6 maar?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ademt, eet, slaapt en schijt net als 6 andere wereldbewoners. Totaal niet bijzonder dus.
quote:
Ook een manier om een naamtopique te krijgen hequote:
Kutwijven allemaal. Of je nou patst met de poepluier van je kind of dat je kind de McD niks vindt. Totaal niet interessant voor mensen die niet onder invloed van de roze ouderwolk zijn. Bah Huppel, van jou had ik meer verwacht.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja, daar wel![]()
En toen kreeg ik dus ruzie met zo goed als elke moeder die tussen mn vrienden stond
Ik had 'm al lang aangepast muts.quote:
Ik ook van jouquote:Op donderdag 12 december 2013 19:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had 'm al lang aangepast muts.
Ik voel me vereerdquote:Op donderdag 12 december 2013 19:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook een manier om een naamtopique te krijgen he
Ga je vanavond weer fappen terwijl je aan mij denkt dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik voel me vereerd
En nog door jou ook
I know... en dat terwijl ik geeneens je kind ben.quote:
Vanavond pasquote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ga je vanavond weer fappen terwijl je aan mij denkt dan?
Jij blij!!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know... en dat terwijl ik geeneens je kind ben.
Arme Rivalquote:
Het maakt bepaalde voorkeuren en associaties die ik met jou wil beleven wel minder dubieus ja.quote:
Nou inderdaad!!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het maakt bepaalde voorkeuren en associaties die ik met jou wil beleven wel minder dubieus ja.
1.71 meter.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel dansschoenen aan doen, anders wordt het niks. Je hebt ze ook met en lage hak.
Hoe lang ben je eigenlijk?
Leuk dat soort kansloze mensenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
Meid van wie ik na een jaar nog steeds m'n kitezitzak en m'n GPS niet terug heb gehad maar verwijderd en geblocked met de mededeling dat ze er maar heel veel plezier mee mag hebben
Klote zeg. Woont ze te ver weg om het gewoon even een keer te halen?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
Meid van wie ik na een jaar nog steeds m'n kitezitzak en m'n GPS niet terug heb gehad maar verwijderd en geblocked met de mededeling dat ze er maar heel veel plezier mee mag hebben
Mooi.quote:
Ik hoorde net wel m'n broekzak praten.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, je kreeg nog een appje van me, Fera..
Hij praat tegen je? Hij fluit niet of trilt niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik hoorde net wel m'n broekzak praten.
Dat is kut.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn weekend is zojuist succesvol verziekt
Ik was het nietquote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Het is wel een geluidje dit keer.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hij praat tegen je? Hij fluit niet of trilt niet?
Das mooi kut..quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
How come?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoezoquote:Op donderdag 12 december 2013 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
M'n telefoon is aan vervanging toe. Hij viel laatst helemaal uit toen iemand me belde. Batterij was gewoon vol.quote:
Nou ik stuurde haar maar weer eens een bericht of ze die misschien op kon sturen en dat ik de verzendkosten wel zou betalen. Krijg ik een bericht terug dat het haar makkelijker lijkt dat ik het ophaal, maar dat ik anders maar geld moet over maken en dan zou ze wel zien wat ze kon doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Klote zeg. Woont ze te ver weg om het gewoon even een keer te halen?
Prutdingquote:Op donderdag 12 december 2013 19:48 schreef Fera het volgende:
[..]
M'n telefoon is aan vervanging toe. Hij viel laatst helemaal uit toen iemand me belde. Batterij was gewoon vol.
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik vind net een e-sigaret met wietsmaak op mijn zoon zijn kamer.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik vind net een e-sigaret met wietsmaak op mijn zoon zijn kamer.
Dus hij heeft straf en dan kan ik niet weg.
Maar dat is alleen de smaak toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik stuurde haar maar weer eens een bericht of ze die misschien op kon sturen en dat ik de verzendkosten wel zou betalen. Krijg ik een bericht terug dat het haar makkelijker lijkt dat ik het ophaal, maar dat ik anders maar geld moet over maken en dan zou ze wel zien wat ze kon doen.
Dus ik zeg gelijk 'geef je rekeningnummer dan maar' (ja duh) gaat ze opeens moeilijk doen en mij beschuldigen voor vanalles, en dat ik ook eens moeite mocht doen
Terwijl zij degene is die het telkens vergeet
Laatst was ik ook in de buurt, op tijd laten weten, en was geen probleem dat ik het op kwam halen, op de dag zelf stuur ik nog een berichtje en zegt ze dat ze niet thuis is, en dat ik het wel eens had mogen laten weten
Dus ik zei dat ze even terug moest lezen, en 'oja ik had gelijk, ze was het vergeten'
Owja het is dezelfde meid was ik mee op kitevakantie zou gaan. Wat haar idee was in de eerste instantie, waar ik m'n vakantie voor verzet had tot 2 keer toe en het boeken uitgesteld had, en die uiteindelijk zelf de stekker eruit trok
Waardoor ik uiteindelijk maar in m'n eentje geweest was, zonder wind
Hmm, lag het open en bloot of verstopt? Achtergelaten/vergeten door een vriend misschien?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat valt toch wel mee.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aangifte doen van diefstalquote:Op donderdag 12 december 2013 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik stuurde haar maar weer eens een bericht of ze die misschien op kon sturen en dat ik de verzendkosten wel zou betalen. Krijg ik een bericht terug dat het haar makkelijker lijkt dat ik het ophaal, maar dat ik anders maar geld moet over maken en dan zou ze wel zien wat ze kon doen.
Dus ik zeg gelijk 'geef je rekeningnummer dan maar' (ja duh) gaat ze opeens moeilijk doen en mij beschuldigen voor vanalles, en dat ik ook eens moeite mocht doen
Terwijl zij degene is die het telkens vergeet
Laatst was ik ook in de buurt, op tijd laten weten, en was geen probleem dat ik het op kwam halen, op de dag zelf stuur ik nog een berichtje en zegt ze dat ze niet thuis is, en dat ik het wel eens had mogen laten weten
Dus ik zei dat ze even terug moest lezen, en 'oja ik had gelijk, ze was het vergeten'
Owja het is dezelfde meid was ik mee op kitevakantie zou gaan. Wat haar idee was in de eerste instantie, waar ik m'n vakantie voor verzet had tot 2 keer toe en het boeken uitgesteld had, en die uiteindelijk zelf de stekker eruit trok
Waardoor ik uiteindelijk maar in m'n eentje geweest was, zonder wind
Klopt zit geen wiet in.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar dat is alleen de smaak toch?
Hij was zijn handschoenen kwijt, ik hielp zoeken. Ik tilde zijn kussens op en daar lag het onder. Die e-smoker en een aansteker (oh joy het kind is nog dom ook!), er komen hier geen vrienden over de vloer.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hmm, lag het open en bloot of verstopt? Achtergelaten/vergeten door een vriend misschien?
Ik zou 't m eerst eens vragen in 't 2e geval hoor..
Nee. Ik kan wel m'n abonnement verlengen. Ze belden laatst ook al en heb even geluisterd naar wat ze hadden. Maar ik denk eraan om naar een ander te stappen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Prutding
Idd tijd voor een nieuwe ja.. Ik dacht dat je die pas had eigenlijk?
Wel een apart verhaal, een e-smoker. Weer eens wat anders dan een joint.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt zit geen wiet in.
Neemt niet weg dat het verborgen is gehouden voor moeders.
[..]
Hij was zijn handschoenen kwijt, ik hielp zoeken. Ik tilde zijn kussens op en daar lag het onder. Die e-smoker en een aansteker (oh joy het kind is nog dom ook!), er komen hier geen vrienden over de vloer.
Ik zou idd gewoon even rondkijken ja, er is altijd wel iets leukers/beter te vinden..quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Ik kan wel m'n abonnement verlengen. Ze belden laatst ook al en heb even geluisterd naar wat ze hadden. Maar ik denk eraan om naar een ander te stappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |