Ja boi, alle bazen bij elkaar...quote:
Jullie zijn te arm om mee te kunnen het circuit op.... dus ja...quote:
Durven jullie dat wel aan, met deze dame achter het stuur?quote:Op maandag 23 december 2013 01:03 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja boi, alle bazen bij elkaar...
Karten in Huizen bij Coronel Karting
You in?
Voorlopig zou het dan alleen jij en ik nog zijn nuquote:Op maandag 23 december 2013 15:13 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Durven jullie dat wel aan, met deze dame achter het stuur?![]()
neequote:Op woensdag 25 december 2013 11:28 schreef kensei het volgende:
Fijne feestdagen schatjes, nog goede voornemens voor 2014?
En verschillende kerts maskersquote:
Gta op marktplaats zettenquote:Op woensdag 25 december 2013 17:24 schreef terrorsjaak het volgende:
Hoe kom je snel aan geld? Ben level 20
Hoe kwam dat ik wil dat ookquote:Op woensdag 25 december 2013 19:31 schreef 7nightwing7 het volgende:
Sinds gister zomaar 56 miljoen rijker. En bountys van 99 miljoen gezien.
GTA kopen?quote:Op donderdag 26 december 2013 00:32 schreef kamikazebanaan het volgende:
is er geen fok! kerst sessie bezig?lekker handgranaatjes als sneeuwballen naar elkaar gooien
top 2000 op de achtergrond mee zingen
Welke radiozender?quote:Op donderdag 26 december 2013 19:57 schreef robben93 het volgende:
Iemand die toevallig weet hoe dat blije liedje heet met de hele tijd ´And on, and on and on and on?'
Ja hoorrrrrrrr, geef die gasten dan meteen een auto-ban. GTA4 werd ook al verneukt door cheaters. Rockstar geeft geen fuck, die hebben hun zakken alweer gevuld.quote:Op donderdag 26 december 2013 19:33 schreef fotostarter het volgende:
http://www.gta5stats.com/leaderboards/cash
Heb je enig idee om hoeveel data dit gaat?quote:Op donderdag 26 december 2013 21:14 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ja hoorrrrrrrr, geef die gasten dan meteen een auto-ban. GTA4 werd ook al verneukt door cheaters. Rockstar geeft geen fuck, die hebben hun zakken alweer gevuld.
Maze Bank, bovenop volgens mij. Ben ook wel benieuwd hoe dit daadwerkelijk zitquote:
hoi paniniquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Painore het volgende:
[..]
Is een Rockstar verified race, heet 'LS Forum'.
thanxquote:Op vrijdag 27 december 2013 23:12 schreef Painore het volgende:
[..]
Is een Rockstar verified race, heet 'LS Forum'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |