quote:
Liever niet, want ik ga automatisch toch een beetje met m'n billen schuddenquote:
Het is live wel duizend keer erger dan op de plaat zelf.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Liever niet, want ik ga automatisch toch een beetje met m'n billen schudden
op de djembé na vind ik de plaat versie leukerquote:Op donderdag 12 december 2013 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is live wel duizend keer erger dan op de plaat zelf.
plien en bianca?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen drie namen voor slaapgasten. Twee nachten, dus een duo?
Derksen en Geneequote:Op donderdag 12 december 2013 14:39 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen drie namen voor slaapgasten. Twee nachten, dus een duo?
Genot.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:55 schreef Kyran het volgende:
Dit gaat volgens mij keihard de anthem worden van SR 2013
Veel te vaak.quote:
Anna Alicia,Geraldine Kemper en de rechtervrouw is Pauline Huizinga (quote:
Goed filmpjequote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
http://www.instagram.com/p/h0zrVooSU6/
Zo mee eens...quote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Geraldine![]()
Een van de lekkerste vrouwen van NL
Eens, ik vind haar mooi en ook heel erg leukquote:Op donderdag 12 december 2013 15:24 schreef SilentChaos het volgende:
Geraldine![]()
Een van de lekkerste vrouwen van NL
Buiten dat is ze ook nog eens heel erg sympathiek (althans, zo vind ik haar wel overkomenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef alors het volgende:
[..]
Eens, ik vind haar mooi en ook heel erg leuk
Dat bedoelde ik eigenlijk met leukquote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Buiten dat is ze ook nog eens heel erg sympathiek (althans, zo vind ik haar wel overkomen).
Jan brengt meer geld meequote:Op donderdag 12 december 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Vraag Kees Tol dan als je iemand uit Volendam wilt, of Nick en Simon desnoods.
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Pino112 het volgende:
#EATSLEEPRAVEREPEAT #ANTHEM #SR13 #3FM
Dat denk ik ook wel, jaquote:Op donderdag 12 december 2013 16:28 schreef themauster het volgende:
Volgens mij is Jan Smit best wel een toffe gast.
inderdaad, best puike gasten. Al vind ik nog steeds dat dominee Gremdaat nog een keer slaapgast moet wordenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Woensdag Anna
Donderdag Jan
Vrijdag Dennis
Zaterdag Geraldine
Zondag Jacq en Laura
Maandag Andre
Er zijn wel eens slechtere gasten geweest.
Brr.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, best puike gasten. Al vind ik nog steeds dat dominee Gremdaat nog een keer slaapgast moet worden
die single moet nog ergens in een doos in mijn ouderlijk huis liggenquote:
geraldine !!quote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Pino112 het volgende:
Woensdag Anna
Donderdag Jan
Vrijdag Dennis
Zaterdag Geraldine
Zondag Jacq en Laura
Maandag Andre
Er zijn wel eens slechtere gasten geweest.
Minimaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:12 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Niks mis met Roar. Alleen jammer dat het 3x per dag voorbij komt.
Anna en Jan?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste 2 slaapgasten zijn webcamwaardig.
Oeps.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oeps.
Ik keek verkeerd.
Jan
Ik bedoelde Geraldine naast Anna.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Paul het volgende:
Mensen die niet de Vodafone reclame kunnen waarderen
Vodafone heeft juist als enige reclames die grappig zijn
Vofafone
Vofafone
Vofafone
Vofafone
Vofafone
Vofafone
Kutjequote:
Ben al op de sportschool johquote:
Goedzo jongen, braaf!!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:42 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ben al op de sportschool joh
Wat dacht je van de officiële site, gewoon https://about.twitter.com/products/tweetdeck dusquote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb afgelopen week een virus gehad op mijn laptop. Wie weet een goede site waar je tweetdeck kunt downloaden?
Op de site van tweetdeck zelf?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef MarijeH het volgende:
Ik heb afgelopen week een virus gehad op mijn laptop. Wie weet een goede site waar je tweetdeck kunt downloaden?
www.comquote:Op donderdag 12 december 2013 19:24 schreef MarijeH het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Proxy gebruikers op de Friesland stempagina.
Staat ROARRAAAAARR er tussen? En hoevaak iets met FIRE?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Sirolf het volgende:
Zit alvast even te kijken naar de 3FM playlist voor morgenavond. Wát een lijst! Alleen qua muziek gaat dat al een prima uitzending worden.
Vofafone
op zich wel jammer dat het al vaststaat, maar kan mij er ook wel wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Sirolf het volgende:
Zit alvast even te kijken naar de 3FM playlist voor morgenavond. Wát een lijst! Alleen qua muziek gaat dat al een prima uitzending worden.
Gerard en Michiel zijn al een week aan het nadenken wat ze allemaal willen draaien joh, als ze dat tijdens de uitzending nog moeten doen vergeten ze de helft.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
op zich wel jammer dat het al vaststaat, maar kan mij er ook wel wat bij voorstellen.
Ok ik ben benieuwd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:10 schreef Sirolf het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zijn al een week aan het nadenken wat ze allemaal willen draaien joh, als ze dat tijdens de uitzending nog moeten doen vergeten ze de helft.
dat begrijp ik welquote:Op donderdag 12 december 2013 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard en Michiel zijn al een week aan het nadenken wat ze allemaal willen draaien joh, als ze dat tijdens de uitzending nog moeten doen vergeten ze de helft.
3fmvideo neemt de gehele uitzending toch op van de webcam?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef ddx het volgende:
Ik ben hier morgen avond tijdens ew niet aanwezig helaas.
Moet werken, maar gelukkig hebben we daar we ew op kunnen kijken
Niet nodig, kan gewoon kijken en luisterenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
3fmvideo neemt de gehele uitzending toch op van de webcam?
noem jij je faxen tegenwoordig zo?quote:
Als m'n faxen zo zouden smakenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
noem jij je faxen tegenwoordig zo?
Ik heb het even opgezocht. Bedoel je deze site?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef InTrePidIvity het volgende:
Michiel had een tijdje geleden een site ontdekt waar de afzonderlijke elementen uit nummers afgespeeld konden worden (dus alles apart: piano, bas, gitaar, drums, enz.). Wie weet nog welke site dat was?
Ja, tofquote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Bedoel je deze site?
Coolquote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Bedoel je deze site?
Ik moest onlangs erg hard lachen om die met zijn vakantie naar Klotenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:56 schreef Paul het volgende:
Vofafone
Serieus ik kan er niet om lachenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik moest onlangs erg hard lachen om die met zijn vakantie naar Kloten
Succes in Kloten!
Joe, de ballen!
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Everyone knows who Koko the gorilla that speaks sign language is. For her birthday one year, she signed to her teacher that she wanted a kitten. Koko’s teacher wasn’t surprised, as Koko’s two favorite books were about cats. They adopted one from an abandoned litter and Koko showed it tender care and gentleness"
Verdomme, doe nou niet man!!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Everyone knows who Koko the gorilla that speaks sign language is. For her birthday one year, she signed to her teacher that she wanted a kitten. Koko’s teacher wasn’t surprised, as Koko’s two favorite books were about cats. They adopted one from an abandoned litter and Koko showed it tender care and gentleness"
Graag gedaan.quote:
Ik haat ook veel van jouquote:
Ja die lage bas laat een hoop trillen inderdaadquote:
De kopjes in de kast?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die lage bas laat een hoop trillen inderdaad
Ja dat klinkt wel lekker....quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja die lage bas laat een hoop trillen inderdaad
Ik vind het tegenvallenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef richolio het volgende:
Fucking leuke mash up dit. (Of mix)
Hoi poepjequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hoi poepje
Alles goed? Weer een beetje bijgekomen van plakmevrouw?
Mag ik wel melden dat ik hardop moest lachen om je woordkeuze? Roadrage ftw.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Amper. Ik fok me nooit op achter het stuur, behalve als er iemand probeert via je uitlaat je auto binnen te dringen. Godsgruwelijk irritant
Bumperkleversquote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Amper. Ik fok me nooit op achter het stuur, behalve als er iemand probeert via je uitlaat je auto binnen te dringen. Godsgruwelijk irritant
Ja hoor, dat mag. En dit was nog uitermate beschaafdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Mag ik wel melden dat ik hardop moest lachen om je woordkeuze? Roadrage ftw.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bumperklevers
Ik word echt altijd gek van die gasten voor me die dat doen
Allemaal coole liederenquote:
Godsammequote:Op donderdag 12 december 2013 21:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bumperklevers
Ik word echt altijd gek van die gasten voor me die dat doen
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dan moet je even Head&Shoulders kopen.
Foei zeg!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh dan moet je even Head&Shoulders kopen.
Oh noem je 'm zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen vrij
Dus ik zit aan een kleine pilsner
Daar hoef je toch geen vrij voor te hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:18 schreef wolfrolf het volgende:
Morgen vrij
Dus ik zit aan een kleine pilsner
Fax?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb net ook een Leffe Bruin genomen
Ik drink op werkdagen eigenlijk nooitquote:Op donderdag 12 december 2013 22:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen vrij voor te hebben
Ik heb net ook een Leffe Bruin genomen
Morgen wel weer om 8 uur werken
Ik tegenwoordig meestal ook niet meer hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen eigenlijk nooit
Ik ook nietquote:Op donderdag 12 december 2013 22:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik drink op werkdagen eigenlijk nooit
...the fuck?quote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb nog een leuq filmpje gemaakt
What the....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:27 schreef wolfrolf het volgende:
Mag ik dan meequote:Op donderdag 12 december 2013 22:36 schreef SilentChaos het volgende:
Voor haar wil ik wel een paar jaar naar de gevangenis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
Tering!
Zijn nek is niet eens meer te breken, wat een dikkie dik is dat geworden
Bazenplaat
quote:Op donderdag 12 december 2013 22:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mag ik dan mee
Wat is Busta dik gewordenZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das wat je noemt een welvaarts penslekker faxen heel de dag echt genot
Heb jij een Impalaquote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef SilentChaos het volgende:
Nou zit ik weer helemaal in de hiphop, thanks
Nou weet ik weer waarom ik een Impala heb gekochtbazenauto
Die uit de clip zijn bijna allemaal van 1964 en ouderquote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij een Impala
ik kom even klaar.. moment....
Nou vooruit...quote:Op donderdag 12 december 2013 22:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die uit de clip zijn bijna allemaal van 1964 en ouder(heb wel een 1969 ergens gespot
)
Mijne komt uit 1965, ik faalen ik heb geen cabrio maar een 4 deurs
Ik ben dan ook geen rijke muzikant, dat is mijn excuus
PMquote:
Oke nou ja dan maar ditquote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Wolf, ik zit ff mijn grootste Guilty pleasure af te kijken en mee te zingen
uhmquote:Op donderdag 12 december 2013 22:51 schreef SilentChaos het volgende:
Sorry Wolf, ik zit ff mijn grootste Guilty pleasure af te kijken en mee te zingen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap ze en een fijn weekend alvast!quote:Op donderdag 12 december 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga slapen, misschien tot morgen (drukke dag) anders tot maandag
(ben dit weekend weg)
.
Trustequote:Op donderdag 12 december 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
(ben dit weekend weg)
.
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:00 schreef SilentChaos het volgende:
(ben dit weekend weg)
.
Ik hoorde het niet, sorry.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zei Roos nu net dat Arctic Monkeys op Pinkpop staan?
Heeft ie net zo'n 'baard'?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is dat de broer van Domien op SBS?
Ik wil je best beschermen vandaag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
referentie: twitter
nu echt slapen
Net weer, "zo goed als zeker".quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zei Roos nu net dat Arctic Monkeys op Pinkpop staan?
Dat ken ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 00:27 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ben net een uurtje terug van werken. Echt geen zin om te gaan slapen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bier?Lust ik er nog wel eentje van.
Normaal nooit maar nu toevallig wel!quote:
Welk bier?quote:Op vrijdag 13 december 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
[..]
Normaal nooit maar nu toevallig wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |