quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij had vanmiddag een kinderfeestje en was geschminkt als Pikachu.
Ja maar sinds wanneer kun je geen toyboy zijn als je een rijke moeder hebt?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Omdat hij neergezet is als een toyboy en dat misschien niet is, hij dacht dat hij speciaal was voor Onno, maar die laat hem vallen als een baksteen om zijn eigen kont te redden, dat vind ik dan
wel weer sneu
niet alleen zijn neusje is geel, hij is te zwaar gepoederdquote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Ligt t aan mijn tv of heeft Ruud een gelig neusje?
Misschien heel ver weg Aziatische voorouders? Komt misschien ook door zijn zwarte gladde haar en zwarte kleding?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Ja!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:08 schreef quirina het volgende:
Te blank?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alleen zijn neusje is geel, hij is te zwaar gepoederd
Koffie???quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Toverheks het volgende:
Geloof er geen ene moer van, die hebben wel geleutert met elkaar, maar dat horen we wel volgende week van patty
in z'n diamantje ja... hihihiquote:
Hij zoekt gewoon een vaderfiguur ....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef Toverheks het volgende:
als hij ander kapsel had is geen lelijke jongen maar het ikbenhomo straalt er wel van af.
Nee aan Patty ....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Patty heeft een scheve mondof ligt dat aan mij?
Niet zo'n klein beetje ookquote:Op donderdag 12 december 2013 23:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Patty heeft een scheve mondof ligt dat aan mij?
Dit ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:13 schreef Laysa het volgende:
als je alleen maar vriendschap wil, waarom stel je dan alles zo tentoon...nee dit is wraak
ja zo kleurt hij jaquote:Op donderdag 12 december 2013 23:14 schreef quirina het volgende:
Ik gok op een mislukt spraytannetje.
Leuk man HD tv..
Die wil en zal alle dirt naar boven krijgenquote:Op donderdag 12 december 2013 23:16 schreef Laysa het volgende:
Kijk hier gaan ze echt slaan naar Albert
Ze heeft veel van A geleerd...........maar heb wel meelij met Albert een beetje.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die wil en zal alle dirt naar boven krijgen
Albert krijgt wel een héle grote koek van eigen deeg nuquote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef Toverheks het volgende:
whaaaaaaaaaa is er nog iets dat je tegen Albert Verlinden wilt zeggen, vraagt Patty, en dan die grijns van haaroh Patty zuigt vast op die stoel omdat ze heerlijk kan stoken ......
Ik weet niet, het zijn allemaal engerdsquote:Op donderdag 12 december 2013 23:18 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ze heeft veel van A geleerd...........maar heb wel meelij met Albert een beetje.
Ja en toch, Albert heeft hier eigenlijk niks mee te maken, hij liep niet zijn leuter na maar zijn man.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Albert krijgt wel een héle grote koek van eigen deeg nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |