Ik snap dat nietquote:
Ah... oké ... de omstandigheden blijven hetzelfde, maar ik had onder geen enkele omstandighedenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb het plaatje even aangepast, want ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich gekwetst voelen door het eerdere plaatje.
Door omstandigheden heb ik geen zin in een feestmaand. Het enige leuke aan kerst vind ik de lunch samen met mijn familie, maar dat had wat mij betreft op elke andere willekeurige dag gekund.
En er dan maar niets aan doen wordt wel wat lastig als je kinderen hebt.
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ah... oké ... de omstandigheden blijven hetzelfde, maar ik had onder geen enkele omstandigheden
een boom of zooi genomen, dus dat bedoel ik met gewoon ''niets extra's'' doen, maar met kinderen
is het wel anders al zijn die van jou toch niet meer zo klein?
Willen ze dat zelf nog wel dan?Ik vond er als tiener ook al geen zak meer aan
![]()
Ik heb het plaatje ook maar weggehaald dan, maar dat viel reuze mee hoor![]()
Ah... we zitten op FOK hoor, die gelovige zijn ook wel wat gewend nu hoop ik voor ze ...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ik![]()
Mijn zoon geeft er ook niet om, maar mijn dochter wel, dus.....![]()
Oliebollen is goed![]()
Deze lamp vind ik eigenlijk de leukste van allebei, maar als hij niet leuk staat kan je hem natuurlijk ook gewoon terug sturen.
Zuipen vreten en uitslapen de rest van kerst kan van mij ook deur een gleuf worden getrokken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor geleuvigen was het best een aanstootgevend plaatje, vond ik![]()
Mijn zoon geeft er ook niet om, maar mijn dochter wel, dus.....![]()
Oliebollen is goed![]()
Deze lamp vind ik eigenlijk de leukste van allebei, maar als hij niet leuk staat kan je hem natuurlijk ook gewoon terug sturen.
Een heleboel mensen denken zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef Speedball het volgende:
[..]
Zuipen vreten en uitslapen de rest van kerst kan van mij ook deur een gleuf worden getrokken.
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook primaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een heleboel mensen denken zoals je geen kinderen hebt is het ook best makkelijk om
alles te laten voor wat het is. Heb jij geen kinderen?
Ik ga ook niet extra naar Familiequote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook primamaar om nu schijnheilig bij familie te gaan zitten omdat het moet of om naar de kerk te gaan nee ben ik niet het persoon voor. Heb eens in de woestijn kerst gevierd dat was pas een ervaring, wel erg koud s nachts. Hadden een dorre struik versierd met een bal en piek, vuur erbij gemaakt flesje tequila erbij, slap ouwehoeren etc, dat was een top kerst
Mijn zussen en aanhang zijn wel heel erg leuk gezelschap met de kerst hoor, dus aan hun ligt het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:22 schreef Speedball het volgende:
[..]
ja wel maar dan nog, ik voel me niet zo heel betrokken bij verplichtingen zoals kerst. Zal mij echt een zorg zijn. Ik vind het eten en drinken wel leuk een goede bats partij na een goede kerst wijn is mij ook primamaar om nu schijnheilig bij familie te gaan zitten omdat het moet of om naar de kerk te gaan nee ben ik niet het persoon voor. Heb eens in de woestijn kerst gevierd dat was pas een ervaring, wel erg koud s nachts. Hadden een dorre struik versierd met een bal en piek, vuur erbij gemaakt flesje tequila erbij, slap ouwehoeren etc, dat was een top kerst
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom inquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Een heleboel mensen denken zoals je geen kinderen hebt is het ook best makkelijk om
alles te laten voor wat het is.
Die boom die in het schuurtje ligt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom in
ja ik vind het allemaal best, maar ik weet nooit precies wat jij bedoeld, je bent altijd een beetje vaag...quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:58 schreef sacha het volgende:
[..]
ik heb een kind en iedereen mag van mij de hoogste kerstboom in
Maar waarom? Het is al ondertiteldquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik zat net dit filmpje te kijken
Meisje 'zingt' kerstliedje voor dove ouders
http://www.telegraaf.nl/v(...)r_dove_ouders__.html
Dat is toch wel héél schattig!
Meestal krijg je van te voren een blaadje met daarop de songteksten ....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Toch niet voor haar ouders die in de zaal zitten dooie
Nou jah... dan nog is het schattigquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal krijg je van te voren een blaadje met daarop de songteksten ....
Het ging mij te snel om het te volgen en het duurde te lang.....quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou jah... dan nog is het schattig
Maar jij kent geen doventaal.... mijn zus wel die had dove schoonoudersquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Het ging mij te snel om het te volgen en het duurde te lang.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |