Daar lijkt het op jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
Volgens mij zijn we de rest kwijtgeraakt bij de topic-wissel...
Ik vloog even uit de bocht, maar ik ben er weer hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
Geen paaltjes geraakt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vloog even uit de bocht, maar ik ben er weer hoor
quote:
Is dat zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Buurpoes het volgende:
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef PeuRac het volgende:
De Uithof is de campus van Utrecht, langs de A28 vlak voordat je Utrecht binnen rijdt. Daar zit ook een groot transferium, maar je kan ook op het complex zelf parkeren.
Ik mis interpunctiequote:
De komma's vlogen wel de bocht uit denk ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik mis interpunctie![]()
Ik las: Nee, ik ben nog heel gelukkig.
I.p.v.: Nee, ik ben nog heel, gelukkig
Kwartiertje, misschien iets langer..quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
De komma's vlogen wel de bocht uit denk ik
Iemand een GPS locatie voor me? Ik haat met de auto ergens naar toe terwijl ik er nooit ben geweest of ik het fatsoenlijk kan vinden via googlequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kwartiertje, misschien iets langer..
max 15min, je kan uitstappen in het centrum, zal ff vragen of Evie weer eens online komt, kan je evt met haar meereizen, zij woont op de Uithof.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
hmm oke... enig idee hoe lang de bus er over doet?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
lief maar ik ga niet naar utrecht
Woon je in Utrecht, dat je het zo goed weet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:18 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Kwartiertje, misschien iets langer..
Salamancapad in Utrecht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Iemand een GPS locatie voor me? Ik haat met de auto ergens naar toe terwijl ik er nooit ben geweest of ik het fatsoenlijk kan vinden via google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |