Missie trouwens.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Thanks, maar eens een keer proberen dan
ik ben blij dat ik niet meer voor het geld hoef te spelen,quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:32 schreef FritsFlits het volgende:
Prima vermaakt online afgelopen dagen, alleen krijg je weinig geld meer met missies en races
Ik heb helaas in het begin nooit zo veel tijd erin kunnen gooien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik niet meer voor het geld hoef te spelen,
heb gelukkig al alle auto's en volledig upgegreed
Ik wil ook een hijsquote:Op woensdag 18 december 2013 13:00 schreef DutchOven het volgende:
Heey ik wil graag de crew joint.
PSN lukelaaf
Wat is dat?quote:
Ik heb altijd veel plezier in men tank...quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is dat?
http://support.rockstarga(...)le-Update-1-08-Notes
• Players in Tanks now have more protection from other players attempting to deliberately give them a Bad Sport rating.Die tanks zijn sowieso al irritant en dan worden ze nu ook nog eens beschermd door Rockstar..
Gewoon met dat dikke legervliegtuig een paar keer erop duiken. Pleuren ze vanzelf op.quote:Op woensdag 18 december 2013 15:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Wat is dat?
http://support.rockstarga(...)le-Update-1-08-Notes
• Players in Tanks now have more protection from other players attempting to deliberately give them a Bad Sport rating.Die tanks zijn sowieso al irritant en dan worden ze nu ook nog eens beschermd door Rockstar..
Zonde..quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
Hmmm zal ik mn GTA5 gaan verkopen, nu is die game nog geld waard
doe danquote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
quote:Op woensdag 18 december 2013 19:52 schreef kensei het volgende:
Nu wel als t goed is.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:47 schreef DutchOven het volgende:
Heb nog geen invite voor de crew gekregen.
PSN lukelaaf
Sociaal club towely0412
Kan je ze ook er uit rijden en verkopen? Zal wel grappig zijn...quote:Op donderdag 19 december 2013 13:36 schreef FritsFlits het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een slechte update. Opeens een bug dat m'n garage auto's bevat van iemand anders...
Nee kon niet instappenquote:Op donderdag 19 december 2013 14:18 schreef DutchOven het volgende:
[..]
Kan je ze ook er uit rijden en verkopen? Zal wel grappig zijn...
Zoals?quote:Op vrijdag 20 december 2013 12:44 schreef DutchOven het volgende:
Er zijn weer nieuwe rp glitches iemand zin om snel een paar ranks te stijgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.add me psn: ErosjeVroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
quote:Op vrijdag 20 december 2013 15:24 schreef Erosjuhhh het volgende:
iemand zin om nu te glitchen?heb ik al gedaan ben van lvl 83 naar 105 in 30 minSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.add me psn: Erosjeeindelijk RPG
Shit, kan iemand dit met mij nu doen dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:54 schreef DutchOven het volgende:
[..]
heb ik al gedaan ben van lvl 83 naar 105 in 30 mineindelijk RPG
quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wie zit er nog meer aan het bier :$
Wrong forum jackass.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:59 schreef SchavuitPiet het volgende:
If it's wrong to love you,
Then my heart, just wont let me be right.
quote:
SC topic is verderop.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:10 schreef SchavuitPiet het volgende:
Ik Fok jullie met mijn doen en laten,
That brings me joy
Durex, je gedraagt je nu wel als een gladiool. SchavuitPiet draagt al tijden bij aan dit topic met z'n geniale linkdumps. Jij draagt alleen bij door te vragen naar mensen om te levelen.quote:
Hou je bek homo.... I got my eye on you mahafaha!quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Durex, je gedraagt je nu wel als een gladiool. SchavuitPiet draagt al tijden bij aan dit topic met z'n geniale linkdumps. Jij draagt alleen bij door te vragen naar mensen om te levelen.
Met je nepfoto.
Jij hapt snelquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hou je bek homo.... I got my eye on you mahafaha!
Toevallig was Top Gear aan het switchen van de special naar de normale aflevering.quote:
Hmm. Ik hou wel van between. DIE BILLETJESquote:Op vrijdag 20 december 2013 22:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Toevallig was Top Gear aan het switchen van de special naar de normale aflevering.
I just caught you in between.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |