HAHgayquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga in Februari weer naar de huishoudbeurs
Vloe en tip verzamelen??quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Ahahah je dacht dat er op fok meets gepraat werdquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:08 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben er sociaal genoeg voor ja!!
Leukkkk!! in de rai?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:10 schreef Amarantha het volgende:
Dit wordt mijn 6de keer ofzoquote:
hahaha ja daaaag dat meen je toch niet he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ahahah je dacht dat er op fok meets gepraat werdiedereen zit er met zn laptop of smartphone te FOK!ken. Als je je voorstelt moet je je usernaam zeggen
Jep. Ga ik altijd met mams heen. Ze wist niet of ze dit jaar weer wou maar ik vroeg haar en toen zei ze 'als jij graag heen wilt dan ga ik wel mee'. Ik zie het echt als mijn jaarlijkse moeder en dochter uitje. Vorig jaar zoveel leuke dingen gekocht hahaquote:
Dat is bullshitquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:11 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ahahah je dacht dat er op fok meets gepraat werdiedereen zit er met zn laptop of smartphone te FOK!ken. Als je je voorstelt moet je je usernaam zeggen
Wij gingen vroeger ook altijd ,en het is idd erg leuk zo een dagje met allerlei leuke dingen...quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep. Ga ik altijd met mams heen. Ze wist niet of ze dit jaar weer wou maar ik vroeg haar en toen zei ze 'als jij graag heen wilt dan ga ik wel mee'. Ik zie het echt als mijn jaarlijkse moeder en dochter uitje. Vorig jaar zoveel leuke dingen gekocht haha
Anders gaan we ons wel vermaken in een hotelkamerquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:14 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha ja daaaag dat meen je toch niet he.Hoe jij het nu zo verteld komt het echt kneusachtig over....jeetje
![]()
![]()
En als ik het niks vind ga ik gewoon mijn eigen weg of ik ga op familie bezoek....vermaken doe ik me sowieso wel
Teleurrrrr dit....echt terleur ditquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:18 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Anders gaan we ons wel vermaken in een hotelkamer
Dit keer ook maar even meer scoren voor mijn 'vriend'. Vorig jaar alleen een Axe deo voor 1 euro gekocht voor hemquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wij gingen vroeger ook altijd ,en het is idd erg leuk zo een dagje met allerlei leuke dingen...
Zou ik ook niet gelijk doen hoor hahaha....wat heb je nu in gedachte dan?? want daar heb je zoveel leuke dingen...vooral voor vrouwenquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dit keer ook maar even meer scoren voor mijn 'vriend'. Vorig jaar alleen een Axe deo voor 1 euro gekocht voor hemMaar toen was het ook nog maar net bezig tussen ons dus toen vond ik het vreemd om hem te overladen met allemaal spulletjes haha
Gewoon weer deo enz meenemen voor hem maar nu wat meer. Ze hebben tegenwoordig ook wel genoeg dingen voor de mannen thuisquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:20 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Zou ik ook niet gelijk doen hoor hahaha....wat heb je nu in gedachte dan?? want daar heb je zoveel leuke dingen...vooral voor vrouwen
Stinkt hij of zoquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon weer deo enz meenemen voor hem maar nu wat meer. Ze hebben tegenwoordig ook wel genoeg dingen voor de mannen thuisZodat die ook tevreden zijn als vrouwlief veel heeft gekocht daar haha
Nee maar ze verkopen vooral verzorgingsproducten voor mannenquote:
Je mag de mijne lenen tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Teleurrrrr dit....echt terleur dit![]()
Als ik een piemel had was tie nu slapjanus
![]()
![]()
![]()
Grappig als je een pakketje maakt...boxers sokken deo en andere nuttige dingen van de beurs daar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gewoon weer deo enz meenemen voor hem maar nu wat meer. Ze hebben tegenwoordig ook wel genoeg dingen voor de mannen thuisZodat die ook tevreden zijn als vrouwlief veel heeft gekocht daar haha
Hmm dat is wel leuk ja, maar ik ben altijd zo bang dat ik de verkeerde maat meeneem als ik dingen zoals boxers, truien etc. koop voor hemquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:23 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Grappig als je een pakketje maakt...boxers sokken deo en andere nuttige dingen van de beurs daar.
Hehe denk je mag hem echt lenen.. alleen kijken niet aanraken, het is geen speelgoedquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee dank je wel....maar wel aardig van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |