageer retweet
Ja, snap ik ook wel gezien het volle programma. Maar dit was echt letterlijk 2 noten voor het einde ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja dat vinden ze hip ofzo, deden ze met oa het Russisch volkslied ook al
Heeft Ottesen gedaan wat Pedersen niet kon?quote:
Nope. Goud voor Sjöström.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Heeft Ottesen gedaan wat Pedersen niet kon?
Arme Denen.quote:
quote:Zwemmer Dreesens naar VS
Zwemmer Dion Dreesens vertrekt uit Nederland en zoekt zijn heil in de Verenigde Staten. Deesens gaat trainen bij Daytona Beach Swimming, de club van vijfvoudig Olympisch kampioen Ryan Lochte. De laatste details van de overgang moeten nog worden afgewikkeld.
Dreesens staat al jaren te boek als een groot talent, maar hij maakte de afgelopen tijd weinig progressie. Zo werd de 20-jarige zwemmer vrijdag op het EK kortebaan in Denemarken slechts 39ste in de series op de 100 meter vrije slag. Dreesens trainde in Nederland onder Christiaan Sloof, die onder anderen ook Ranomi Kromowidjojo begeleidt.
Eerder dit jaar verhuisde de 19-jarige Kira Toussaint ook al naar Amerika. Zij kon naar eigen zeggen onder coach Marcel Wouda 'haar draai niet vinden' in Eindhoven.
http://nos.nl/artikel/586483-zwemmer-dreesens-naar-vs.html
Was Van der Meer als slotzwemster volgens mij.quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:17 schreef heywoodu het volgende:
Verschuren die in de laatste 10 meter niet meer dichterbij de Tsjechische komt
Maar Verschuren was de 3e volgens de startlijst, die bedoelde ikquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:20 schreef TheArt het volgende:
[..]
Was Van der Meer als slotzwemster volgens mij.
Nederland als 7e naar de finale.
Terink is wel een ander verhaal. Die regelt en betaalt alles zelfquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:11 schreef TheArt het volgende:
Belmonte gewoon even 3.58 in de series
Sharon als 4e naar de finaleTerink 11e geschoond en dus uitgeschakeld.
EDIT: Terink mist de finale uiteindelijk op 0.07. Hoe vaak hebben we dat dit toernooi wel niet meegemaakt
Wordt die niet gesteund door de bond dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Terink is wel een ander verhaal. Die regelt en betaalt alles zelf
Er lijkt toch wel wat mis te zijn met de opleiding hier als al die talenten hun heil ergens anders gaan zoeken...quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:07 schreef TheArt het volgende:
Maar even hier omdat we het er gisteren nog over hadden. Dit komt niet onverwacht:
[..]
Nope. Alleen mensen bij NTC's worden gesteund. Terink traint bij PSV.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt die niet gesteund door de bond dan?
Yards hč, geen metersquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:44 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb trouwens het idee dat ze wel blij zijn met Toussaint daar in Florida
100 en 200 rug 3 weken geleden:
http://www.collegeswimming.com/results/23370/
En in de wedstrijd tegen de grote rivaal:
[ afbeelding ]
Ik zeg toch ook "100 en 200 rug" en niet "100 en 200 meter rug"quote:
Nee, net als Anouk Elzerman, Jeroen Baars en Lieke Verouden... en er zijn er nog een paar maar daar kan ik nu even niet op komen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wordt die niet gesteund door de bond dan?
Ilse Kraaijeveld, Clarissa van Rheenen, Judith Stap enz.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee, net als Anouk Elzerman, Jeroen Baars en Lieke Verouden... en er zijn er nog een paar maar daar kan ik nu even niet op komen.
Hopelijk een streamquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:18 schreef DeLuna het volgende:
Waar moeten we vandaag de finales zien trouwens?
Die van de LEN doet het in elk geval..quote:
Ja meh.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die van de LEN doet het in elk geval..
Ik vrees toch dat het of dat wordt (een keertje 3 euro maar wel prima stream) of een of andere haperende stream van 50x50 pixels...quote:
werkt dat wel allemaal dan? Heb geen zin om 2,90 neer te tellen voor 3 pixelsquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vrees toch dat het of dat wordt (een keertje 3 euro maar wel prima stream) of een of andere haperende stream van 50x50 pixels...
Als er ergens betaalde streams van zijn is het sowieso al wat lastiger om een gratis versie te vinden ergens
Screenshot van vanmorgen (had ik gemaakt voor in het archief want Marissenquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:37 schreef DeLuna het volgende:
[..]
werkt dat wel allemaal dan? Heb geen zin om 2,90 neer te tellen voor 3 pixels
Jaquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Marissen op de 4x50 vrij ipv Reijns, is die echt sneller ook op vrijeslag sprinten?
Vroeg ik me ook af. Maar ze hadden sowieso beter Lijesen of Van Mierlo mee kunnen nemen daarvoorquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:57 schreef heywoodu het volgende:
Marissen op de 4x50 vrij ipv Reijns, is die echt sneller ook op vrijeslag sprinten?
Maar dan moet Lijesen wel ook een keerpunt doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af. Maar ze hadden sowieso beter Lijesen of Van Mierlo mee kunnen nemen daarvoor
Niet alleen die recordsquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:02 schreef TheArt het volgende:
Clarissa van Rheenen zwemt bij de Martinez Cup even 53,82 op de 100 vrij. Dik PR. Gaat ze dan toch eindelijk weer eens progressie boekenOok dikke PR's voor Maartje de Wit en Amy de Langen. Vooral de 54,86 van De Langen is knap, want die pakt daarmee direct het NR 16 jaar.
[..]
Ja
Splitte tijdens een World Cup gewoon 21.98 hoor, niks mis meequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dan moet Lijesen wel ook een keerpunt doen
Ja klopt, die had ik ook al gezien. Nette tijden daar (elk jaar trouwens).quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet alleen die recordsTessa Vermeulen ook NR, net als Kyle Stolk (van PvdH) en Ties Elzerman (van Johan Kenkhuis) en broertje van
Ik had hem toch wel als favoriet ingeschat eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Lijkt me echt frustrerend om nu op baan 4 te liggen. Tenzij het je plan is.. maar toch
Joensen is ook altijd wel favorietquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had hem toch wel als favoriet ingeschat eigenlijk
Zou de Belmonte op de 800 meter stiekem het zusje zijn van de Belmonte op de vlinderslag?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doet ook echt iets heel anders dan zijn broer
Zwemmend komt ze nog wel echt te kort, al blijft ze nu met 27,61 ook wel duidelijk achter bij haar beste niveau.quote:
Oh dan wordt het lastigquote:
Pellegrini kwam er aan het eind nog net voorbij, met die eindsprint altijd van d'rquote:
Ja, NRquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:08 schreef heywoodu het volgende:
Die tijd
Eerste Nederlandse onder de 4 minuten ook?
Jij verraadt allesquote:
Komt door de stream die ongeveer een minuut achterloopt op de live timingquote:
Ik had inmiddels ook een andere stream van de ORF die wel qua tijd goed liep, maar die is er tijdens de race mee gekaptquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Komt door de stream die ongeveer een minuut achterloopt op de live timing
Viel juist wat tegen afgelopen dagen maar 100 wissel loopt in ieder geval wel goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef TheVulture het volgende:
Hij is ook wel iemand die nu een sprongetje lijkt te maken in ontwikkeling toch?
Ik zou daarop focussen en voor ongeveer zo'n palmares gaan:quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Viel juist wat tegen afgelopen dagen maar 100 wissel loopt in ieder geval wel goed
Ik hoef niet eens te klikkenquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zou daarop focussen en voor ongeveer zo'n palmares gaan:
http://en.wikipedia.org/wiki/Peter_Manko%C4%8D
Sinterklaas is al geweestquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:22 schreef TheArt het volgende:
Die laatste meters van Anouk waren zwaar, maar de 1.06,60 is toch een prima tijd voor haar.
Meilutytequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:42 schreef heywoodu het volgende:
Benieuwd wie de 100 wissel gaat winnen!
Ze moet zo ook de 4x50 vrij mixed nog zwemmen hč.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:58 schreef DeLuna het volgende:
Dekker of slecht de laatste 12 meter of ze laat het wat lopen
Ja daaromquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze moet zo ook de 4x50 vrij mixed nog zwemmen hč.
Vraag je wel veel van hem op de kortebaanquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:00 schreef TheArt het volgende:
Pak nou maar weer eens een medaille Sebas!
Je moet ergens beginnenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vraag je wel veel van hem op de kortebaan
Dat heeft ie al gedaan, finalequote:
Ja daar was ie al gelijk kansloos meequote:
50 rug finale hequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:06 schreef heywoodu het volgende:
Katinka![]()
Maar ze hoeft niet eens nog te zwemmen vandaag, dus die kan ook gewoon af.
Wat. Doet ze dat ookquote:
Hinkelien zwom ooit 22,81.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef TheArt het volgende:
Kromo 22,91Minder dan een seconde langzamer dan Verschuren
Marissen met 21,49 was dus een hele goede keuze.
Alle zwemmers vinden dit nummer tof, behalve dus de coaches en zogenaamde criticiquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef Max23 het volgende:
Toch heeft het onderdeel wel wat. Spannend om te zien of de achterstand die een vrouw heeft opgelopen nog ingelopen kan worden door een man. Veld schuift dan zo snel in elkaar
Vlad langzamer dan Orsi en Deibler, dan zou je zeggen dat er zelfs nog meer ruimte ligt op het WR.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef TheArt het volgende:
Kromo 22,91Minder dan een seconde langzamer dan Verschuren
Marissen met 21,49 was dus een hele goede keuze.
Ik twijfel nog steeds. Het nummer zelf, gemengde estafette, vind ik sowieso leuk, maar de volgorde..het is echt zo onoverzichtelijk, ik zit constant naar de startlijst te kijken om te zien wie er nog een man of een vrouw enzo heeftquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:39 schreef Max23 het volgende:
Toch heeft het onderdeel wel wat. Spannend om te zien of de achterstand die een vrouw heeft opgelopen nog ingelopen kan worden door een man. Veld schuift dan zo snel in elkaar
Bij ons ook wel, Van Mierlo kan een 21.2 splitten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vlad langzamer dan Orsi en Deibler, dan zou je zeggen dat er zelfs nog meer ruimte ligt op het WR.
Als ze nou gewoon verplichten om met de 2 vrouwen te starten en met de 2 mannen te eindigen ofzo dan zou het al een stuk overzichtelijker worden.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik twijfel nog steeds. Het nummer zelf, gemengde estafette, vind ik sowieso leuk, maar de volgorde..het is echt zo onoverzichtelijk, ik zit constant naar de startlijst te kijken om te zien wie er nog een man of een vrouw enzo heeft
Juist het verrassingseffectquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:43 schreef DeLuna het volgende:
Die onoverzichtelijkheid is juist leuk.
Nope, 30e tijd. Vlinder loopt niet echt bij hem op dit moment.quote:Op zondag 15 december 2013 10:08 schreef heywoodu het volgende:
Heeft Marissen het gehaald? LEN heeft schijnbaar niet zo veel zin om ook nog helemaal de site bij te houden enzo, het is immers nog vroeg.
Nou ja, voor Ferry is 1.46,54 degelijk. Niet geweldig, maar degelijk. Dat Reijns niet in vorm is, was ook al aan die 100 te zien.quote:
Ach, hier kan ik me niet zo druk om maken. Sharon heeft een prachtig toernooi gedraaid, dus dit boeit eigenlijk weinig. Snap alleen niet dat ze de 200 rug verkozen heeft boven de 200 vrij.quote:
Mwah, op de vrije slag is het lastiger om tijd goed te maken in het tweede gedeelte en van haar start moet ze het niet hebben. Dus snap wel dat ze rugslag heeft gekozen.quote:Op zondag 15 december 2013 11:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ach, hier kan ik me niet zo druk om maken. Sharon heeft een prachtig toernooi gedraaid, dus dit boeit eigenlijk weinig. Snap alleen niet dat ze de 200 rug verkozen heeft boven de 200 vrij.
"WR" Het ER staat al op 1.20.77. Zal dan ook wel de snelste tijd ooit zijn.quote:Op zondag 15 december 2013 11:32 schreef heywoodu het volgende:
WR Italiė op de 4x50 vrij, of is het een "WR"?
Net als dit dusquote:Op zondag 15 december 2013 11:34 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
"WR" Het ER staat al op 1.20.77. Zal dan ook wel de snelste tijd ooit zijn.
En die wisseltijden zijn ook gewoon echt ruim. Die 2 die in de vorige serie DSQ kregen hadden -0.08 en -0.04, dus begrijpelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 11:47 schreef swimmie86 het volgende:
Ik vond van Rouwendaal wel erg vroeg draaien. Maar verder zie je niks, dus daar kun je niks over zeggen.
En die WR's zijn op deze manier echt belachelijk.
Zal wel een extra vlinderbeenslag zijn ofzo.quote:Op zondag 15 december 2013 11:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En die wisseltijden zijn ook gewoon echt ruim. Die 2 die in de vorige serie DSQ kregen hadden -0.08 en -0.04, dus begrijpelijk.
[ afbeelding ]
Moet wel ergens anders aan liggen dus..
quote:Op zondag 15 december 2013 11:53 schreef TheArt het volgende:
De fout lag schijnbaar bij Elzerman, maar geen idee wat ze dan verkeerd deed.
Saillant detail, Elzerman is de kamergenote van Van Vliet
Zal wel weer de vlinder kick zij voor de armslag.quote:Op zondag 15 december 2013 11:53 schreef TheArt het volgende:
De fout lag schijnbaar bij Elzerman, maar geen idee wat ze dan verkeerd deed.
Saillant detail, Elzerman is de kamergenote van Van Vliet
Marrit.quote:Op zondag 15 december 2013 10:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
1998
Wanneer gaan wij Marit Steenbergen sturen naar dit soort toernooien?
Iris Tjonk 1.02,24 op de 100 rug. Ruim NR 13 jaarquote:Op zondag 15 december 2013 14:01 schreef DeLuna het volgende:
Maarten Brzoskowski zwemt even een NR 18 jaar op de 400 vrij in 3.46.98
Valt nog "tegen", op de lange baan zwemt ze ook 1.02quote:Op zondag 15 december 2013 15:24 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iris Tjonk 1.02,24 op de 100 rug. Ruim NR 13 jaar
Die zag ik echt niet aankomenquote:Op zondag 15 december 2013 15:54 schreef TheArt het volgende:
En het gaat maar door. Amy de Langen 1.58,51 op de 200 meter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |