Lucille?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Er zijn meisjes die van paarden houden, hoe gehandicapt ze ook zijn...
Ze wil ook zijn haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Corrie al gezegd dat ze het jasje van Matthijs zo leuk vindt?
Ik nooit iig.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer gaan we het dan NPO 1 noemen
Hopelijk nooit. Echt een krankzinnig idee.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer gaan we het dan NPO 1 noemen
Jij hebt wel een grote denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef regiliopeace het volgende:
Mathijs neemt iedereen even de maat
En de moderne dans.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Ik noem het vooral pretentieus.
Met de opera.
Hij is echt te ijdel geworden met dat soort jasjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom heeft 'ie zijn jas nog aan
Dat inkorten is vaak de redding van de show. Vandaag had dat item met Van Velzen er ook wel uit gekund.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Matthijs moet zich niet aanstellen. 2 keer in twee weken.
Dat inderdaad ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat inkorten is vaak de redding van de show. Vandaag had dat item met Van Velzen er ook wel uit gekund.
Pieter schrappen, 20 minuten winst minimaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat inkorten is vaak de redding van de show. Vandaag had dat item met Van Velzen er ook wel uit gekund.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die dans van Kooijemans is het allerergste wat ik ooit heb gezien.
Ja en het is toch onzin dat hij dan moet inkorten? Ongeacht wat je van DWDD vind.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Matthijs heeft gewoon gelijk wat dat Champions League-voetbal betreft. Nu de NOS de rechten heeft van de WK- en EK-kwalificatiewedstrijden van Oranje, is te hopen dat de Champions League ophoepelt naar een commerciėle zender. Daar past dat soort geld-voetbal perfect.
Dat was ook erg jaquote:
Nee! Pietertje moet blijven.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pieter schrappen, 20 minuten winst minimaal.
Doet P&W ook maar ik vermoed dat Witteman daar behoorlijk wat invloed op heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Ik noem het vooral pretentieus.
Met de opera.
Van Velzen is ook ingekort.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, onzin. Niet alles moet wijken voor voetbal.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja en het is toch onzin dat hij dan moet inkorten? Ongeacht wat je van DWDD vind.
Alleen Pietertje overhouden.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pieter schrappen, 20 minuten winst minimaal.
onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Matthijs heeft gewoon gelijk wat dat Champions League-voetbal betreft. Nu de NOS de rechten heeft van de WK- en EK-kwalificatiewedstrijden van Oranje, is te hopen dat de Champions League ophoepelt naar een commerciėle zender. Daar past dat soort geld-voetbal perfect.
Ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat er een musical over Berry van Aerle komt?
Er komt ook een musical over Elfletterig, maar die is alleen voor de fijnproevers.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga nooit naar musicals maar voor Berry maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Al 15 jaar niet meerquote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Nu de NOS de rechten heeft van de WK- en EK-kwalificatiewedstrijden van Oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |