of op de bank gedingestquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:48 schreef quirina het volgende:
[..]
Misschien hebben ze alleen maar auto gereden?
Bumperkleven of auto polijsten met turtle waxquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
of effe de Pookknoppen checkenweetikveel
Pitbulls zijn het. Denk dat er volgende week nog wat te horen valt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Bijna zielig om te zien hoe Patty en consorten zo krampachtig hun best doen om meer van dit relletje te maken
Hunter kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:15 schreef Deisyy het volgende:
Bijna zielig om te zien hoe Patty en consorten zo krampachtig hun best doen om meer van dit relletje te maken
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:43 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Misschien heeft Hunter er wel een reden voor![]()
Trusten.
even bijlezen vanavondquote:Op vrijdag 13 december 2013 23:44 schreef Copycat het volgende:
Ben je ook aan de kant gezet door Onno?
Ik denk dat SBS zowiezo een haat relatie heeft met Albert. Aangezien ze jaren geleden niet zo fijn uit elkaar waren gegaan dacht ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is de treurigheid ten top. Albert wordt opgewacht door Show Laat op de parkeerplaats van het Media Park.
Ik vond haar donderdagavond al 20 jaar ouder eruit zienquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:21 schreef Copycat het volgende:
Wat is die Bridget er op achteruitgegaan!
En kleding vaak ook niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:24 schreef Copycat het volgende:
Dat kapsel doet haar inderdaad geen goed.
Ja belachelijk wat SBS flikt zeker Miss Brard heeft er plezier vanquote:Op zaterdag 14 december 2013 12:02 schreef Terreros85 het volgende:
Dit is de treurigheid ten top. Albert wordt opgewacht door Show Laat op de parkeerplaats van het Media Park.
Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:08 schreef Mylene het volgende:
Ruud had dus een whatsappje van Onno gekregen dat hij het interview goed had gedaan.
Hoe krijgt hij de kans, eindelijk af van doe pisnicht.quote:Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.
Mwah, ik denk dat dat redelijk overschat is, dat het hem z'n baan zou kosten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:22 schreef Pugg het volgende:
[..]
Hoe krijgt hij de kans, eindelijk af van doe pisnicht.
Zijn baan is dan wel naar de knoppen .
Of zou het een slimme manier zijn om Ruud nog enigszins te vriend te houden?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja zou Onno dan toch naar Ruud willen.
Om verdere schade te voorkomen?quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zou het een slimme manier zijn om Ruud nog enigszins te vriend te houden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |