Draagdoek.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef Soempie het volgende:
J. meldt zich elke 2,5 a 3 uur door te gaan smakken. En vervolgens duurt zo'n drinksessie (+ verschonen ed. ) bijna een uur. Ondertussen wil ik ook graag tijd aan M. besteden, J. bij me houden, ergens een keer douchen, eten, bezoek ontvangen, enz.
 Het is dat mijn JPMB al uitgeleend is, anders kon hij zo jullie kant op.
 Het is dat mijn JPMB al uitgeleend is, anders kon hij zo jullie kant op.Tweeledig, aan de ene kant de hormonen die ik moet spuiten, en aan de andere kant de theoretische mogelijkheid dat het verhoogde prolactineniveau tegenwerkt.quote:[..]
Oh, moeilijk.Wat is de reden dat je zou moeten stoppen voor een IUI?

Ja..... precies wat bitterend zegt; op een gegeven moment kun je alles met een baby aan de borstquote:Op donderdag 19 december 2013 18:26 schreef Soempie het volgende:
J. meldt zich elke 2,5 a 3 uur door te gaan smakken. En vervolgens duurt zo'n drinksessie (+ verschonen ed. ) bijna een uur. Ondertussen wil ik ook graag tijd aan M. besteden, J. bij me houden, ergens een keer douchen, eten, bezoek ontvangen, enz.

Ik was vaak genoeg een uur bezig....
  Ik was vaak genoeg een uur bezig.... Ohhhhquote:Vannacht (en sindsdien vaker) liet J. los en toen liep er een straaltje melk uit haar mond. Dat moment was echt zo gaaf. Heb m'n man er voor wakker gemaakt: 'kijk, KIJK!!!!'
Nu afwachten hoe het gaat met haar gewicht, plasluiers, enz..
Oja, en zojuist heeft ze ook vrij lang aan de tweede borst gedronken. Oogjes open.
 Dat komt vast goed!!
  Dat komt vast goed!!  

Nee het is tot nu toe nog niet gelukt. Hij sabbelt wat aan de tepel en word na een paar minuten heel boos dus dan krijgt ie maar weer de fles. Van vpk van het cb wel een aanbeveling gehad om naar een logopedist te gaan hier in de buurt. Dus die ga ik zo even mailen als ik de tijd kan vindenquote:Op donderdag 19 december 2013 21:07 schreef Sull het volgende:
Soempie, gefeliciteerd met J! Goed dat je nu bv geeft! Ik gaf in het begin ook beide borsten 10 en later 15 minuten ieders, maar nu lukt het al lees ik.
Angelaatje, hoe gaat het met jou mini? Kun je al live voeden?
LB, mooie grafiek.
Marjo, fijn dat je met bv nog wel wat binnen krijgt.
Ophelia, moeilijk dilemma. Wat zegt je gyn erover?
Kleurdoos hoe gaat het met flesje? Hier gaat het langzamerhand echt steeds beter. L drinkt nu regelmatig als ik van huis ben, wel (hele) kleine beetjes per keer. Geen idee wat normaal is, maar ze komt nu aan 200 cc op een werkdag van mij (dan ben ik ongeveer 8 uur van huis). Wat geven jullie de kleintjes mee naar oppas/gastouder/kdv?

Oh ja, dan kan het ook echt niet anders.quote:Op donderdag 19 december 2013 20:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Draagdoek.Het is dat mijn JPMB al uitgeleend is, anders kon hij zo jullie kant op.
[..]
Tweeledig, aan de ene kant de hormonen die ik moet spuiten, en aan de andere kant de theoretische mogelijkheid dat het verhoogde prolactineniveau tegenwerkt.

Sowieso moet ik nog shirtjes en dergelijke halen (tips? Hema of H&M ofzo?) en nog een voedingsbh extra. Op het moment trek ik m'n shirt omhoog en plop ik alles naar buiten, niks subtiel. Dus voorlopig zit ik wel prima boven op de slaapkamer.
 Sowieso moet ik nog shirtjes en dergelijke halen (tips? Hema of H&M ofzo?) en nog een voedingsbh extra. Op het moment trek ik m'n shirt omhoog en plop ik alles naar buiten, niks subtiel. Dus voorlopig zit ik wel prima boven op de slaapkamer.   

voor je meisje dat zo goed groeit!
 voor je meisje dat zo goed groeit!

Ik ben dol op mijn mammae! Maar mocht je 's nachts een BH nodig hebben zou ik dat niet aanraden.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:44 schreef Soempie het volgende:
[..]
t.
Vraagje over de bh: het winkeltje waar ik m'n bh's koop heeft een Anita Maternity of een Mammae te koop. Wat zijn jullie ervaringen? Ik zie bijvoorbeeld dat de Mammae beugels heeft en die Maternity bh niet. Wat zouden jullie aanraden?
 mammae
 mammae  

Dat.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:20 schreef WupWup het volgende:
Bij een passende bh lopen de beugels onder je borsten door en knellen ze niks af. Persoonlijk wil ik alleen mét beugel, staat mooier.

quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:49 schreef Kyara het volgende:
Leuk shirtje LB. maar horizontale strepen moet ik maar niet doen
Ik heb daarom ook vaak een vestje of zo aan als ik in het openbaar voed. Dat schuif je dan met het hoofd van je kind aan de kant zeg maar

)  maar die is steeds uitverkocht
 )  maar die is steeds uitverkocht  

).
 ).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |