+1!quote:Op woensdag 25 december 2013 22:00 schreef Shandaly het volgende:
Ik doe met liefde nog een alcoholloze kerst en een O&N met J&J champagne. Het zal de laatste zijn, en het wil alleen maar zeggen dat het nog steeds lukt met de bv.
Klinkt als dreigende borstontsteking, goed leeg laten drinken de komende uren of desnoods leegkolven! Zeker als je jezelf niet fit gaat voelen. Evt masseren tijdens het voeden/kolven.quote:Op zaterdag 28 december 2013 13:37 schreef Mabawa. het volgende:
Vraagje, ik heb ineens (vanmorgen vroeg zat het er nog niet) een felrode plek op mijn li-borst. Formaat 2 euromunt zeg maar. Het is een beetje warmer dan de rest maar niet heet ofzo. Niet hard of pijnlijk. Borst is goed leeg. Is dit bvgerelateerd denken jullie of pure pech icm gekke huid?
Nu zou ik eerst de rode borst aanbieden steeds, die is niet pijnlijk trouwens? Je normale schema lijkt me prima, zo doe ik dat ook. Gewoon omwisselen inderdaad en beetje aanvoelen.quote:Op zaterdag 28 december 2013 14:18 schreef Mabawa. het volgende:
He gats, daar zit niemand op te wachten. Gelukkig plakjongetje dus dat drinken komt wel goed. Maar juist omdat hij veel (en korter) drinkt, wat is dan handig? Blokvoeden oid? Want dat doe ik nu nog niet. Soms is een voeding 40 min ene kant en 10 minuten andere kant, dan start ik weer met de laatste kant. Maar soms is het 10 minuutjes drinken en komt hij na 30 minuten weer en dan geef ik diezelfde kant. Maar het is een beetje natte vingerwerk en voelen welke borst soepeler is enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |