quote:Op donderdag 12 december 2013 22:58 schreef Kyara het volgende:
Nog even wat foto's spammen. Rechtsonder dus de reactie op de bejaarden![]()
[ link | afbeelding ]
(ik vind ze als ze slapen helemaal veel op elkaar lijken. Geen idee wie wie is)
En J had het ook voor elkaar
[ link | afbeelding ]
Haai!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:31 schreef L-E het volgende:
Hoi Inca! Nog eenvoor je dag vandaag. Hoe is het met jullie?
ik denk de chippendalesquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Fieder het volgende:
GotC dat is leuk, veel plezier! En nu wil ik poffertjes
Fr wat denk je dan?ik hoop dat het toch gezellig wordt
Suiker balen, hij was net van zn snot af toch? Beterschap
Inca dat klinkt echtwat lief dat ze de katten aait! een
voor vandaag
Als ze suf, misselijk of ontroostbaar is, Spirit. Dat kan wijzen op een hersenschudding, namelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:05 schreef Spirit82 het volgende:
Even een binnenvalvraag: mijn kind heeft zich in al haar enthousiasme tegen de rand van de box gegooid en heeft nu een flinke bult op dr kop![]()
Wanneer moet je met zulks naar een dokter?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoort bij oortjes-klachten geen koorts?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:53 schreef pessie het volgende:
Suiker, ik zou z'n oortjes na laten kijken (maar goed, mijn schoonfamilie is een samenbundeling van kno-kindjes).
Nou, koorts heeft ie ook gehad. Ik ben altijd snel in het oortjes laten nakijken zoals ik al zei. Nathan heeft 2x oorontsteking gehad terwijl er geen hoge koorts bij kwam kijken en Lauren had een beginnende oorontsteking zonder noemenswaardige koorts.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef -mandy- het volgende:
[..]
hoort bij oortjes-klachten geen koorts?
Nope! Net per definitiequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:54 schreef -mandy- het volgende:
[..]
hoort bij oortjes-klachten geen koorts?
Waar?? Ik kan ze niet vindenquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ow en ik kwam laatst die maisboogies tegen waar hier zo lyrisch over wordt gedaan, en Isa is nu verslaafd aan die dingen
Fee ook. Hier verkoopt alleen C1000 ze.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:10 schreef Spirit82 het volgende:
Ow en ik kwam laatst die maisboogies tegen waar hier zo lyrisch over wordt gedaan, en Isa is nu verslaafd aan die dingen
Sowieso, hij zou namelijk ook z'n 11 maanden prik krijgen. Maar weet niet of dat een goed idee is, daarbij ga ik ook nog eens vrijdag op vakantie. Maar ach hoort erbij en we zien wel!quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:32 schreef Kyara het volgende:
Even bellen Loj? Ik weet niet welke regels ze hanteren, ook ivm tot wanneer besmettelijk en zo.
Hopelijk heeft/ krijgt hij er niet teveel last van.
Sommige jumbo's verkopen ook maisboogies, en daar willen ze ook weleens bij de chips liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.3!
Ohai!quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga eens proberen hier mee te posten, wellicht dat ik mijn FB vrienden dan meer met rust laat
Of je me nou hier of daar lastig valt is mij om het evenquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:25 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik ga eens proberen hier mee te posten, wellicht dat ik mijn FB vrienden dan meer met rust laat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier Lucy. Nu 16 weekjes.
Haha, sorryquote:Op zaterdag 14 december 2013 09:34 schreef Fieder het volgende:
Inca bedankt he![]()
![]()
wat heerlijk om te zien. Hoe oud is Stef?
KD16 weken alweer, jeetje!
Hopelijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:22 schreef Kyara het volgende:
Fijn Suiker! Misschien heeft hem dat dwars gezeten?
Haha, das bij Isa standaardquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:37 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Hopelijk
Niet dat hij nu nog 239523 van dit soort luiers krijgt vandaag
quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Excusez les mots, maar hij pist echt uit z'n anus![]()
in die situatie zit ik hier momenteel met 3 stuks + kotsquote:Op zaterdag 14 december 2013 10:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh huuuu, das niet grappig, ik dacht dat je bedoelde dat hij veel poepte. Goed opletten dat hij niet uitdroogt he! Ik zou wel even de huisartsenpost bellen als hij zo'n diarree heeft.quote:Op zaterdag 14 december 2013 10:53 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Nee dan is het moord en brand gillen. Maar hij heeft de kindjes net mee genomen naar zn ouders. Hopelijk troost Oma beterquote:Op zaterdag 14 december 2013 14:29 schreef Spirit82 het volgende:
Wat een hoop zieke kindjes, beterschap allemaal!
En Tally, balen joh. Vindt ze op je man plakken niet net zo fijn?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:06 schreef Suikertante het volgende:
Wat is ie al groot!![]()
Eh even een vraagje. Als je nou toch even wil overleggen met de HAP, hoe werkt dat?![]()
Ik zie alleen een spoednummer avond/weekend op de website van mijn huisarts, is dat het juiste nummer?
Toen ik zwanger was wilden mijn hormonen naaienquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Zaire het volgende:
Ohhhh wat een lieverdjes zijn er weer voorbij gekomen!! Die foto van (Inca geloof ik) ohhhhhhh *verliefd*
Ja Zaïre heeft dikke nekplooitjes en een giga voorkeurshouding (heeft ook een lichte afplatting) ze wil haar hoofdje dus echt niet draaien haha, als ik aan die kant van haar hoofd kom word ze boos. Het is al minder naar mijn idee (ze laat ons niet zo goed kijken) we doen er iig talkpoeder op.
Heeft nog iemand aan zichzelf gemerkt toen ze moeder werd ineens de creatieve uitspattingen kwamen? Ik kan niet stoppen met kleertjes en Knuffeltjes naaien en haarspeldjes maken
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef Zaire het volgende:
Heeft nog iemand aan zichzelf gemerkt toen ze moeder werd ineens de creatieve uitspattingen kwamen? Ik kan niet stoppen met kleertjes en Knuffeltjes naaien en haarspeldjes maken
nee geen foto van gemaakt. vriendjelief lag te rollen van en lachen... en ik was aan het mopperen dat hij me wel even los kon maken hihiquote:Op dinsdag 10 december 2013 20:48 schreef Shandaly het volgende:
[..]Heb je foto's gemaakt? Of liever laten maken, want je zat zelf natuurlijk in de knoop...
Vind ik ook tellen voor creatief.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:48 schreef Kyara het volgende:
[..]
nee
ik blijk wel heel goed voor mijn kinderen te kunnen shoppen. En kinderfotografie lijkt me ook wel te liggen.
Hij is boos dat hij nooit iets mag kopenquote:Op zaterdag 14 december 2013 22:06 schreef becky27 het volgende:
ik heb altijd ruzie met mijn vent over shoppen voor de kids.
Hoe gaat het nu met F suiker? Ik lees net je post over de hap ...quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 11:05 schreef Olf het volgende:
Zal ik nog 9 daily olfjes doen om er met een knaller uit te gaan?
[ Bericht 5% gewijzigd door bellelena op 15-12-2013 13:19:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Enniewee, beterschap voor F. Suiker! En Nin met d'r lekkere spekpootjesEen
voor 6mnd D. van Juud79. En Loj! Lekker uitgeslapen, knap je van op denk ik!
Voor de lichtjes en de levende kersstal en de ijsberenrots, en het efteling-anton-pieck pleintjequote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef Olf het volgende:
Hee eh, hier waren er toch een paar naar Intratuin gegaan? Deden jullie dat doelgericht of is het nu leuk kerstig om daar rond te banjeren?
Gewogen en gemeten, ze is nu 64cm bij 8,5kg!quote:Op zondag 15 december 2013 14:29 schreef Suikertante het volgende:
Juud, wat fijn dat jullie zo'n mooie uitvaart hebben gehad.
En belle.. wat een benen!![]()
Bij de Intratuin hier hebben ze allerlei kitscherige Dickens tafereeltjes met lampjes en bewegende dingetjes. heel mooi gedaan. Het wemelt trouwens ook van de bejaarden en zieken die daar uitgelaten worden. Leuk voor kinderen en oudjes dusquote:Op zondag 15 december 2013 11:06 schreef Olf het volgende:
Hee eh, hier waren er toch een paar naar Intratuin gegaan? Deden jullie dat doelgericht of is het nu leuk kerstig om daar rond te banjeren?
Nee, oma woont daar in de buurt. Hier is ook wel een intratuin dichtbij, maar da's echt een mini. Als we gaan, gaan we wel voor de real thing!quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
mm kom je uit de buurt van Halsteren?
Loj was de party-animal...quote:Op zondag 15 december 2013 20:44 schreef Piekie81 het volgende:
Olf die in het ritme blijft door even lekker te party-en als Ow er niet is! Kom maar door met die dailys!
SPOILER: Hij vond zichzelf ook erg zielig..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het rapport, wat leuk om van iedereen te lezen! En ook heel herkenbaar eigenlijk, uit jullie verhalen.
"F, wat kun jij goed lachen! Je maakt graag contact, niet alleen met mensen maar ook met dieren (in het echt of op plaatjes). Je wordt steeds ondernemender, nu is het tijd om je grenzen te leren kennen. Soms is het tijd om te spelen, soms om te slapen."
XM, misschien ter inspiratie (quote:Op maandag 16 december 2013 07:41 schreef XcUZ_Me het volgende:
Becky, gefeliciteerd met je dreumes!Bijzondere dag vandaag
.
Ik zag veel mooie foto's voorbij komen (nin). En leuke rapporttekstjes. Ik zou het niet zo goed weten voor Noor geloof ik.. Vind het heel lastig.
Ik heb even een vraag. Noor zit dagelijks toch wel boven de 800 cc kv die ze volgens de verpakking op een dag zou moeten drinken en nu viel het ons op dat ze wel een beetje dikker begint te worden..
Haar dag ziet er nu ongeveer zo uit:
06:00 - Fles 180/6
07:00 - ca. 09:30 zzzzz
10:00 - Fles 180/6
12:00 - 200 gr fruithap (meestal 80-100% op)
12:15-13:35 zzzzzz
14:00 - Fles 180/6
Rond 16:30 vaak nog even kort zzzzz
18:00 - 200 gr groente/aardappel of potje (ook meestal 80-100% op), aanvullend nog 120/4, meestal drinkt ze daar nog zo'n 90-100 van.
19:00 naar bed!
22:00 - Fles 180/6
Ons idee was nu om ipv melk om 18:00 als toetje dan maar thee ofzo aan te bieden. Ik ga haar sowieso woensdag even wegen om te kijken of ons idee klopt dat ze idd wel aan het groeien is.
Vanochtend liet ze overigens 60 staan van de fles, terwijl ie normaal leeg gaat (en teken dat ik gelijk in de stress schiet daarover zegt wel dat ik er nog niet ben).
Ze kruipt nog niet, speelt wel veel voor vliegtuigje, maar is voor de rest niet echt héél erg beweeglijk ofzo.
Ziet iemand nog iets wat wij missen misschien?
Denk niet dat F er ongezond van wordtquote:Op maandag 16 december 2013 08:18 schreef Suikertante het volgende:
F is 8 maanden en krijgt nog steeds vier en soms vijf flessen
Maar hij drinkt ze niet allemaal leeg. Vandaag CB, eens kijken of hij er ongezond van wordt
Oh wacht, ik zag je ochtendfles nietik vroeg me al af hoe je een kind na de nacht zoet houdt met een rijsrwafeltje en een broodkorst
Oh, nu hebben we ineens bijna hetzelfde schemaquote:Op maandag 16 december 2013 08:22 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Denk niet dat F er ongezond van wordt. E dronk ook forte voeding, dat zal schelen. Ik was trouwens in bovenstaand schema nog een flesje vergeten! Met al die eet momenten was ik blij toen we 1 fles konden laten vallen!
Aaahhh, gelukkigquote:Op maandag 16 december 2013 08:23 schreef Suikertante het volgende:
[..]
Oh, nu hebben we ineens bijna hetzelfde schema
Die heb ik ook! Ow heeft nog wel hulp nodig met het drinken hoor. Maar het drinken zelf gaat goed.quote:Op maandag 16 december 2013 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nee, tuitbeker wilden we deze week gaan introduceren, dit omdat ze soms zelf ook de fles vasthoudt en in haar mond stopt. Ik vind de tuitbeker alleen nog erg zwaar, zeker als ie gevuld is. We hebben er een van Avent.
Deze
[ afbeelding ]
Hoorde ook goede verhalen over de rietjesbeker van Nuby, maar die is er pas voor ik dacht een jaar en ouder.
En we zijn ook blij dat ze goed eet! Om 18:00 eerst voeding aanbieden en dan pas de fles, was echt de truc. Sindsdien doet ze het hartstikke goed, zelfs eten met stukjes.
Bedankt voor de tips, zal ze eens bespreken met de mister!
Ja, dat had ik ook al gedaanquote:Op maandag 16 december 2013 08:46 schreef Loj het volgende:
[..]
Die heb ik ook! Ow heeft nog wel hulp nodig met het drinken hoor. Maar het drinken zelf gaat goed.
Persoonlijk irriteerde ik me aan het klepje op de tuit en heb ik die eraf gesloopt
Eens met Suiker. Ik denk dat een kind goed zelf kan aangeven wanneer het genoeg is, ik ben ook geen fan van flessen erin proppen (tenzij te weinig intake met uitdroging als gevolg). En haar minder eten geven omdat jullie vinden dat ze wat dikker oogt.. tsja. De ene baby is wat dikker, de andere niet. Volgt ze haar lijntje in de curve, of is er sprake van een plotseling enorme uitschieter omhoog?quote:Op maandag 16 december 2013 07:59 schreef Suikertante het volgende:
Hoe dan ook gaat ze straks wél veel bewegen en dan komt ze ineens niet meer aan. Maar voedingsschema's veranderen daar ben ik sowies niet zo van tenzij echt nodig. Ze laat het vanzelf staan als ze het niet nodig heeft, zo denk ik.
Misschien denken anderen er hier anders over, ben wel benieuwd
Oeh *slik* dat is wel heel herkenbaar.....quote:Op zondag 15 december 2013 22:47 schreef Kyara het volgende:
Ik rammel gevoelsmatig maar rationeel is het geen goed idee. Sowieso is het nu met 3 zo dicht op elkaar al druk genoeg, meisjes die niet doorslapen, ruimtegebruik, past niet in de auto, werkloos, nog meer luiers. Wat als het weer een tweeling is. Als ik de oudejaarsloterij win dan zal ik het nog overwegen maar voor nu is het gewoon echt geen goed idee.
Als de kinderen tegen basisschool leeftijd aanzitten zou ik het wel keuken vinden. Maar kindjes zou dan weer weinig aansluiting hebben met de rest. En oh ja, leeftijd van mij en kans op vervroegde overgang.
En ik ben ook een beetje bang dat ik rammel om het missen van zwangerschap, het afscheid kunnen nemen en het feit dat ik nooit echt een kraamtijd heb gehad. En nu de verjaardagen in het zicht komen begint ook het terugdenken.
Maar 3 is nog wel te behappen hooren wat voor de een heel belangrijk is, hoeft voor de ander totaal niet belangrijk te zijnnatuurlijk.
Heb ik gister wel gedaan. Ze is gewoon niet lekker. Klinkt als een zeehond en maakt nu inmiddels wat flessen leeg maar gern koorts. Wel spugen van de slijm dus ik heb me al 4 keer kunnen omkleden gisteravond.quote:Op maandag 16 december 2013 08:36 schreef Loj het volgende:
XM, dit was bijna precies zoals t schema dat wij hier hadden met 6 maanden. Wij zijn zelfs omdat het eten goed ging gestopt met het aanbieden van de 10 uur fles en de fles na het avondeten werd de fles voor het bedje.
Ben je al begonnen met het oefenen met een tuitbeker met wat water of thee? Dat bied ik namelijk de hele dag door aan (staat op tafel) en Ow geeft het ook echt aan als hij wilt drinken (lees: stopt het in z'n mond).
Geven jullie trouwens ook een paracetamolletje als je baby geen koorts heeft, maar gewoon niet lekker is? Ow huilt nu al anderhalf uur, maar heeft geen koorts en drinkt z'n fles leeg. Hij heeft in ieder geval last van z'n keel en misschien nog wel meer! (Bel zo ook de ha voor advies, maar daar heb ik nu nog 30 wachtende voor me)
Echt, die babys hequote:Op maandag 16 december 2013 10:02 schreef Tally het volgende:
[..]
Heb ik gister wel gedaan. Ze is gewoon niet lekker. Klinkt als een zeehond en maakt nu inmiddels wat flessen leeg maar gern koorts. Wel spugen van de slijm dus ik heb me al 4 keer kunnen omkleden gisteravond.
En niet slapenBijna de hele nacht huilen. Dus zijn we op de bank gaan liggen om de rest niet wakker te maken. En dan net een uurtje slapen en wakker worden met een smile van oor tot oor
Nee, Nin, Min en Linquote:Op maandag 16 december 2013 10:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nin, Nen en Nan![]()
Loj, misschien wel fijn voor de zekerheid.
Spirit gaat foto's spammen!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |