Nee zo bekijk ik dat poppetje niet.....quote:Op donderdag 12 december 2013 23:58 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
nee dat is talk to the hand
Zie je zn geirriteerde gezicht niet?
Ergens op een datum die in de OP staat en waar? Amsterdam shop waarschijnlijk tenzij Mur ja zegt dan is het bij hem thuis. Maar denk dat het het beste is om van het eerste uit te gaan, kan het alleen maar meevallen hahaquote:
Er is ook een kans dat ik bill gates zn dochter haal leven red en hij me uit dank 1 miljard dollar geeft, dan is de meet oo de grootste cruise ter wereld 3 dagen lang.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ergens op een datum die in de OP staat en waar? Amsterdam shop waarschijnlijk tenzij Mur ja zegt dan is het bij hem thuis. Maar denk dat het het beste is om van het eerste uit te gaan, kan het alleen maar meevallen haha
Nee hoor voor mij niet....ik dacht er totaal niet aan van owww dit is een arrogante smiley hahaquote:
ga jij ook naar die meet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:05 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Nee hoor voor mij niet....ik dacht er totaal niet aan van owww dit is een arrogante smiley haha
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:08 schreef klawie het volgende:
Jullie hebben toch wel op de 25ste gestemd??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |