Tegen kwam had ik moeten zeggen, ik spit het forum niet genoeg door dagelijks.quote:Op maandag 20 januari 2014 03:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ja, want er was nooit eerder iemand die ook zocht naar videobanden.
FHF / Oude videobanden met TV-beelden? Niet weggooien svp!
Eerste bericht stamt uit eind 2012, tel uit je winst.
Ze worden weggegooid en mogen ze niet bewaren zeggen een aantal. Ook toen ik voorstelde dat ze de container met mijn kofferbak verwarden wilden ze niet meewerkenquote:Op maandag 20 januari 2014 18:51 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Informeer eens bij kringloopwinkels. Fair chance dat ze er regelmatig binnenkrijgen, maar dat ze direct worden weggegooid. Misschien willen ze ze wel bewaren voor je.
Zo kom ik ook aan mijn cassettebandjes namelijk.
Dat zou erg tof zijn, uiteraard betaal ik voor vervoer (kan ze ook bij je laten ophalen door een koerier). Ik zoek wel alleen tv-opname banden, geen originele (huur/koop)banden.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Mijn vader is vrijwilliger bij een kringloopwinkel, kan wel vragen of hij videobanden apart wil houden en die zou ik dan naar je op kunnen sturen. Geen idee of ze die dingen vaak binnen krijgen, maar ik heb op die manier echt enorm veel cassettebandjes gekregen.
Mijn vader hangt een briefje op en dan worden ze apart gehouden. Hij weet dat het gaat om tv opnames en niet om voorbespeelde banden.quote:Op maandag 20 januari 2014 19:26 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat zou erg tof zijn, uiteraard betaal ik voor vervoer (kan ze ook bij je laten ophalen door een koerier). Ik zoek wel alleen tv-opname banden, geen originele (huur/koop)banden.
Ik heb nog wel een doosje cassettebandjes voor je als je die nog zoekt![]()
Helemaal topquote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn vader hangt een briefje op en dan worden ze apart gehouden. Hij weet dat het gaat om tv opnames en niet om voorbespeelde banden.
Zal ik een seintje geven als ik er een berg heb liggen?
Cassettebandjes vind ik wel een mooi ruilmiddel trouwens.Heb je er veel?
Ik heb bij de lokale weggeefwinkel gevraagd of ze nog eens goed willen letten op videobanden en cassettebandjes en die apart willen houden, dus als het gaat zoals ik hoop dat het gaat heb ik ook wel een doos met bandjes voor je met een tijdje.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Mijn vader hangt een briefje op en dan worden ze apart gehouden. Hij weet dat het gaat om tv opnames en niet om voorbespeelde banden.
Ik kan morgen "heel veel" cassettebandjes afhalen bij de lokale weggeefwinkel, die hou ik voor je apart. Ik denk dat ik er zelf ook nog een stuk of 40 heb, misschien meer.quote:Op maandag 20 januari 2014 21:04 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Top!quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan morgen "heel veel" cassettebandjes afhalen bij de lokale weggeefwinkel, die hou ik voor je apart. Ik denk dat ik er zelf ook nog een stuk of 40 heb, misschien meer.
Ik zorg dat ik alles in een doos zet en zodra de doos vol is kan die naar je toe.
Heb jij al iets kunnen verzamelen?
Da's weer eens wat anders dan Spanje of Turkijequote:Op woensdag 5 februari 2014 13:33 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Top!
Ik ben net 12 dagen in Madagaskar geweest, maar zal het zo eens aan mijn vader vragen!
Dat klinkt wel grappig, hoe is de kwaliteit van de opnames?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef Pagan het volgende:
Ik heb The Beer Hunter (Nl subs) op VHS, wil je die hebben (en evt. voor mij digitaliseren)?
Nederland 1 of 2, bestond 3 eigenlijk al? Geen idee hoe de kwaliteit is, maar vast geen 1080P met DTS geluid.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat klinkt wel grappig, hoe is de kwaliteit van de opnames?
Waar zijn ze van opgenomen? (gezien de subs)
Ik kan het altijd proberen. Heb je nog meer tv opnames er tussen? Wellicht dat we wat kunnen regelen zo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nederland 1 of 2, bestond 3 eigenlijk al? Geen idee hoe de kwaliteit is, maar vast geen 1080P met DTS geluid.Hier staat geen aangesloten VHS meer, die staat met een zooitje banden te verstoffen bij de kerstspullen, dus ik kan het niet testen.
Dat ga ik tzt uitzoeken, alles gaat er uit maar geen idee wat er allemaal op staat, stuk of twintig zelf opgenomen banden en wat speelfilms.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik kan het altijd proberen. Heb je nog meer tv opnames er tussen? Wellicht dat we wat kunnen regelen zo.
Ok, de films heb ik niets aan, de thuis opgenomen banden wel. Kan de serie mooi voor je digitaliseren en op dvd zetten, menutje erbij alles.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Dat ga ik tzt uitzoeken, alles gaat er uit maar geen idee wat er allemaal op staat, stuk of twintig zelf opgenomen banden en wat speelfilms.
Goeie deal,quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ok, de films heb ik niets aan, de thuis opgenomen banden wel. Kan de serie mooi voor je digitaliseren en op dvd zetten, menutje erbij alles.
Is er bij ingeschoten, ik ga je straks PM'en.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:54 schreef Pagan het volgende:
[..]
Goeie deal,, PM me jouw adresgegevens maar dan zoek ik de boel op korte termijn uit.
Leuk!quote:Op woensdag 5 februari 2014 13:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Da's weer eens wat anders dan Spanje of Turkije![]()
Ik heb denk ik inmiddels wel een doos vol bandjes. Er zit van alles tussen, origineel, van de radio opgenomen etc. etc.
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 11:58 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Leuk!
Ik was gisteren even bij mijn ouders en zag een paar dozen met videobanden staan. Groot deel waren speelfilms, maar ook een berg videobanden die waren opgenomen van de tv. Ga ze een dezer dagen even uitzoeken.
Bwhehehequote:Op vrijdag 21 februari 2014 10:38 schreef djkoelkast het volgende:
Frans Bauer / Andre van Duin mag je er tussen doen, ik ken iemand die daar gek op is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |