Komende twee weken louter vakantiepics van naar Instagram denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Hosszu is gewoon dolblij dat haar toernooi erop zit
Zou zij naar een of ander tropisch oord gaan en daar dan de hele dag in het water dobberen eigenlijk?quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komende twee weken louter vakantiepics van naar Instagram denk ik
Neuh, lijkt me wel zo'n cultuur mens.quote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou zij naar een of ander tropisch oord gaan en daar dan de hele dag in het water dobberen eigenlijk?
quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit je hier straks in je (bijna) eentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Bij de series ook?quote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Oh maar die in Amsterdam is al geweest en de volgende is toch in Eindhoven? In april pas
Maar dan is de kans zeker aanwezig dat ik ter plaatse ben, beetje afhankelijk van het deelnemersveld enzo
Dat begint zeker heel vroeg?quote:
Vandaar het (bijna) eentjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |