abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134519324
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Helaas net iets te kleine cups. Maar wel mooi :Y

Ik zoek ook nog iets om 's nachts aan te trekken. Geschikt om te voeden, warm genoeg om naast een baby te slapen (dus met dekbed tot aan je middel) en toch een beetje sexy

ik kreeg -terecht- commentaar van mijn man op mijn nachthemden maar ik weet echt niet wat ik anders aan moet trekken :@
Vraag het je man eens. :+
pi_134519346
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:46 schreef Kyara het volgende:
Helaas net iets te kleine cups. Maar wel mooi :Y

Ik zoek ook nog iets om 's nachts aan te trekken. Geschikt om te voeden, warm genoeg om naast een baby te slapen (dus met dekbed tot aan je middel) en toch een beetje sexy

ik kreeg -terecht- commentaar van mijn man op mijn nachthemden maar ik weet echt niet wat ik anders aan moet trekken :@
Ik moet wel een beetje gniffelen om je post, sorry! Je bent toch heel functioneel 's nachts, moet je dan ook nog sexy zijn?? O-)

Ik heb mooie nachthemden van Marilyn en de overslag heb ik losgestikt (dat is vast geen goed nederlands woord) en nu kan ik er mee voeden, is het warm en niet totaal sexloos (hoop ik). Ik zocht de link, maar ze hebben ze niet meer bij de wehkamp -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:09:33 #153
171422 LadyBlack
paint it black
pi_134519520
Losgetornd :+

En Kyara, ik deed een vestje of bolero aan, dat was voldoende om mijn armen en schouders warm te houden. Kon ik daarna weer lekker bloot *O*
pi_134519607
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:

[..]

Vraag het je man eens. :+
Ik vind zijn oplossingen wat koud ;)
En ik ga me niet steeds aan en uitkleden s nachts, als ze allebei 4x komen 's nachts dan blijf ik bezig..
  zaterdag 21 december 2013 @ 11:31:29 #155
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134519833
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 11:17 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik vind zijn oplossingen wat koud ;)
En ik ga me niet steeds aan en uitkleden s nachts, als ze allebei 4x komen 's nachts dan blijf ik bezig..
Ik draag normaal slipdresses, maar met het voeden 's nachts vind ik dat nu te koud dusheb ik een nachthemd met lange mouwen en knopen die allemaal open staan. Het wordt vanzelf weer zomer en Lauren blijft mij niet zo nodig hebben 's nachts is mijn motto.
pi_134521453
Ik dus ook Pessie. Man heeft maar even pech deze winter.
pi_134521482
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:59 schreef Kyara het volgende:
Ik dus ook Pessie. Man heeft maar even pech deze winter.
hoezo 'deze winter'?
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_134522264
:D

Mijn man boeit niet wat ik aan heb snachts gelukkig. Voor hem hoef ik ook geen "sexy" ondergoed aan te hebben. Hij doet alles toch zo snel mogelijk uit zegt ie :+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134522467
T zou echt wel het laatste zijn waar ik me druk om zou maken :D Ik weet wat hij draagt :')
pi_134522530
Hier dus ook :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134522550
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 13:38 schreef Kleurdoos het volgende:
T zou echt wel het laatste zijn waar ik me druk om zou maken :D Ik weet wat hij draagt :')
Ja dat idd :D

Maar ik draag een knopenpyjama, waarvan de knopen open blijven (hemdje dr onder als het echt koud is)
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_134522695
ik draag spaghettitops met voedingsBH, en meestal word ik wakker met alle 2 over de randjes gefloept :') soms met een paarse zuigplek naast tepel :'D (rechts is kneiterblauw) Ik slaapvoed en soms hapt ze er wel eens naast, met een zuigkracht van een hoovercraft
pi_134523991
Ik kom hier binnen vallen in de hoop dat jullie wat advies kunnen geven. J is nu 4 weken en drinkt vanaf moment 1 al aan de borst. Helaas is het bij de eerste keer voeden al mis gegaan en heb ik kloven aan mn beide tepels. Hier kwam spruw overheen. Ben nu al 2 weken aan het behandelen, eerste dagen met nystatine en na een paar dagen ben ik begonnen met daktarin creme. J krijgt nu zwarte bessen sap van de nystatine werd hij misselijk. Ook heb ik een week hydropads gebruikt. Volgens de laktatiekundige is het tongriempje van j aan de korte kant maar is het op het randje om het wel of niet te knippen. met het aanleggen hapt hij niet echt hij begint te vroeg met zuigen en dan heeft hij mn tepel niet goed. De kloven blijven dus bestaan en hij lijkt er ook niet op dat de spruw vermindert.

Iemand ervaring met het knippen van het tongriempje, hebben ze hier veel last van? Tussen de voedingen door heb ik veel last van mn tepels en steken in mn borsten, hoe kan ik dit verbeteren?
pi_134524140
Martine,

Ik zou niet sap gaan geven aan zo'n kleine baby! als hij niet goed reageert op de medicijnen kan je altijd dit proberen:
http://www.borstvoeding.c(...)gentiaan-violet.html
Mijn dochter werd ook misselijk van de Nystatine, wat een goede tip was (van Wup destijds) was ipv veel in een keer in de mond van de baby te spuiten, kan je het beste met een wattenstafje 4-5x per dag klein beetjes! dit heeft bij ons heel goed geholpen.

En kloven komen door het niet goed aanhappen. Heb je met een LK gebeld? of iemand van LLL? ze kunnen mee kijken en advies geven! ook over het tongriempje.
http://www.lalecheleague.nl/ouders/direct-hulp-nodig
pi_134524352
Lk is hier langs geweest en heeft me geholpen met de aanlegtechniek het is wel verbeterd ( het bijten is een stuk minder geworden) ze gaf aan dat zn tongriem iets te kort was. Het bessensap is in overleg met haar gebeurd, ik doe het met een wattenstaafje in zn mondje smeren hij drinkt het dus niet op. Hij heeft er geen krampjes van en spuugt niet meer dit deed hij wel met de nystatine.

Goede link bitterend zal het vanavond even goed lezen.

[ Bericht 7% gewijzigd door martine1984 op 21-12-2013 14:56:24 ]
pi_134524961
Echt? vreemd advies van de bessensap! Misschien was ze niet op de hoogte van GV?
pi_134525039
Wat vreemd van de lk idd! Bessensap is ook paars hoor, maar dat is volgens mij de enige overeenkomst ;).

Zou zeker naar de Gentiaan Violet kijken, volgens mij werkt dat prima!

Qua aanhappen, beetje met de tepel onder de neus kietelen en tepel erin meteen zodra mondje wijd open is. Anders toch nogmaals een lk laten komen?
Home is where the O+ is...
pi_134525059
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 december 2013 14:48 schreef martine1984 het volgende:
Lk is hier langs geweest en heeft me geholpen met de aanlegtechniek het is wel verbeterd ( het bijten is een stuk minder geworden) ze gaf aan dat zn tongriem iets te kort was. Het bessensap is in overleg met haar gebeurd, ik doe het met een wattenstaafje in zn mondje smeren hij drinkt het dus niet op. Hij heeft er geen krampjes van en spuugt niet meer dit deed hij wel met de nystatine.

Goede link bitterend zal het vanavond even goed lezen.
Martine,
Bij K hebben ze ook het tongriempje gekliefd...hij voelde hier niets van en sliep zelfs gewoon door. Ook daarna heeft hij er niets van gevoeld. Ik wilde er zelf niet bij zijn maar kon alles volgen via de babyfoon. Hier heeft het trouwens niet geholpen want hij pakt de borst nog steeds niet, maar we weten nu wel wat de oorzaak is. Tongriempje had zoiezo gekliefd moeten worden omdat die echt veel te kort was. Dus gelukkig is dat nu gedaan want anders moet dat weer via allerlei artsen heb ik begrepen.
pi_134527358
Vrienden van ons hebben de spruw van hun meisje behandeld met zwarte bessen sap en toen was het snel over. Ik zie ook zeker verbetering bij hem maar de pijn bij mij blijft. Maandag heb ik weer een telefonisch consult dan zal ik zeker die gentiaan violet bespreken. Ik denk toch dat ik het tongriempje laat klieven al vind ik het wel eng en zielig.

Wat is er zo op tegen het bessensap? het is puur natuur en een grootmoeders middel.
pi_134527686
Bessensap werd hier door de huisarts op een gegeven moment ook aangeraden hoor. Heeft volgens mij vooral met de zuurheid te maken als ik het mij goed herinner.
pi_134529088
Ik zou die tongriem laten klieven, hoe eerder hoe beter. Best kans dat je niet eens spruw hebt, maar kloven door die tongriem (aanhapprobleem). Ik zie je niks schrijven over spruwsymptomen namelijk.
pi_134529335
Wup de lk zei dat het spruw is, j heeft een wit mondje en ik heb een rode rand op mn tepelhof. En het gevoel dat er naalden in borsten en tepels geprikt worden. Maandag ga ik achter de tongriem aan.
pi_134529429
Ah op die fiets. Dan idd blijven behandelen.
pi_134537319
Hier is de tongriem van M gekliefd toen hij drie weken was. Hij heeft even een kik gegeven, maar dat was volgens mij vooral omdat ze zijn mondje open deden. Verder geen last gehad.
R 09-10-2010
M 20-04-2013
  zaterdag 21 december 2013 @ 22:27:49 #175
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_134539310
Hier bij Rayen ook het tongriempje doorgeknipt. Als je het later doet dan moet hij onder narcose. Dat vond ik helemaal niks.
Het was redelijk snel gebeurd, hij moest even een beetje huilen maar daarna al gelijk geen last meer van.
Ik heb er nog een filmpje van ;)
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')