Waarom? Tegen mindere tegenstanders pakt hij de kansen niet. Gisteren tegen Coventry was hij matig, zeker rondom het strafschopgebied. Arsenal speelt beter dan een paar jaar geleden, en toen was hij ook niet echt goed genoeg, en nu helemaal niet.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 11:50 schreef Yi-Long het volgende:
Verder ziet het team er aardig uit. Misschien de vleugelverdedigers die wat beter kunnen, en een betere spits erbij (Dzeko, Bony, Lukaku), maar van mij mag Bendtner 'The White Samurai' nou eindelijk wel eens een ECHTE kans krijgen.

.Zie hem echter ook zomaar voor veel geld naar PSG ofzo gaan.
.Zie hem echter ook zomaar voor veel geld naar PSG ofzo gaan.   

. Alsof die haalbaar is én Arsenal zou verkiezen boven City/Chelski/PSG.
. Alsof die haalbaar is én Arsenal zou verkiezen boven City/Chelski/PSG.

Misschien was hij als kid wel fan van Arsenal ofzo, of ziet hij het als een club waar hij de meeste kans op een basisplaats krijgt en om door te groeien...quote:Op maandag 27 januari 2014 12:57 schreef DeNummer10 het volgende:
Haha Pogba, doe even normaal zeg. Alsof die haalbaar is én Arsenal zou verkiezen boven City/Chelski/PSG.

Geld scheppen, zoals elke voetballer tegenwoordig. Alsof de nieuwe generatie überhaupt nog echt fan is van een club. Ze zijn fan van Nike, geld, faam, leven als een rapster. En volgens mij hoeft hij zich niet druk te maken om zijn ontwikkeling en speelminuten...quote:Op maandag 27 januari 2014 13:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien was hij als kid wel fan van Arsenal ofzo, of ziet hij het als een club waar hij de meeste kans op een basisplaats krijgt en om door te groeien...
Maar idd, die andere clubs zullen hem wellicht meer bieden. Maar wat moet je als serieuze voetvaller in de Franse competitie? Dan speel je bij PSG en dan...!?

Strootman zou ook prima zijn.
 Strootman zou ook prima zijn. 

Zo sneu inderdaad. Bij topclubs zijn geen spelers meer die van hun club houden.quote:Op maandag 27 januari 2014 13:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Geld scheppen, zoals elke voetballer tegenwoordig. Alsof de nieuwe generatie überhaupt nog echt fan is van een club. Ze zijn fan van Nike, geld, faam, leven als een rapster. En volgens mij hoeft hij zich niet druk te maken om zijn ontwikkeling en speelminuten...

quote:"We have always been completely behind him. We are comfortable in the position and relaxed about it. Arsene will be extending with us and at the right time we will make that announcement," Gazidis told the news conference.

twitter:behnisch twitterde op maandag 27-01-2014 om 16:39:56To illustrate #Arsenals financial jump from Nike to #Puma http://t.co/mUtJhfMkhG reageer retweet

Er zijn recentelijk veel goede commerciële deals gesloten door Gazidis. Goede ontwikkeling.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:behnisch twitterde op maandag 27-01-2014 om 16:39:56To illustrate #Arsenals financial jump from Nike to #Puma http://t.co/mUtJhfMkhG reageer retweet

Dat is waar, maar goed de fans willen prijzen. Dan kan Gazidis schermen met goede deals, maar uiteindelijk schiet je daar niets mee op als je geld op de bank hebt maar het vervolgens niet uitgeeft.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Er zijn recentelijk veel goede commerciële deals gesloten door Gazidis. Goede ontwikkeling.

Dat kunnen de ticketprijzen vast wel weer omlaag dus.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:behnisch twitterde op maandag 27-01-2014 om 16:39:56To illustrate #Arsenals financial jump from Nike to #Puma http://t.co/mUtJhfMkhG reageer retweet

Dat zeg ik ook niet?quote:Op maandag 27 januari 2014 18:36 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Dat is waar, maar goed de fans willen prijzen. Dan kan Gazidis schermen met goede deals, maar uiteindelijk schiet je daar niets mee op als je geld op de bank hebt maar het vervolgens niet uitgeeft.

Jonker kwam op mij altijd over of hij een kloon wilde zijn van Van Gaal.. zelfde kapsel, kleding etc.. aparte man.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 11:34 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Oh, uiteraard. Een klein mannetje met een wijsneuzerig melkmuiltje en ggggristelijk kapseltje, alsof hij op het punt staat om met zijn moeder en jongere broertjes naar de kerk te wandelen op zondag....

Nieuwe deal = geld, dusquote:Op maandag 27 januari 2014 22:48 schreef Pleun2011 het volgende:
Ben niet kapot van Puma.. dat wit is lelijk.
Ben fan van het huidige Arsenal, ze missen alleen de kers op de taart in de vorm van een topspits. Giroud zie ik toch niet zo graag spelen.

Nee klopt, maar als fan heb ik liever prijzen dan commerciele successen. Het geld wordt toch niet besteed. En Gazidis ziet zijn successen als prijzen want hij krijgt dikke bonussen. Dat is toch niet te verteren als fan?quote:

Mjah, met Wenger hoef je eigenlijk gewoon geen prijzen meer te verwachten. Je krijgt wel ieder jaar leuk aanvallend mooi voetbal te zien, en je eindigt top 5, maar hij is veels te twijfelend, zowel qua aankopen, alswel het aanpassen van de tactiek of het inbrengen van wisselspelers wanneer het eens niet loopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 22:20 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als fan heb ik liever prijzen dan commerciele successen. Het geld wordt toch niet besteed. En Gazidis ziet zijn successen als prijzen want hij krijgt dikke bonussen. Dat is toch niet te verteren als fan?
 Hij heeft nooit een plan B, en als hij dan eindelijk gaat wisselen, tja... wat wil je nou nog afdwingen in die laatste paar minuten!?
 Hij heeft nooit een plan B, en als hij dan eindelijk gaat wisselen, tja... wat wil je nou nog afdwingen in die laatste paar minuten!?

quote:Op dinsdag 28 januari 2014 23:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mjah, met Wenger hoef je eigenlijk gewoon geen prijzen meer te verwachten. Je krijgt wel ieder jaar leuk aanvallend mooi voetbal te zien, en je eindigt top 5, maar hij is veels te twijfelend, zowel qua aankopen, alswel het aanpassen van de tactiek of het inbrengen van wisselspelers wanneer het eens niet loopt.
Ook vandaag weer, gewoon 2 wissels in de laatste 6 minuten ofzo...Hij heeft nooit een plan B, en als hij dan eindelijk gaat wisselen, tja... wat wil je nou nog afdwingen in die laatste paar minuten!?

Commercieel een uitstekende deal zo te zien. Al vind ik dat shirt zum kotzen en vind ik Puma niet bij Arsenal passen na al die jaren van (prachtige) Nike shirts.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:05 schreef Tarado het volgende:

zijn er actuele geruchten dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:13 schreef Djibril het volgende:
Draxler dan toch, ik geloof het pas als ik hem zie in Arsenal shirt.

Ja, maar de trainer van Schalke heeft gezegd dat Draxler waarschijnlijk blijft, dus ik zou me niet rijk rekenen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:17 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
zijn er actuele geruchten dan?

Klaar dus, hij weet.twitter:bbcsport_david twitterde op donderdag 30-01-2014 om 21:23:33Arsenal not signing Draxler. Was interest but AW unwilling to meet #Schalke asking price. Only #afc deal may be a loan arrival #bbcfootball reageer retweet

Niks mis mee hoor. Zal hopelijk geen basisspeler worden, maar als back-up prima speler.quote:

Frimpong is nog lang niet klaar om enige aanspraak te doen op een plaats in het team. Hij had ook een aflopend contract dus dit is een logisch vervolg van zijn loopbaan.quote:

Slot op de deur? Het is toch een aanvallende middenvelder? Of is zijn speelstijl veranderd?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 13:17 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor. Zal hopelijk geen basisspeler worden, maar als back-up prima speler.
Slot op de deur

Ik vind hem meer all round. En ik hoopte op een defensieve middenvelder, een slot op de deur, wat Källström niet echt is helaas.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:38 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Slot op de deur? Het is toch een aanvallende middenvelder? Of is zijn speelstijl veranderd?

I know, maar hij is zo geliefd bij mij en meerdere supporters. Werkte hard en zeurde nooit, jammer van zijn techniek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:33 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Frimpong is nog lang niet klaar om enige aanspraak te doen op een plaats in het team. Hij had ook een aflopend contract dus dit is een logisch vervolg van zijn loopbaan.

quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:26 schreef PiraatPiet het volgende:
Dat is snel...
http://metro.co.uk/2014/0(...)ing-session-4286865/

twitter:bbcsport_david twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 17:47:50Clarification - Kallstrom out for at least 6 games with back injury found in medical before signing. Not done in training #afc #bbcfootball reageer retweet
twitter:bbcsport_david twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 17:48:15Kallstrom injured his back on Tuesday while playing football on a beach during Spartak's pre-season tour in Abu Dhabi #afc #bbcfootball reageer retweet
twitter:bbcsport_david twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 17:48:24Kallstrom informed Arsenal of discomfort on arrival at club on Fri - MRI scan showed no damage, CT scan found back injury #afc #bbcfootball reageer retweet
twitter:bbcsport_david twitterde op zaterdag 01-02-2014 om 17:48:39Arsenal medical team gave Wenger the prognosis but it was decided Kallstrom would still sign & undergo rehabilitation with #afc #bbcfootball reageer retweet

De reden dat hij kwam was omdat we nu blessures hebben en Flamini geschorst is, hoe kun je dan in vredesnaam een speler huren waarvan je van te voren weet dat hij geblesseerd is? Deze reacties zeggen genoeg
  De reden dat hij kwam was omdat we nu blessures hebben en Flamini geschorst is, hoe kun je dan in vredesnaam een speler huren waarvan je van te voren weet dat hij geblesseerd is? Deze reacties zeggen genoeg   

Er komt nu wel een heel belangrijke periode aan (net als die voor kerst/Nieuwjaar die wel zou aantonen of dit team the real deal was...)
 Er komt nu wel een heel belangrijke periode aan (net als die voor kerst/Nieuwjaar die wel zou aantonen of dit team the real deal was...)

Ik niet. Chelsea zie ik nog wel een misstap maken tegen een lagere tegenstander (zie West Ham), City is angstaanjagend constant.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:45 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Heb liever dat ze gelijkspelen.

Daar heb je wel gelijk in ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik niet. Chelsea zie ik nog wel een misstap maken tegen een lagere tegenstander (zie West Ham), City is angstaanjagend constant.

Juichen voor City dan, heb je een goede kans op de tweede plekquote:Op maandag 3 februari 2014 21:47 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ik niet. Chelsea zie ik nog wel een misstap maken tegen een lagere tegenstander (zie West Ham), City is angstaanjagend constant.

Dat gaat Arsenal niet redden.quote:Op maandag 3 februari 2014 22:57 schreef Rosario het volgende:
En we staan weer eventjes bovenaan met twee punten. Nu Liverpool, Man U, Liverpool, Bayern.
Wat een schema.

Alleen tegen Bayern gaan ze met de billen bloot.. van Liverpool en United kunnen ze wel winnen.quote:

Ik gun het ze van harte, maar ik zie United dan wel weer luizig winnen. En Liverpool is sowieso nog wel oppassen geblazen met Suarez en Sturridge. Daarbij heeft Arsenal ook niet echt een hele brede selectie om dit te volbrengen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:45 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen tegen Bayern gaan ze met de billen bloot.. van Liverpool en United kunnen ze wel winnen.

Ik vind Arsenal wel degelijk overkomen.. krijgen niet veel goals tegen. United bakt er al het hele seizoen weinig van. Liverpool is afgezien van Suarez en Sturridge ook niet echt afschrikwekkend.. dat soort wedstrijden is het altijd de vorm van de dag die doorslaggevend is, maar Arsenal schat ik ondanks de blessures hoger in dan die 2 ploegen.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik gun het ze van harte, maar ik zie United dan wel weer luizig winnen. En Liverpool is sowieso nog wel oppassen geblazen met Suarez en Sturridge. Daarbij heeft Arsenal ook niet echt een hele brede selectie om dit te volbrengen.

Meestal zit er altijd wel ergens puntverlies tussen als je ze kort achter elkaar allemaal toppers speelt.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal wel degelijk overkomen.. krijgen niet veel goals tegen. United bakt er al het hele seizoen weinig van. Liverpool is afgezien van Suarez en Sturridge ook niet echt afschrikwekkend.. dat soort wedstrijden is het altijd de vorm van de dag die doorslaggevend is, maar Arsenal schat ik ondanks de blessures hoger in dan die 2 ploegen.

Das waar.. maar goed, ik hoop dat ze die serie goed doorkomen want Arsenal is dit seizoen mijn favoriete club in de PL. Jarenlang uitgelachen omdat Wenger nooit veel geld wilde uitgeven.. of niet mocht uitgeven.. maar met 1 briljante aankoop doen ze weer helemaal mee.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Meestal zit er altijd wel ergens puntverlies tussen als je ze kort achter elkaar allemaal toppers speelt.

Mwah, Liverpool is best goed en gebalanceerd dit seizoen. Prima keeper, Sterling groot talent, Coutinho doet het goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:48 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ik vind Arsenal wel degelijk overkomen.. krijgen niet veel goals tegen. United bakt er al het hele seizoen weinig van. Liverpool is afgezien van Suarez en Sturridge ook niet echt afschrikwekkend.. dat soort wedstrijden is het altijd de vorm van de dag die doorslaggevend is, maar Arsenal schat ik ondanks de blessures hoger in dan die 2 ploegen.

Bedankt,weet je dan toevallig ook binnen welke tijd de kaart dan geleverd zou kunnen worden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 12:20 schreef Gunner het volgende:
kaartverkoop voor red members start een maand voor de wedstrijd; zaterdag dus.
volgens mij moet het wel snel kunnen alleen ben je afhankelijk van stadiontoeang op de membership-kaart.

Als de plaatsen beschikbaar zijn wel ja. je zietdat direct. ik koop zelfs vaak drie plaatsen naast elkaar. je moet er gewoon op tijd bij zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:22 schreef brambino12 het volgende:
kun je dan wel 2 plaatsen naast elkaar kopen?

Volgens mij, en dat moet dan maar bevestigd worden door iemand anders, moet je inloggen met je één van je accounts en je andere account toevoegen aan je netwerk. Daarna kan je twee stoelen uitkiezen aan de hand van de plattegrond. Daar kan je dus zien of er stoelen naast elkaar beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:22 schreef brambino12 het volgende:
[..]
Bedankt,weet je dan toevallig ook binnen welke tijd de kaart dan geleverd zou kunnen worden?
Of iemand met een eigen kaart die ervaring heeft..
EDIT: Oke de levertijd is maximaal 28 dagen en anders krijg je een kopie gestuurd die ook geldig is, weet iemand hoe het zit als je twee memberships koopt; een op naam van vader en de ander op naam van zoon, kun je dan wel 2 plaatsen naast elkaar kopen?
En het schijnt dat 10 februari de verkoop begint, dus nog maar ff hopen dan.

Zeker niets mis mee. Wij zaten Clock End tegen Cardiff City. Perfecte plaatsen wat mij betreft.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:40 schreef Gunner het volgende:
Niets mis met upper tier. Ik zit daar graag

En toch nog steeds bovenaan! Volgens mij had City afgelopen maandag ook totaal geen plan B.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 00:12 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, Liverpool is best goed en gebalanceerd dit seizoen. Prima keeper, Sterling groot talent, Coutinho doet het goed.
Probleem van Arsenal is meer dat het allemaal erg voorspelbaar is, en er te vaak geen plan B is wanneer het niet lukt. Ik vind het nog niet overtuigend. hebben ook niet echt leiders/aanjagers in het team, die de boel echt bij de hand nemen en waar de rest zich aan kan optrekken. Het is allemaal wat 'vlak'. Jammer. Vroeger was Arsenal echt geweldig, met een paar van die Engelse bikkels, en dan Vieira, Petit, Pires, etc etc. En uiteraard Bergkamp, Henry, Kanu, etc.
 Laten we daar morgen maar 8 van maken. COYG
  Laten we daar morgen maar 8 van maken. COYG   

Damn zal die rush van Walcott nooit vergeten daar! Toen liet hij evht zijn talent zien. Adebayor was toen spits want Robin kon zich niet in de basis spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:18 schreef SpamNinja het volgende:
[..]
En toch nog steeds bovenaan! Volgens mij had City afgelopen maandag ook totaal geen plan B.
Ik hoop morgen op net zo'n wedstrijd als in november, gewoon de toevoer naar suarez en sturridge afsluiten en als ze een keer wel de bal krijgen heeft Koscielny het toch wel onder controle. Op het middenveld gaat de wedstrijd gewonnen worden denk ik dus ik hoop niet op zo'n langzame start als de afgelopen wedstrijden.
Gek genoeg heeft Liverpool al 7 jaar niet van Arsenal gewonnen op Anfield! De laatste keer was met die ordinaire duikpartij van Babel in de CL.Laten we daar morgen maar 8 van maken. COYG

Laat maar weer eens zien hoe groot een cunt die Adebayor is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:48 schreef SpamNinja het volgende:
Werd helemaal gek bij die goal en een paar minuten later vreselijk verdrietig. Voetbal

Haha ja, gaat-ie in z'n eentje vieren na al dat werk van Walcott.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:04 schreef isgeschiedenis het volgende:
[..]
Laat maar weer eens zien hoe groot een cunt die Adebayor is.

Monreal heeft ons 2 punten gekost tegen Southampton en zo goed vind ik hem over het algemeen niet.
  Monreal heeft ons 2 punten gekost tegen Southampton en zo goed vind ik hem over het algemeen niet.  

Wat had je gelijk toch. Wát een kutspeler is dat.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:15 schreef SpamNinja het volgende:
Heeft Gibbs de hond van Wenger doodgereden ofzo?Monreal heeft ons 2 punten gekost tegen Southampton en zo goed vind ik hem over het algemeen niet.
Toch een beetje zenuwachtig, niet zozeer om Liverpool maar het is wel een bepalende wedstrijd voor ons zelfvertrouwen denk ik.

Manchester City wordt het ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:34 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
no shit sherlock liverpool ook niet

dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 14:15 schreef Rosario het volgende:
Weer zo'n beschamende vertoning in een topper.

Nah ja, als je na 38 wedstrijden bovenaan staat ben je wat mij betreft altijd verdiend kampioen. Ook al verlies je vrijwel alle wedstrijden met je concurrenten.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:05 schreef Gunner het volgende:
[..]
dan verdien je het ook niet om kampioen te worden.

welke prestatiesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wat een opportunisme weer, zeg. Ja het was slecht, erg slecht, maar zijn dan alle prestaties van het afgelopen jaar niks meer waard?
Een geluk bij een ongeluk dat City gelijk gespeeld heeft.
 ?
?

Niks, maar die prestaties heb je dus nodig om prijzen te pakken. Tot op heden heeft Arsenal het beter dan verwacht gedaan, en nu is het na een flinke nederlaag niet meteen doom and gloom.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:32 schreef Kaap het volgende:
Wat zijn al die prestaties waard als de fans aan het eind van het seizoen voor het 9de jaar op rij geen prijzen zien...
http://www.sincearsenallastwonatrophy.co.uk/

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |