deze bluray heeft allshare, dus moet nog even kijken hoe het werken gaat, maar dat komt vanzelfquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:13 schreef Jimbo het volgende:
[..]
En nu dat bierdopje dood is( Tim kuijk mag echt van 10hoog afgekankert worden. ) zijn je subs ook wat minder makkelijk automatisch te downloaden
Maar hier loopt alles via DLNA , moet zeggen dat ik er wel de voorkeur aan geef, zeker omdat netflix de nieuwe seizoenen nooit heeft
Je hebt toch wel WAT vrienden?quote:
is dat niet kerst oid ?quote:
Zal paps blij mee zijnquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
deze bluray heeft allshare, dus moet nog even kijken hoe het werken gaat, maar dat komt vanzelf
Een meisje met een trainingsbroek en een oversized trui?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, nou, nouuuu. Ik draag soms joggingbroeken, dat is niet schattig. En soms hoge hakken, ook niet schattig. En mijn haar pluist, dat is alleen frustrerend en niet schattig.
Dus.
Jaaaa.Ik vrees voor mijn leven. En nachtrust.
Heb al wel een worddocument geopend. Omg.
Daar hebben ze wel begrip voor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar het was zo ongemakkelijk. We waren op dat moment in de familiekamer, en iedereen keek. En ik stond daar echt zo van 'wat moet ik nu zeggen'
Appel is eigenlijk een heel schuw meisje irlquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
wat? appel zegt irl geen grutjes?
heel mijn wereldbeeld naar de knoppen
Waarom zo moeilijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Moet ik eerst nog een bluray brander hebben
Maar je hebt krullend haarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nou, nou, nouuuu. Ik draag soms joggingbroeken, dat is niet schattig. En soms hoge hakken, ook niet schattig. En mijn haar pluist, dat is alleen frustrerend en niet schattig.
Dus.
Jaaaa.Ik vrees voor mijn leven. En nachtrust.
Heb al wel een worddocument geopend. Omg.
Mijn betere vrienden wonen overal door heel Nederland en de mensen waar ik hier buiten school heel af en toe nog iets mee doe zijn van die mensen die gewoon niet uitgaan en nooit doen en niet leuk vindenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je hebt toch wel WAT vrienden?
Ohja! Heb 'm wel je verhaaltje verteld, dan heeft het dus echt geholpen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat je nijn op de mijne wil lijken. Lijkt me evident.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een meisje met een trainingsbroek en een oversized trui?
Dat is een soort van de definitie van schattig
Ja zou ik ook doen. Sterker nog, doe ik ook, as we speakquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk.
Ik download gewoon films en series en dat soort shit en die zet ik op een externe harde schijf. Plug op willekeurig moment in in laptop, HDMI-kabeltje erbij en kijken op de TV.
Je zegt net dat je geen bans hebt gehad, zeg je nu dit soort dingen. Dat is toch zeker wel banwaardig. Mijn beeld van jou, wat doe je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk.
Ik download gewoon films en series en dat soort shit en die zet ik op een externe harde schijf. Plug op willekeurig moment in in laptop, HDMI-kabeltje erbij en kijken op de TV.
Juist wel. Ik kom er niet van af.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef gianni61 het volgende:
wat? appel zegt irl geen grutjes?
heel mijn wereldbeeld naar de knoppen
Die heb ik nog nooit gehoord.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik persoonlijk zou me echt bezeiken als ik iemand irl grutjes zou horen zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Juist wel. Ik kom er niet van af.
Ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je even snel de deur uit moet, maar je hebt geen zin om moeilijk te doen en je veters te strikken, dus dan trek je maar even je hakken aan?
Beetje maarquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, ja.
Oh.Maar jouw definitie van schattig is volgens mij best breed, of niet?
Dat ziet er gewoon heel cute uit je snapt het niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Zo zit ik er nu bij, ja.
Oh.Maar jouw definitie van schattig is volgens mij best breed, of niet?
oke, in dat gevoel hou ik nog steeds wel van jequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Juist wel. Ik kom er niet van af.
Schuw vind ik echt zo'n woord om het karakter van een dier mee te beschrijven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Appel is eigenlijk een heel schuw meisje irl
Inb4 alle mannen die ja antwoordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je even snel de deur uit moet, maar je hebt geen zin om moeilijk te doen en je veters te strikken, dus dan trek je maar even je hakken aan?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom zo moeilijk.
Ja dat vermoedde ik alquote:
Een dierquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Schuw vind ik echt zo'n woord om het karakter van een dier mee te beschrijven.
Ik ben soms wel een beetje verlegen, ja. Soms ook niet. Shit happens.
De eerste is al geweestquote:
Of misschien is hij bang opgegeten te worden met kerstquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ohja! Heb 'm wel je verhaaltje verteld, dan heeft het dus echt geholpen.
Thanks.
Een piemel in je bips.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
Wat geven jullie voor mijn verjaardag als cadeautje?
Ja, maar het zit nooit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar je hebt krullend haar![]()
Anders even wandeling maken buiten? Frisse lucht en zo
Nee, want mijn schoenen met hakken hebben veters.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef essnhills het volgende:
Wel jouw money als je moeilijk gaat doen met aanschaffen, toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja zou ik ook doen. Sterker nog, doe ik ook, as we speakDoe dan zo'n mediaplayertje, voor het gemak. MAARJA. Niet mijn money
Ja die heb ik ook, maar ik heb meer parenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, want mijn schoenen met hakken hebben veters.
Ga ik nog niet verklappen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Tjacka het volgende:
Wat geven jullie voor mijn verjaardag als cadeautje?
uhm, wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, maar het zit nooit.
Nee, buiten is het te koud. En binnen heb ik thee, koekjes en een dekentje. En nijn.
En als ik naar buiten ga, moet ik langs mijn enge nieuwe buurman, die ik ervan bedenk zijn doucheschema gelijk te stellen aan die van mij. Creepy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |