SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
De Mollenweken komen er weer aan denk ik?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Halldor het volgende:
Hebben ze op HK nou serieus verzonnen dat we een actieweek hebben van donderdag 2 januari t/m zondag 5 januari
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De Mollenweken komen er weer aan denk ik?
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
De Mollenweken komen er weer aan denk ik?
Dat is elk jaar zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Halldor het volgende:
Hebben ze op HK nou serieus verzonnen dat we een actieweek hebben van donderdag 2 januari t/m zondag 5 januari
Mits er geen verschil in leeftijd zit, anders kost het een paar euro meer...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef richolio het volgende:
Dus, je mag niet meer voor elkaar invallen, wel van tijd ruilen. Maar als geen van beiden boven de twaalf uur komt mag de een wel voor de ander invallen?
Ja net als vorig jaar woensdag 2 januari, en als de instuwing dan weer zo is als vorig jaar dan ga ik vast huilen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Halldor het volgende:
Wij weten niet hoe het in jou winkel geregeld is maar het kunnen wel punten van aandacht zijn waarom je sommige ook niet mag vragen voor je in te vallen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef richolio het volgende:
Dus, je mag niet meer voor elkaar invallen, wel van tijd ruilen. Maar als geen van beiden boven de twaalf uur komt mag de een wel voor de ander invallen?
Geen idee, nu viel me het op, ligt er natuurlijk aan wanneer nieuwjaar valt.quote:
Dan is de aantrekkingskracht van de actie weg zal de gedachten zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Halldor het volgende:
[..]
Geen idee, nu viel me het op, ligt er natuurlijk aan wanneer nieuwjaar valt.
Dit is wel erg kort, ze hadden dan net zo goed de acties door kunnen laten lopen t/m zondag en daarna een nieuwe actieweek starten.
In januari hoeft niemand meer feestdag artikelenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef Halldor het volgende:
[..]
Geen idee, nu viel me het op, ligt er natuurlijk aan wanneer nieuwjaar valt.
Dit is wel erg kort, ze hadden dan net zo goed de acties door kunnen laten lopen t/m zondag en daarna een nieuwe actieweek starten.
De instuwing voor volgende week is ook aan de hoge kant zag ik vandaagquote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja net als vorig jaar woensdag 2 januari, en als de instuwing dan weer zo is als vorig jaar dan ga ik vast huilen.
Maar goed daarna nog wel 3 weken hamsterennnnnnnnnnnnnnn
Je hebt er zin in.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ja net als vorig jaar woensdag 2 januari, en als de instuwing dan weer zo is als vorig jaar dan ga ik vast huilen.
Maar goed daarna nog wel 3 weken hamsterennnnnnnnnnnnnnn
Volgende week is dan ook de drukste week als het goed is.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Halldor het volgende:
[..]
De instuwing voor volgende week is ook aan de hoge kant zag ik vandaag
logisch winkels moeten vol voor de feestweek.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Halldor het volgende:
[..]
De instuwing voor volgende week is ook aan de hoge kant zag ik vandaag
Jepquote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
logisch winkels moeten vol voor de feestweek.
Toen ik woensdag weg ging 5 containers.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Halldor het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Jep
Hebben jullie ook nog zoveel feeststollen?
Nog niet, maar in de laatste week heb je weer oliebollen en champagne enzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Halldor het volgende:
[ afbeelding ] Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
logisch winkels moeten vol voor de feestweek.
In principe moeten ze hetzelfde bedrag uitbetalen als die andere gozer werkt. Dus ik zie niet waarom het uit zou maken. Maarja.. Ze blijven je verrassen hè.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:07 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Wij weten niet hoe het in jou winkel geregeld is maar het kunnen wel punten van aandacht zijn waarom je sommige ook niet mag vragen voor je in te vallen.
Een doos Moët uit je handen laten flikkeren is ook geen feestquote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nog niet, maar in de laatste week heb je weer oliebollen en champagne enzo.
Beter dan een doos olijfoliequote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef Halldor het volgende:
[..]
Een doos Moët uit je handen laten flikkeren is ook geen feest
Ja. Maar ik ken de cijfers en winkel verder ook niet hequote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef donald500 het volgende:
Wij mogen voor de aankomende week, week 51 de kerstomzet raden.
De 3 die er het dichtste bij zitten winnen een prijs.
Zal het overdreven zijn als ik 100.000 meer dan normaal / gemiddeld gok?
Ligt aan de normale omzetquote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef donald500 het volgende:
Wat is je locatie?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef donald500 het volgende:
Kattengrindquote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En dan lekker schrobben met de Ferrari
Hangt van je winkel af. Ik ken een filiaal dat in week 51 minder draait dan normaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef donald500 het volgende:
Zie mijn editquote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Mmm dan ga ik denk ik 50.000 meer gokken.
Kijk gewoon wat jullie vorig jaar hebben gedraaid en baseer je verwachting daar opquote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef donald500 het volgende:
[..]
Mmm dan ga ik denk ik 50.000 meer gokken.
Weet niet hoe ik daarachter kan komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kijk gewoon wat jullie vorig jaar heben gedraaid en baseer je verwachting daar op
Valsspelen heet datquote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef mujentas het volgende:
[..]
Kijk gewoon wat jullie vorig jaar hebben gedraaid en baseer je verwachting daar op
Klein filiaal waar niemand zijn kerstboodschappen wil doen?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt van je winkel af. Ik ken een filiaal dat in week 51 minder draait dan normaal.
Woow, is dat niet vreemd?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hangt van je winkel af. Ik ken een filiaal dat in week 51 minder draait dan normaal.
Klein filiaal in de buurt van een XL bijvoorbeeldquote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef donald500 het volgende:
[..]
Woow, is dat niet vreemd?
Hoe kan dat dan?
Kersthaters ofzo?
Oh ja niet bij nagedacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klein filiaal in de buurt van een XL bijvoorbeeld
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Klein filiaal in de buurt van een XL bijvoorbeeld
Hier in de buurt is ook een filiaal wat met kerst amper meer draait, maar dat komt omdat iedereen dan bij ons loopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef donald500 het volgende:
Woow, is dat niet vreemd?
Hoe kan dat dan?
Kersthaters ofzo?
Nee, wel de helft (!) van een levering Amstel... 6800 kratten verkoop in één week was de top bij ons... Na deze week kregen we het langverwachte telefoontje van HK waar wij mee bezig waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef SausDip het volgende:
Zijn er al foto's van die vrachtwagen vol met Heineken?
Woh, wat was de actie destijds?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef joey_k het volgende:
[..]
Nee, wel de helft (!) van een levering Amstel... 6800 kratten verkoop in één week was de top bij ons... Na deze week kregen we het langverwachte telefoontje van HK waar wij mee bezig waren.
Die bewuste week 7 extra ritten gehad ivm met de hoge orders Amstel...
[ afbeelding ]
Nu houden we ons ook netjes aan de "Maximaal 6 kratten per klant" regel
Lucky you.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Hier in de buurt is ook een filiaal wat met kerst amper meer draait, maar dat komt omdat iedereen dan bij ons loopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |