Amen!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee dit is geen vrouwenversie... en die gesproken woorden maken het liedje, die moet je niet gaan 'zingen'
Ik vind hem nu ook wel te doen, maar toen nog meer ja!quote:
Bij hem klopte het nr wel uit jouw lijst toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou ook nog kunnen. In het geval van Wudstik zou dat dan Kronenburg Park zijn ipv Totdat Jij Mijn Liefde Voelt
Sowieso The Scriptquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb echt zo vaak moeite met nummers die origineel door mannen gezongen zijn, het klinkt bij een wijf dan gewoon niet
Ik zou hem absoluut doen jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind hem nu ook wel te doen, maar toen nog meer ja!
Nee, ik heb maar weinig gezien dit seizoen, maar wel zijn auditie, die vond ik ook geweldig!quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je zijn battle tegen Jarno gezien destijds?
Daar wassie sekseh.
Heb hem aangepast. Doordat die titel werd gezegd heb ik die opgeschrevenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij hem klopte het nr wel uit jouw lijst toch?
Wie zijn dat ook alweer?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bid bid bid dat beide kandidaten van Trijntje eruit vliegen![]()
Dat heb ik met de kandidaten van Aliquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik bid bid bid dat beide kandidaten van Trijntje eruit vliegen![]()
Ohhhhhhh, dan moet je die straks in de reclame echt even kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar weinig gezien dit seizoen, maar wel zijn auditie, die vond ik ook geweldig!
Gerrie vind ik afschuwelijk btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |