Vraag het je man eens.quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Helaas net iets te kleine cups. Maar wel mooi
Ik zoek ook nog iets om 's nachts aan te trekken. Geschikt om te voeden, warm genoeg om naast een baby te slapen (dus met dekbed tot aan je middel) en toch een beetje sexy
ik kreeg -terecht- commentaar van mijn man op mijn nachthemden maar ik weet echt niet wat ik anders aan moet trekken
Ik moet wel een beetje gniffelen om je post, sorry! Je bent toch heel functioneel 's nachts, moet je dan ook nog sexy zijn??quote:Op zaterdag 21 december 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Helaas net iets te kleine cups. Maar wel mooi
Ik zoek ook nog iets om 's nachts aan te trekken. Geschikt om te voeden, warm genoeg om naast een baby te slapen (dus met dekbed tot aan je middel) en toch een beetje sexy
ik kreeg -terecht- commentaar van mijn man op mijn nachthemden maar ik weet echt niet wat ik anders aan moet trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind zijn oplossingen wat koudquote:
Ik draag normaal slipdresses, maar met het voeden 's nachts vind ik dat nu te koud dusheb ik een nachthemd met lange mouwen en knopen die allemaal open staan. Het wordt vanzelf weer zomer en Lauren blijft mij niet zo nodig hebben 's nachts is mijn motto.quote:Op zaterdag 21 december 2013 11:17 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik vind zijn oplossingen wat koud
En ik ga me niet steeds aan en uitkleden s nachts, als ze allebei 4x komen 's nachts dan blijf ik bezig..
hoezo 'deze winter'?quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef Kyara het volgende:
Ik dus ook Pessie. Man heeft maar even pech deze winter.
Ja dat iddquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
T zou echt wel het laatste zijn waar ik me druk om zou makenIk weet wat hij draagt
Martine,quote:Op zaterdag 21 december 2013 14:48 schreef martine1984 het volgende:
Lk is hier langs geweest en heeft me geholpen met de aanlegtechniek het is wel verbeterd ( het bijten is een stuk minder geworden) ze gaf aan dat zn tongriem iets te kort was. Het bessensap is in overleg met haar gebeurd, ik doe het met een wattenstaafje in zn mondje smeren hij drinkt het dus niet op. Hij heeft er geen krampjes van en spuugt niet meer dit deed hij wel met de nystatine.
Goede link bitterend zal het vanavond even goed lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |