abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134222868

[ Bericht 60% gewijzigd door Deisyy op 13-12-2013 13:44:18 ]
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_134222940
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Deisyy het volgende:

Ik snap dat niet :D als je er niet aan mee wil doen dan doe je toch gewoon niet mee?

Ik ga niks anders doen dan normaal. heb ik er weinig last van eigenlijk :+ ik haal alleen
wél een paar oliebollen, maar dat is dan weer geen ramp :P

[ Bericht 6% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 13-12-2013 14:00:03 ]
pi_134223224
Ik heb het plaatje even aangepast, want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich gekwetst voelen door het eerdere plaatje.

Door omstandigheden heb ik geen zin in een feestmaand. Het enige leuke aan kerst vind ik de lunch samen met mijn familie, maar dat had wat mij betreft op elke andere willekeurige dag gekund.

En er dan maar niets aan doen wordt wel wat lastig als je kinderen hebt.
pi_134223788
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het plaatje even aangepast, want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich gekwetst voelen door het eerdere plaatje.

Door omstandigheden heb ik geen zin in een feestmaand. Het enige leuke aan kerst vind ik de lunch samen met mijn familie, maar dat had wat mij betreft op elke andere willekeurige dag gekund.

En er dan maar niets aan doen wordt wel wat lastig als je kinderen hebt.
Ah... oké ... de omstandigheden blijven hetzelfde, maar ik had onder geen enkele omstandigheden
een boom of zooi genomen, dus dat bedoel ik met gewoon ''niets extra's'' doen, maar met kinderen
is het wel anders al zijn die van jou toch niet meer zo klein?

Willen ze dat zelf nog wel dan? :@ Ik vond er als tiener ook al geen zak meer aan :')

Ik heb het plaatje ook maar weggehaald dan, maar dat viel reuze mee hoor :+
pi_134223934
We hebben trouwens een compromis gesloten wat de lamp betreft :P
Hij vond de mijne niks, en ik vond de zijne niks en nu wordt het deze...

Die vinden we allebei mooi ..

http://www.lampenlicht.nl/plafonniere-jarno-chroom-grijs.html

en we hebben allebei een schijthekel aan winkelen, dus als ie tegenvalt hangen we hem wel
in de plee :+
pi_134224105
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ah... oké ... de omstandigheden blijven hetzelfde, maar ik had onder geen enkele omstandigheden
een boom of zooi genomen, dus dat bedoel ik met gewoon ''niets extra's'' doen, maar met kinderen
is het wel anders al zijn die van jou toch niet meer zo klein?

Willen ze dat zelf nog wel dan? :@ Ik vond er als tiener ook al geen zak meer aan :')

Ik heb het plaatje ook maar weggehaald dan, maar dat viel reuze mee hoor :+
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ik :X

Mijn zoon geeft er ook niet om, maar mijn dochter wel, dus..... ~:)

Oliebollen is goed :9

Deze lamp vind ik eigenlijk de leukste van allebei, maar als hij niet leuk staat kan je hem natuurlijk ook gewoon terug sturen.
pi_134224229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Deze lamp vind ik eigenlijk de leukste van allebei, maar als hij niet leuk staat kan je hem natuurlijk ook gewoon terug sturen.
Ah... we zitten op FOK hoor, die gelovige zijn ook wel wat gewend nu hoop ik voor ze ...

Oké, voor dochter dus nog wel, dan moet het maar :D

Ik denk ook wel dat hij mooi is :Y áls hij écht heel lelijk is kunnen we hem terugsturen, als ie
wel meevalt, maar niet mooi genoeg voor de slaapkamer mag ie van mij best in de plee hangen
lijkt me wel gezellig :') mooi bij mijn foto muurtjes :P
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:15:53 #9
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134224238
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zuipen vreten en uitslapen de rest van kerst kan van mij ook deur een gleuf worden getrokken.
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_134224297
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef Speedball het volgende:

[..]

Zuipen vreten en uitslapen de rest van kerst kan van mij ook deur een gleuf worden getrokken.
Een heleboel mensen denken zo :+ als je geen kinderen hebt is het ook best makkelijk om
alles te laten voor wat het is. Heb jij geen kinderen?
  vrijdag 13 december 2013 @ 14:22:45 #11
356822 Speedball
14.gif in je peopert
pi_134224457
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Een heleboel mensen denken zo :+ als je geen kinderen hebt is het ook best makkelijk om
alles te laten voor wat het is. Heb jij geen kinderen?
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook prima :) maar om nu schijnheilig bij familie te gaan zitten omdat het moet of om naar de kerk te gaan nee ben ik niet het persoon voor. Heb eens in de woestijn kerst gevierd dat was pas een ervaring, wel erg koud s nachts. Hadden een dorre struik versierd met een bal en piek, vuur erbij gemaakt flesje tequila erbij, slap ouwehoeren etc, dat was een top kerst
burning dinosaur bones
Dolly O+ Blondie O+
pi_134224548
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Speedball het volgende:

[..]

ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook prima :) maar om nu schijnheilig bij familie te gaan zitten omdat het moet of om naar de kerk te gaan nee ben ik niet het persoon voor. Heb eens in de woestijn kerst gevierd dat was pas een ervaring, wel erg koud s nachts. Hadden een dorre struik versierd met een bal en piek, vuur erbij gemaakt flesje tequila erbij, slap ouwehoeren etc, dat was een top kerst
Ik ga ook niet extra naar Familie :N ik ga wel even langs mijn ouders maar niet speciaal voor
Kerst ofzo

Dat laatste klinkt wel als een leuke Kerst :D
  Moderator vrijdag 13 december 2013 @ 14:26:33 #13
184769 crew  Deisyy
pi_134224583
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Speedball het volgende:

[..]

Mijn zussen en aanhang zijn wel heel erg leuk gezelschap met de kerst hoor, dus aan hun ligt het niet.

Ik ben met kerst weleens op wintersport geweest, niet zo heel bijzonder zou je zeggen, maar we waren met de caravan. Dat was geweldig! Lekker skiën tijdens de kerstdagen, met de kinderen een iglo bouwen en 's avonds bij een vuurtje een drankje O+
pi_134230152
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

alles te laten voor wat het is.
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom in ~:)
...
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:00:59 #15
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134230255
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef sacha het volgende:

[..]

Die boom die in het schuurtje ligt?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_134230318
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef sacha het volgende:

[..]

ja ik vind het allemaal best, maar ik weet nooit precies wat jij bedoeld, je bent altijd een beetje vaag...
pi_134230358
Ik zat net dit filmpje te kijken

Meisje 'zingt' kerstliedje voor dove ouders

http://www.telegraaf.nl/v(...)r_dove_ouders__.html

Dat is toch wel héél schattig! :D
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:09:39 #18
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134230571
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat net dit filmpje te kijken

Meisje 'zingt' kerstliedje voor dove ouders

http://www.telegraaf.nl/v(...)r_dove_ouders__.html

Dat is toch wel héél schattig! :D
Maar waarom? Het is al ondertiteld
Musica Español
Come On
pi_134230632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef chufi het volgende:

[..]

Maar waarom? Het is al ondertiteld
Toch niet voor haar ouders die in de zaal zitten dooie _O-
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:13:40 #20
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134230720
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Toch niet voor haar ouders die in de zaal zitten dooie _O-
Meestal krijg je van te voren een blaadje met daarop de songteksten .... :+
Musica Español
Come On
pi_134230738
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef chufi het volgende:

[..]

Meestal krijg je van te voren een blaadje met daarop de songteksten .... :+
Nou jah... dan nog is het schattig :+
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:16:01 #22
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_134230773
quote:
16s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou jah... dan nog is het schattig :+
Het ging mij te snel om het te volgen en het duurde te lang.....
Musica Español
Come On
pi_134230802
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef chufi het volgende:

[..]

Het ging mij te snel om het te volgen en het duurde te lang.....
Maar jij kent geen doventaal.... mijn zus wel die had dove schoonouders :D ze zijn inmiddels overleden
dus vandaar ''had''...
  vrijdag 13 december 2013 @ 17:18:46 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_134230846
Heb ooit een blauwe maandag zelf gebarentaal proberen te leren vanwege een dove medewerkster waar ik leiding aan moest geven, maar gelukkig voor mij hield ze het al snel bij ons voor gezien. Niet te doen, respect voor degene die het wel kunnen...
pi_134230855
Lijkt me trouwens behoorlijk klote om doof te zijn, maar blind is nog erger denk ik...

weet ik eigenlijk niet :@ denk ik... lijkt mij bedoel ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')