Veel moeilijker in FM14quote:
Ja, dat deed ik al toen ik 14 was.quote:
Wijven ook altijd he...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:11 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Vriendin belt net aan, dus die laatste speelronde komt morgen...
Toen ik hem transfervrij overnam van CSKA vroeg hij maar 38k per week en 45k na 1 interlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef ThadCastle het volgende:
Vitinho transfer vrij.. wil hij 88k per week en 110k als hij 1 interland heeft gespeeld. Lekker transfervrij blijven![]()
Enoh klinkt niet Nederlandsquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Irritatie100 het volgende:
Transfers voor het nieuwe seizoen met Excelsior. Vorig seizoen 5e plek en play-offs helaas verloren, nu ga ik voor directe plaatsing voor Europa.
[ afbeelding ]
Opstelling is nu dit:
[ afbeelding ]
Typisch, jij had van Diermen toch voor veel geld verkocht? Bij mij was die gast continu geblesseerd en gingen z'n stats vrij hard achteruit.
Wat te denken van Bjaberg!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Doublepain het volgende:
Al mijn spelers willen hogerop, wat resulteert dat ze niet meer ontwikkelen maar omlaag gaan
[..]
Enoh klinkt niet Nederlands![]()
Wat te denken van mijn Kmoch, Uvalin en Felipe?quote:
CL winnen dan. No more excuses.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:39 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
Mis ik nou best veel topteams??
Chelsea, Inter, Dortmund, A.C. Milan, Lyon, Man City?
Dat is ook een keer gebeurd in mijn game, toen werd PSV overgenomen. Hadden ze o.a. Zlatan, Schurrle en Van der Vaart gehaaldquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Heb dus net Enoh overgenomen van Ajax en nu heeft ie dit staan
[ afbeelding ]
Net zoals Davy de Beule niet voor Roda JC wil spelen
Trouwens, nog even over Enoh, die is inmiddels Nederlander
En dit gebeurt ook nog even in de voorbereiding op seizoen 2015/2016
[ afbeelding ]
Voorlopig is de topspeler bij Almere nog maar Julian Jennerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:01 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is ook een keer gebeurd in mijn game, toen werd PSV overgenomen. Hadden ze o.a. Zlatan, Schurrle en Van der Vaart gehaald
Hoeveel heb je voor Siggy gekregen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:38 schreef Lindgren. het volgende:
Een dag na de Eredivisie transferdeadline een bod binnengekregen op Sigthorsson, die alsnog naar Italië vertrokken is. Kan dus geen vervanger meer kopen. Hopen dat Fierro en Zivkovic opstaan..
10 miljoen. Zat wel meer in, maar meneer begon te klagen om een nieuw contract terwijl hij altijd geblesseerd is. Werd ook steeds minder waard door aflopend contract.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:42 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoeveel heb je voor Siggy gekregen?
Ja, heel erg herkenbaar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is in fm 14 al eens gefixed dat de computer tegen jou ALTIJD minder kansen nodig heeft om te scoren dan jij? En dat het bij computer tegen computer wel normaal is?
Best kut jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is in fm 14 al eens gefixed dat de computer tegen jou ALTIJD minder kansen nodig heeft om te scoren dan jij? En dat het bij computer tegen computer wel normaal is?
Speel je met PSV?quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:43 schreef wieisboos het volgende:
Kwam 2 miljoen tekort voor een gewenste aankoop, praatte met het bestuur krijg ik zo 9 miljoen er bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |