Isabeau: niet wanhopen, rond de derde week kan het zijn dat je even stil staat qua afvallen! Dit is heel normaal en dus gewoon doordoen
Sta je (nog steeds) niet op de lijst en wilde je dat wel dan kan je Isabeau ook emailen op isabeau@fok.nl of het in koeienletters nog een keer vermelden in het topic of stuur een emailtje aan ET (eloise_swets@planet.nl) dan kom je in een mailingsysteem waarbij je niet hier op Fok! je gewicht hoeft te posten! Beiden kan natuurlijk ook.
Vervolg van
Fok! Dieetclub
Fok! Dieetclub II
Aanvulling op dit topic:
"dieet' recepten
Overzichtje topics over lijnen en andere tips op Fok!:
Met succes gewicht verliezen
Mijn hongerdieet dagboek
TE DIK! Lijnen, maar hoe?
Bloedgroepen en verwante karaktertrekken/ dieten?
Afvallen
(On)gezonde levensstijl (qua eten), vņel jij dat?
Hoe de laatste kilotjes snel kwijt raken?
Hoe raak ik zo snel mogelijk mijn buikje kwijt!
Superhongerdieet! :)
Herbalife
Het grote dieet-topic!
Hoe lang ben je en hoeveel weeg je?
Vetvrij vet
Nou, als daar niet voldoende tips bij staan om af te vallen dan weet ik het niet meer
quote:Links:
Het Fok! Dieetclubje bestaat uit:Atrimar(1m86) is nu 91 kg en wil graag zo'n 85 kg wegen
Bijou(1m76) was 77 kg, wil graag 70 kg wegen (en liefst 65)
Bolletje(1m80) is nu 83,5 kg en wil graag 75 kg wegen
Brad (1m78) was 92 kg, is nu 82 kg en wil graag 75 kg wegen -10
Brighteyes (1m72), was 82 kg, is nu 79 kg en wil graag 72 kg wegen -3
chrisie(1.72), woog 111 kilo nu 94.5, wil graag 75, is tevreden < 90 kg -16,5
Danny (1m77), was 92,5, is nu 91kg en wil graag 75 kg wegen -1,5
Esk (1m72), was 90 kg, is nu 88 en wil graag 80 en liefst 65 kg wegen -2
Flying_Vee(1m73) woog 82.5 kilo, is nu 76 kg en wl graag 73 kg wegen -6,5
Gia (1m72), was 91 kg, is nu 88,5 kg wil graag 68 kg wegen, tevreden bij 74 kg -2,5
Glossy (1m68), was 115 kg, is nu 101,2 kg en wil graag 65 kg wegen -13,8
HiZ(1m80) was ooit 121 kg, is nu 114,7 en wil graag <80 kg wegen -6,3
Isabeau (1m67) was 93,6 kg, is nu 88 kg en wil graag 'onder de 70' kg wegen -5,6
Jessie, was 111 kg, is nu 96 en wil graag eerst 80 kg wegen en uiteindelijk 72 -15
Jojogirl (1m72), was 92 kg, is nu 87 kg en wil graag 80 kg wegen -5
killar_fairy(1m65) woog 70kg, is nu 65 kg en wil graag zo'n 60 kg wegen -5
Kleintje (1m63) was 71 kg, is nu 68,1 kg en wil graag 60 kg wegen -2,9
Knorretje (1m74) was 67,5 kg, is nu 66, wil graag 60 kg wegen, tevreden met 62,5 kg -1,5
LEiPiE(1m85) is nu 95 kg en wil graag zo'n 80 a 85 wegen
Lilithu (1m68) was 110,4 kg, is nu 105,4 en wil graag minder dan 80 kg wegen -5
Lurky (1m65), was 78 kg, nu 75 kg, wil graag 65 kg wegen -3
m1tch (1m75), weegt nu 85 kg en wil naar 75 kg
Nausicaa(1m75), was 79 kg, is nu 78 streefgewicht(en): (1) 72 kg (2) 67kg (3) 62 kg -1
Ngiri (1m60) was 94,3 kg, is nu 74,4 kg en wil graag 64 kg wegen -19,9
Nyame(1m62) is nu 77,8 kg en wil graag 70 en uiteindelijk ca. 62 kg wegen
poep(1m69) was ooit 86, is nu 69 kg en wil graag 60-62 kg wegen -17
stinkie(1,86 m), was 94 kg, wil vetpercentage 10-12 (nu 16,8%)
TMoose (1m76), was 110 kg, is nu 103,5 kg en wil graag onder de 90 kg wegen -6,5
Vork (1m82) was 92 kg, is nu 81,5 kg en wil graag minder wegen -10,5Natuurlijk zijn er veel meer Fok!kers in het topic die tips geven en ook meedoen. Om op dit lijstje te komen moet je dat in je post expliciet aangeven! Als je het dus niet wilt, kom je ook niet in deze eerste post te staan. Deze post wordt zoveel mogelijk bijgehouden.
Bedenk dat mensen hierboven op verschillende momenten zijn begonnen! Sommigen zijn al maanden bezig en anderen zijn vandaag begonnen. Op deze manier hebben we best veel ervaringsdeskundigen die je tips en steun kunnen geven.bij een Quetelet Index onder de 22 voegt Isabeau je niet toe in de lijst
www.overgewicht.nl - bereken of je te zwaar bent en je kan er je voeding online voor elke dag invoeren!
Voedingsmiddelentabel - wat heb je nou per dag eigenlijk nodig?
www.jojoclub-afslanken.com - erg leuke en volledige site!
www.opdieet.nl - zeer nuttige link over alles wat maar met lijnen te maken heeft
www.opdieet.nl/beweging.htm - alles over beweging/sport en lijnen
www.opdieet.nl/erfelijkheid.htm - gewicht en erfelijkheid
www.opdieet.nl/obesitas.htm - bereken hier of je te zwaar bent
www.sportjefit.nl/ - prima sporttips/sportplan voor wie wil afvallen en sporten
De voedingssite van gezondheidsplein.nl - uitgebreide site over alles wat met voeding te maken heeft
Site van het voedingscentrum - niet zo'n uitgebreide site over afvallen
Libelle Dieet ABC - Libelle Dieet ABC, best nuttig en uitgebreid
Diėtistensite - medisch advies van/over diėtisten
Download een dieetprog. hier - downloadbaar software programma om lijnen bij te houden
www.digitale-dietist.nl/ - met online caloriėntabel, hoeveel verbruik je met sporten knop en voedingswijzer!
www.gezondgewicht.be/nl/index.asp - redelijk informatieve site
www.smulweb.nl/afslanken.html - leuke site met veel recepten en dagmenu's voor 10 weken
Nederlandse Obesitas Vereniging - site van de Nederlandse Obesitas Vereniging
http://onlijnclub.com/ - online dieetclub, lijkt me gratis, maar zie het zo snel niet
Yahoo group over lijnen/ - uitwisselingsmogelijkheid voor info en recepten (net als dit, maar dan anders)
Recepten!! - heel veel slanke recepten! (kijk bij de subgroep slank)
http://www.digitale-dietist.nl/
Dieten informatie - uitstekende printbare uitleg (en hoe je het moet volgen) over de volgende diėten:
Commercieel:
www.thermocare.nl/ - over Herbalife
www.slank-klup.nl/index.html - de site van Slankklub Nederland
www.weightwatchers.com/international/netherlands/ - weight watchers
www.afslanken.com/afslankenonline/index - afslankclub online (duur!) en ik zag niets wat wij je ook niet kunnen bieden (gratis!)
www.weightcare.nl/index.htm - site van weightcare, met wat tips om af te vallen
www.eganederland.nl/- site van E.G.A (afslankclubs die een stuk goedkoper zijn dan bijv. weight watchers)
www.slimfast.nl - met veel light recepten
En nogmaals: dit is een topic voor mensen die gewicht willen kwijtraken! Als je te licht bent en wat wilt aankomen zijn dit misschien topics voor je:
ik wil aankomen help me!
Hoe snel aankomen?
Niet afvallen, maar aankomen
Ik ben te licht....
Welke guys wegen te weinig?
Ik ben te licht....
Snel dikker worden?
Tips om aan te komen
Ik wil gewicht winnen!
Heb je ook nog een link die je regelmatig gebruikt? Laat het even weten!
[Dit bericht is gewijzigd door Isabeau op 09-10-2002 14:28]
quote:Dat doet hij helemaal zelf bij 255 reacties.
Op donderdag 3 oktober 2002 18:32 schreef glossy het volgende:
zo ff een nieuwe gemaakt die andere zit op slot (wie heeft dat nou weer gedaan)
Heel veel sterkte weer allemaal!
Zie mijn topic over afvallen !
Ik ben nu al 6.5 kilo afgevallen en ben begonnen op 22 juli 2002
Ik wil nog ongeveer 3 kilo afvallen maar dit wil ik langzaam doen terwijl ik wat meer spiermassa opbouw dmv fitness oefeningen.
succes allemaal
lengte 173
gewicht tijdens start dieet/sporten 82.5 kilo
gewicht nu 76 kilo
streefgewicht 73 kilo
zie ook de link
op de duitse,engelse,franse slimfast site vind je nog veel meer.
de buitenlanders hebben ook veel meer slimfast produkten dan wij hier in nederland
quote:Ze hoopt dan nog sneller af te vallen
Op donderdag 3 oktober 2002 20:26 schreef chrisie het volgende:
jij fietst snel,(glossy)
WOEI... ik heb al ruim een uur gefietst.
Wel fucked up... eerste half uur deed dat elektronische ding om de snelheid, afstand, caloriėnverbrander etc. metertje het wel, daarna opeens niet meer. Alleen hartslagen telde die nog. Dus... kan niet aan dat ding liggen.
Arno fiets open gemaakt om te kijken of er een kink in de kabel zit, niets te zien.
Morgen maar bellen met Neckermann, ik wil wel dat dit ding het doet, ik wil zien hoeveel kilometer ik heb gefietst en hoeveel cal. ik kwijt ben!
Wat ik altijd zo lekker vindt aan fitness is het gevoel dat je erna hebt, lekker diep in en uitademen, beetje moe, maar toch heel veel energie. Morgen weer!
het is hoogtens 7 min fietsen van de sportschool naar m'n huis.
ja ik heb net gedouchet ik zweete me kapot na een inspannende bs sessie pffffff was erg pittig maandag alle oefeningen 3x15 doen krijg nu al spierpijn in mijn buik als ik er aan denk,maar we gaan het redden.
quote:Het kan best zijn dat je lichaam zich bewust wordt van de verandering in eetpatroon en dus *tijdelijk* alles op gaat slaan..
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:01 schreef Nausicaa het volgende:
Grrr, dit is nu al geen fijne dieetdag..![]()
Ik eet hartstikke netjes, en val niks af. In tegendeel, ik kom juist weer wat bij. DAT KAN NIET! Ik heb nog nooit zo weinig gegeten!
En dus ben ik zojuist gezwicht voor 5 kleine kaneelstokjes (uit die schepbakken bij de drogist), voor maarlieft 19 cent! En daarna een sandwich (voor de lunch hoor!). Het was heerlijk daar niet van, maar nou voel ik me nog niet beter. Ik wil gewoon chocolade! En het maakt toch niet uit wat ik eet, ik val toch niet af.
*mekkert nog lekker even wat verder*
Dit is tijdelijk. Probeer zo veel mogelijk water te drinken (beetje citroen erin.. werkt vochafdrijvend). echt minimaal 1,5 liter!!!
't kan best zijn dat als je maandag of dinsdag weer op de weegschaal gaat staan, dat je dan wel gewoon bent afgevallen..
LAAT JE IIG NIET OP JE KOP ZITTEN!!!
quote:Bedankt ET! Ik ga maar gauw afleiding zoeken, buiten de koelkast en de kelder bedoel ik. Brrr, het valt (soms/nu) niet mee....
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:05 schreef E.T. het volgende:zeer wijze raad
quote:glas water drinken (evt. met smaakje) en/of ff je tanden poetsen
Op vrijdag 4 oktober 2002 13:11 schreef Nausicaa het volgende:[..]
Bedankt ET! Ik ga maar gauw afleiding zoeken, buiten de koelkast en de kelder bedoel ik. Brrr, het valt (soms/nu) niet mee....
Weet iemand raad voor het afvallen tijdens extreme geestelijke prestaties. En dan met name in een horeca-omgeving? Welke mineraal of vitamine ontbreekt me? Ik neem al Davitamon Totaal en extra vit C.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |