Lucille?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
[..]
Er zijn meisjes die van paarden houden, hoe gehandicapt ze ook zijn...
Ze wil ook zijn haar.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heeft Corrie al gezegd dat ze het jasje van Matthijs zo leuk vindt?
Ik nooit iig.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer gaan we het dan NPO 1 noemen
Hopelijk nooit. Echt een krankzinnig idee.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wanneer gaan we het dan NPO 1 noemen
Jij hebt wel een grote denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef regiliopeace het volgende:
Mathijs neemt iedereen even de maat
En de moderne dans.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Ik noem het vooral pretentieus.
Met de opera.
Hij is echt te ijdel geworden met dat soort jasjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom heeft 'ie zijn jas nog aan
Dat inkorten is vaak de redding van de show. Vandaag had dat item met Van Velzen er ook wel uit gekund.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef ajacied4lf het volgende:
Matthijs moet zich niet aanstellen. 2 keer in twee weken.
Dat inderdaad ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat inkorten is vaak de redding van de show. Vandaag had dat item met Van Velzen er ook wel uit gekund.
Pieter schrappen, 20 minuten winst minimaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Dat inkorten is vaak de redding van de show. Vandaag had dat item met Van Velzen er ook wel uit gekund.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef Van_Poppel het volgende:
Die dans van Kooijemans is het allerergste wat ik ooit heb gezien.
Ja en het is toch onzin dat hij dan moet inkorten? Ongeacht wat je van DWDD vind.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Matthijs heeft gewoon gelijk wat dat Champions League-voetbal betreft. Nu de NOS de rechten heeft van de WK- en EK-kwalificatiewedstrijden van Oranje, is te hopen dat de Champions League ophoepelt naar een commerciële zender. Daar past dat soort geld-voetbal perfect.
Dat was ook erg jaquote:
Nee! Pietertje moet blijven.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pieter schrappen, 20 minuten winst minimaal.
Doet P&W ook maar ik vermoed dat Witteman daar behoorlijk wat invloed op heeftquote:Op donderdag 12 december 2013 23:38 schreef OProg het volgende:
Ik noem het vooral pretentieus.
Met de opera.
Van Velzen is ook ingekort.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, onzin. Niet alles moet wijken voor voetbal.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ja en het is toch onzin dat hij dan moet inkorten? Ongeacht wat je van DWDD vind.
Alleen Pietertje overhouden.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:40 schreef waxmask het volgende:
[..]
Pieter schrappen, 20 minuten winst minimaal.
onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Matthijs heeft gewoon gelijk wat dat Champions League-voetbal betreft. Nu de NOS de rechten heeft van de WK- en EK-kwalificatiewedstrijden van Oranje, is te hopen dat de Champions League ophoepelt naar een commerciële zender. Daar past dat soort geld-voetbal perfect.
Ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat er een musical over Berry van Aerle komt?
Er komt ook een musical over Elfletterig, maar die is alleen voor de fijnproevers.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ga nooit naar musicals maar voor Berry maak ik een uitzonderingquote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Al 15 jaar niet meerquote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef Elfletterig het volgende:
Nu de NOS de rechten heeft van de WK- en EK-kwalificatiewedstrijden van Oranje.
Fuck Pietertjequote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen Pietertje overhouden.
Heb bij de try-out achter het podium gezeten.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ga nooit naar musicals maar voor Berry maak ik een uitzondering
Dan moet hij dus naar Ned 1. Hij trekt de kijkers voor de PO. Zn verhaal klopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
onzin.
alles gewoon bij de nos houden
toen de eredivisie op rtl was keek er een miljoen mensen minder.
Seiko the Musical. Paying contribution forward... Screenplay: Theo Maassenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef Elfletterig het volgende:
Samenvattingen Eredivisie zitten al bij de NOS. Het Nederlands gehalte in de Champions League is erg beperkt. Live-wedstrijden kunnen prima naar RTL of SBS. Zonde van ons belastinggeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:41 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
onzin.
alles gewoon bij de nos houden
toen de eredivisie op rtl was keek er een miljoen mensen minder.
Anno 2013 de samenvattingen kijken inderdaadquote:Op donderdag 12 december 2013 23:43 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Samenvattingen Eredivisie zitten al bij de NOS. Het Nederlands gehalte in de Champions League is erg beperkt. Live-wedstrijden kunnen prima naar RTL of SBS. Zonde van ons belastinggeld.
Interessant.Is er al een draaiboek, een plot of een script? En word ik daar dan ook nog in gekend, of wordt het gewoon een verrassing?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:42 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er komt ook een musical over Elfletterig, maar die is alleen voor de fijnproevers.
Even het nieuws van vandaag gaan lezen. De NOS heeft vandaag de rechten verworven voor de kwalificatiewedstrijden voor het EK 2016 en WK 2018.quote:
Het is precies Jesus Christ Superstar, maar dan Elfletterig ipv Jesus Christ.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Interessant.Is er al een draaiboek, een plot of een script? En word ik daar dan ook nog in gekend, of wordt het gewoon een verrassing?
Is toch prima zo? Live-wedstrijden (overigens vaak niet om aan te zien) achter de decoder, samenvattingen op het open net.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:44 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Anno 2013 de samenvattingen kijken inderdaad
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is toch prima zo? Live-wedstrijden (overigens vaak niet om aan te zien) achter de decoder, samenvattingen op het open net.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas idd.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef alors het volgende:
Is dat Jeroen van Kanjerbrugge? Ja dus
Ah, dat is inderdaad volslagen overbodig. Die wedstrijden zijn sowieso niet om aan te zien.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Even het nieuws van vandaag gaan lezen. De NOS heeft vandaag de rechten verworven voor de kwalificatiewedstrijden voor het EK 2016 en WK 2018.
Maar eindelijk verlost van SBS en Leo Oldenburgerquote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Ah, dat is inderdaad volslagen overbodig. Die wedstrijden zijn sowieso niet om aan te zien.
nee ajax-feyenoord en psv-ajax ook terug naar de nosquote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Is toch prima zo? Live-wedstrijden (overigens vaak niet om aan te zien) achter de decoder, samenvattingen op het open net.
Hij is wel altijd hetzelfde: nooit grappig.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef TUFKAL het volgende:
v Koningsbugge
echt die gozer is too much op TV
Maar ook Hansie Hansiequote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar eindelijk verlost van SBS en Leo Oldenburger
Nee, meneer Kaktus is te druk met vader worden, door zijn vriendin - die zijn kleinkind had kunnen zijn - te bezwangeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Specularium het volgende:
Heeft Meneer Kaktus nog een bijrol in deze film?
Oldenburger was nog een verademing ten opzichte van Vermeegen bij Veronica.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:47 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Maar eindelijk verlost van SBS en Leo Oldenburger
Dat commentaar van Harry had op zich wel wat.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:48 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Oldenburger was nog een verademing ten opzichte van Vermeegen bij Veronica.
Of juist wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Nu maar hopen dat Matthijs het nummer niet na één minuut afkapt...
Tot zover tot morgen!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:50 schreef Elfletterig het volgende:
Nu maar hopen dat Matthijs het nummer niet na één minuut afkapt...
De circel is rond was vooral geniaalquote:Op donderdag 12 december 2013 23:50 schreef arjan1112 het volgende:
Vermegen was geniaal met zijn interviews.
Ik miste de 'zet hem op he' voordat ze gingen spelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wachten op het moment dat Matthijs Nico Dijkshoorn aankondigt...
Mathijs gaat mee naar de (uit)woonbootquote:
Of zij inderdaad, mathijs is plan Bquote:
genot, doet Lubach nu Dijkshoorn?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het is wachten op het moment dat Matthijs Nico Dijkshoorn aankondigt...
Dat is een correcte waarneming.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
genot, doet Lubach nu Dijkshoorn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |