Thanks Poezebeest. Mijn zus krijgt idd alles op haar bord.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:42 schreef Poezebeest het volgende:
Jeetje Kahlie, wat ontzettend heftig allemaal! Jouw zus krijgt ook alles op haar bordje als het aankomt op zwanger worden/blijven/zijn. Heel veel sterkte voor jullie en beterschap voor je zus
Nu weet ik waar dit over gaat.quote:Op donderdag 26 december 2013 14:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
/ontlurkt
Niet alleen jij zou er dan flink ziek van kunnen worden, ook je baby kan het virus in je buik krijgen als jij het nog niet gehad hebt, en dan ben je helemaal verder van huis...
Echt top dat ze daar op controleren
nee CMV, kan voor ernstige afwijkingen (en zelfs dood) bij t kindje zorgen...quote:Op vrijdag 27 december 2013 21:31 schreef Skoap het volgende:
[..]
Nu weet ik waar dit over gaat.
Rondehond of niet? Is idd heel erg gevaarlijk, geloof 80%! kans op een afwijking bij het kindje als de moeder besmet raakt in het eerste trimester...
thnx voor de toelichting! Ik begreep al niet waar het over ging..quote:Op maandag 30 december 2013 19:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee CMV, kan voor ernstige afwijkingen (en zelfs dood) bij t kindje zorgen...
ja je moet met veel dingen voorzichtig zijnquote:Op maandag 30 december 2013 20:31 schreef Skoap het volgende:
[..]
thnx voor de toelichting! Ik begreep al niet waar het over ging..
Heb zelf net dat rode hond gebeuren uit laten zoeken, vandaar dat ik dacht dat het daarover ging.
Ik ben nooit anticonceptie gaan gebruiken met dezelfde hoop, en ook eenzelfde kleine kans, dus ik ben minstens even naïef.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef klumsy het volgende:
Wij mogen pas weer het traject in als Lola 1 is, nog 1,5 maand wachten...
Maar aangezien de kans kans erg klein is dat het zonder gaat lukken, hebben we besloten geen anticonceptie te gebruiken tot die tijd in de hoop ( misschien een beetje naïef ) dat we het zonder de MMM kunnen
Klums, je zou niet de eerste zijn hoor. Mijn collega had nooit een eisprong en ook met medicatie wilde het niet echt lukken om een mooi ei te krijgen. De laaste poging die ze zouden doen werd ze toch zwanger. En hun dochter was net 9 maanden toen ze weer zwanger was. Allerlei onderzoeken gehad want ze was zo moe en voelde zich belabberd. Bleek tijdens een echo van haar buik dat er gewoon een kindje van een week of 14 in haar buik zat. Dat was een enorm gewenste oepsie zegmaar.quote:Op dinsdag 31 december 2013 10:53 schreef klumsy het volgende:
Wij mogen pas weer het traject in als Lola 1 is, nog 1,5 maand wachten...
Maar aangezien de kans kans erg klein is dat het zonder gaat lukken, hebben we besloten geen anticonceptie te gebruiken tot die tijd in de hoop ( misschien een beetje naïef ) dat we het zonder de MMM kunnen
Misschien dat ze het zonder hormonen zouden doen als ik ze heel lief aankijk en met een bult onderzoeksresultaten aankwam waaruit blijkt dat de borstvoeding an sich geen problem is. Maar tegelijkertijd was de vorige combi met hormonen wel heel succesvol dus ik heb besloten om maar gewoon op het oordeel van de arts te vertrouwen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 11:04 schreef LadyBlack het volgende:
En Ophelia, echt niet tof dat het niet naast elkaar kan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |