Heats vanaf 9u en 9.30u. Finales vanaf 16.30u http://www.herning2013.com/competition/Schedule/quote:De Europese Kampioenschappen korte baan worden in 2013 gehouden in Herning, Denemarken. Van 12 tot en met 15 december zullen de beste Europese zwemmers met elkaar strijden om de Europese titels.
Voor Nederland zullen de volgende 19 zwemmers actief zijn in Herning:
Dames: Ranomi Kromowidjojo, Femke Heemskerk, Inge Dekker, Maud van der Meer, Saskia de Jonge, Sharon van Rouwendaal, Moniek Nijhuis, Rieneke Terink, Wendy van der Zanden, Tamara van Vliet, Maaike de Waard en Anouk Elzerman.
Heren: Sebastiaan Verschuren, Joost Reijns, Ferrry Weertman, Dion Dreesens, Mike Marissen, Bram Dekker en Lucas Greven.
Tsjetsjakquote:
Beter dat dan Korieskietiekien enzoquote:Op zondag 15 december 2013 16:45 schreef DeLuna het volgende:
3 tiende, hij lult. Het is nog niet eens 2 tiende
Het is Miley hoor, vraag maar aan Nelson.quote:
Daar zat ik ook op te wachten ja, maar dat kwam nietquote:Op zondag 15 december 2013 16:49 schreef TheArt het volgende:
Let op, zo gaat ie ook nog zeggen dat Willmott verrassend ook nog Miley voorbij is gezwommen voor het brons.
Die hadden veel meer voordeel bij de pakken omdat ze dus nu in een broek zwemmen.quote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef heywoodu het volgende:
Wat hij nu zei viel me trouwens ook op bij het vorige WK. Alle wereldrecords waren van de vrouwen, 0 bij de mannen dus
Oh dat klinkt wel logisch jaquote:Op zondag 15 december 2013 16:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Die hadden veel meer voordeel bij de pakken omdat ze dus nu in een broek zwemmen.
Zeker bang voor een herhaling van vanmorgenquote:Op zondag 15 december 2013 16:59 schreef TheArt het volgende:
Houdt Femke nou expres in? Dat moet ze toch gewoon niet doen joh
Wijzijnsport krijgt ook aardig wat aandacht nu in de media, dus dat is alleen maar goed. En het heeft voorlopig bij iedereen gewerkt die daar nu zit.quote:Op zondag 15 december 2013 17:04 schreef heywoodu het volgende:
http://www.wijzijnsport.nl/sporters/rieneke-terink
185% van haar doel bereikt dus, mooi dat dat schijnbaar wel werkt
Het ligt flink open achter Morozov, dus ben benieuwd!quote:
twitter:sverschuren twitterde op zondag 15-12-2013 om 17:28:08Blijft verschrikkelijk: met bril, badmuts en racebroek melden bij de voorstart in de hoop dat iemand van de trap is gevallen. #eerstereserve reageer retweet
Dat dus.quote:Op zondag 15 december 2013 17:31 schreef DeLuna het volgende:
twitter:sverschuren twitterde op zondag 15-12-2013 om 17:28:08Blijft verschrikkelijk: met bril, badmuts en racebroek melden bij de voorstart in de hoop dat iemand van de trap is gevallen. #eerstereserve reageer retweet
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik je (moet) kennen ofzo.quote:
Ja zo een ken ik dus ook, precies in geboortejaar 1986.quote:Op zondag 15 december 2013 17:34 schreef swimmie86 het volgende:
Ik ben wel een wedstrijdzwemster, maar buiten de competitie zwem ik vrijwel geen andere wedstrijden.
In Limburg?quote:Op zondag 15 december 2013 17:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja zo een ken ik dus ook, precies in geboortejaar 1986.
Ik heb jou geloof ik wel eens kunnen herleiden toen je zei dat je een bepaalde tijd had gezwommen tijdens de Swim Cup ofzo.quote:
Kan kloppenquote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Ik heb jou geloof ik wel eens kunnen herleiden toen je zei een bepaalde tijd had gezwommen tijdens de Swim Cup ofzo.
Tikkie harder gaan in de halve finale.quote:Op zondag 15 december 2013 17:43 schreef DeLuna het volgende:
Ja duuhhh Nick hoe de fuck wil je anders in die finale komen.
Ja en dan ben je weer gelijk met Klaas in plaats van Piet. Je voorkomt het toch niet echt (tenzij echt top)quote:Op zondag 15 december 2013 17:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Tikkie harder gaan in de halve finale.
Ik zal het proberen de volgende keerquote:Op zondag 15 december 2013 17:45 schreef heywoodu het volgende:
Bedankt voor de gouden tips Nick. Het geheim van de 100 meter rugslag is dus vooral dat je heel hard moet zwemmen.
2e.....bijna laatstequote:Op zondag 15 december 2013 17:52 schreef heywoodu het volgende:
Die wordt laatste denk ik.
Edit: Laatste is wat overdreven
Niet als Nick het zegtquote:Op zondag 15 december 2013 18:29 schreef heywoodu het volgende:
Lagunov en Konovalov waren er vanmorgen ook bij Nick.
Komende twee weken louter vakantiepics van naar Instagram denk ikquote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef heywoodu het volgende:
Hosszu is gewoon dolblij dat haar toernooi erop zit
Zou zij naar een of ander tropisch oord gaan en daar dan de hele dag in het water dobberen eigenlijk?quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Komende twee weken louter vakantiepics van naar Instagram denk ik
Neuh, lijkt me wel zo'n cultuur mens.quote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou zij naar een of ander tropisch oord gaan en daar dan de hele dag in het water dobberen eigenlijk?
quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zit je hier straks in je (bijna) eentje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Bij de series ook?quote:Op zondag 15 december 2013 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
Oh maar die in Amsterdam is al geweest en de volgende is toch in Eindhoven? In april pas
Maar dan is de kans zeker aanwezig dat ik ter plaatse ben, beetje afhankelijk van het deelnemersveld enzo
Dat begint zeker heel vroeg?quote:
Vandaar het (bijna) eentjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |