quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb al 3 jaar mijn verjaardag niet meer gevierd![]()
![]()
Eerst zat ik 2 jaar achter elkaar net middenin een verhuizing (ja goed getimed) en afgelopen jaar zou ik het wel gaan vieren, maar toen overleed net de week ervoor de oma van m'n vriend en de crematie was op mijn verjaardagToen was ik daarna ook niet echt meer in de feeststemming
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dit jaar komt het goed. We gaan het in ieder geval op FOK! vieren.
Je bent wel schattig hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig.En 'grutjes' gaat er gewoon niet uit.
Ja, ehh, niet, waarschijnlijk. Ik heb echt zo'n inspiratie/motivatiemoment nodig. Maar inspiratie is echt onder het vriespunt, momenteel. Komt dus waarschijnlijk pas avond voor het inleveren...
I beg to differ.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet schattig.En 'grutjes' gaat er gewoon niet uit.
Ja, ehh, niet, waarschijnlijk. Ik heb echt zo'n inspiratie/motivatiemoment nodig. Maar inspiratie is echt onder het vriespunt, momenteel. Komt dus waarschijnlijk pas avond voor het inleveren...
Moet ik eerst nog een bluray brander hebbenquote:
Goede oude tijdquote:
Ik dus ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb mijn verjaardag al 3 jaar niet meer gevierd volgens mij
Samen niet vieren?quote:
Vrienden zijn overratedquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik word in juni 18 en dan wil ik echt een grote fissa geven maar ik heb gewoon amper vrienden dus waarschijnlijk wordt het gewoon een kringverjaardag met een beetje familie![]()
I wanna die.
Wel lief dat ze op zo'n moment daar nog aan denken. Maar goed, niemand kon er iets aan veranderen natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:10 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ook die halve familie wist dat ik jarig wasDus ik kwam daar en gingen ze me evengoed feliciteren..
Ook zijn opa kwam helemaal speciaal naar me toe 'Ja het is een beetje vreemd zo allemaal, maar evengoed gefeliciteerd met je verjaardag'
Ik zal het onthouden/quote:
Nee hoor. Nijn wel inderdaad. Laatste dagen is 'ie ineens 'lief'???? HOE DAN. Ik kan dit niet handelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je bent wel schattig hoorNet als nijn
En zeg je irl ook steeds grutjes?
Ga naar de kroeg met monnie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik word in juni 18 en dan wil ik echt een grote fissa geven maar ik heb gewoon amper vrienden dus waarschijnlijk wordt het gewoon een kringverjaardag met een beetje familie![]()
I wanna die.
Omdat je nijn op de mijne wil lijken. Lijkt me evident.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee hoor. Nijn wel inderdaad. Laatste dagen is 'ie ineens 'lief'???? HOE DAN. Ik kan dit niet handelen.
Ja, soms.
Ik al 5 jaar niet meer geloof ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik heb mijn verjaardag al 3 jaar niet meer gevierd volgens mij
Nu ga ik het een keertje wel vieren als het kanquote:
En nu dat bierdopje dood isquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb wel een nasjeMaar netflix loopt zo makkelijk
En mijn pa is niet zo technisch en zijn engels is helemaal bagger dus de ondertitelingen heeft ie nodig
maar dan ben ik op vakantie.quote:
Alleenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ga naar de kroeg met monnie.
Geef rondjes
Je bent jarig dus iedereen geeft jou ook drank
profit
Nou, nou, nouuuu. Ik draag soms joggingbroeken, dat is niet schattig. En soms hoge hakken, ook niet schattig. En mijn haar pluist, dat is alleen frustrerend en niet schattig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
I beg to differ. [ afbeelding ]
Neeeee
Nee klopt. Maar het was zo ongemakkelijk. We waren op dat moment in de familiekamer, en iedereen keek. En ik stond daar echt zo van 'wat moet ik nu zeggenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vrienden zijn overrated
[..]
Wel lief dat ze op zo'n moment daar nog aan denken. Maar goed, niemand kon er iets aan veranderen natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |