Raar hè, dat Albert niks van de jonge man wilde weten.quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
De grote kop op de voorkant: "Burgemeester Hoes, blijf af van mijn zoon."
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Jullie zullen het morgen allemaal wel lezen.
Ja zo vreemd, normaal als je man vreemdgaat nodig je de ander uit voor de koffie en doe je er een extra lekker gebakje bij.quote:Op maandag 16 december 2013 18:19 schreef hexje het volgende:
[..]
Raar hè, dat Albert niks van de jonge man wilde weten.
Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben ...quote:Op maandag 16 december 2013 18:26 schreef Leandra het volgende:
Ja zo vreemd, normaal als je man vreemdgaat nodig je de ander uit voor de koffie en doe je er een extra lekker gebakje bij.
Met arsenicum.
En Onno vertelde Ruud weer wat anders.quote:Op maandag 16 december 2013 18:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben ...
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?quote:Op maandag 16 december 2013 18:32 schreef Leandra het volgende:
En Onno vertelde Ruud weer wat anders.
Onno vertelde Ruud expliciet dat hij met Albert Verlinde GEEN open relatie hebben.quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?
Deze claim past wel precies in de eerste verklaring over vrijheid.
Degene die die hier post krijg een levenslange ban.quote:
Dit is zelfverzonnen toch? Toch?quote:Op maandag 16 december 2013 18:06 schreef Thelonious het volgende:
Morgen in de Privé:
De grote kop op de voorkant: "Burgemeester Hoes, blijf af van mijn zoon."
Binnenin doen zo wel een voormalige minnaar, de voorganger van Ruud, en de moeder van die jongen hun verhaal.
De moeder vertelt dat Hoes telefonisch contact met haar op nam omdat de jongen depressief was door een verbroken relatie.
De jongen zelf vertelt dat hij twee jaar lang een relatie met Hoes had, hem via Grindr had leren kennen, en uiteindelijk zo'n vier nachten per week bij hem had geslapen.
Hij vertelde ook dat Albert een arrogante azijnzure man was die niets hem te maken wilde hebben.
Onno was heel lief, en passioneel in bed. Onno vertelde hem dat hij en Albert doordeweeks een open relatie hebben.
Voordat zij elkaar ontmoetten wilde Onno onthullen wie hij was. De jongen zei zoiets als: "Het maakt mij niet uit wie je echt bent. Je bent toch niet Willem-Alexander he?" "Nee, " reageerde Onno lachend, "Ik ben niet Alexander, maar wel net zo beroemd."
Jullie zullen het morgen allemaal wel lezen.
Niet door mij in ieder geval.quote:Op maandag 16 december 2013 18:53 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dit is zelfverzonnen toch? Toch?
quote:Op maandag 16 december 2013 18:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat vertelde hij Ruud dan over de openheid van die relatie?
Deze claim past wel precies in de eerste verklaring over vrijheid.
Bron: http://www.show.nl/video/(...)-band-met-onno-hoes/quote:Tijdens de ontmoetingen spraken de twee ook over de relatie van Onno en Albert. “Ik vroeg aan hem hoe het zat tussen hem en Albert. Hij legde uit dat ze veel apart zijn.” Ruud heeft hem gevraagd of ze een open relatie hebben. “Voor zover ik weet is dat niet het geval.”
Nee toch?quote:Op maandag 16 december 2013 18:48 schreef static het volgende:
[..]
Degene die die hier post krijg een levenslange ban.
Onno treedt misschien af, maar waarom zou Albert stoppen met Blvd?quote:Op maandag 16 december 2013 19:42 schreef Terreros85 het volgende:
Albert was weer oorverdovend stil over de zaak. Ik denk dat deze gate nog heel lang duurt. En uiteindelijk is de relatie voorbij, Onno treedt af en stopt Albert bij Boulevard. Voor minder doe ik het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |