Verdedigen voor? en wie doet dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:18 schreef Tingo het volgende:
Echt lachwekkend dat er mensen zijn die mensen zoals Bush nog proberen te verdedigen.
Ik zie dat ook niet, zie alleen maar kritiek op hem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:20 schreef theguyver het volgende:
[..]
Verdedigen voor? en wie doet dat?
Dat is correct, en idd bewijs dat dit niet om een instorting gaat tgv verzwakte constructie (door bijvoorbeeld brand)quote:Op donderdag 12 december 2013 12:52 schreef polderturk het volgende:
WTC-7 is de eerste seconden met valversnelling ingestort. NIST heeft dit toegegeven. Dit is alleen mogelijk als alle core pillars het tegelijkertijd begeven. Een duidelijk bewijs voor controlled demolition.
Je bent in de war met een hypothese.quote:Op donderdag 12 december 2013 12:36 schreef De_uitblinker het volgende:
Een theorie is precies dat: onbewezen.
Het uittredegat in de derde ring van het pentagon, waarschijnlijk veroorzaakt door het landingsgestel van het vliegtuig.quote:Op zondag 22 december 2013 12:06 schreef sonnyspek het volgende:
http://www.bollyn.com/video-of-missile-hitting-the-pentagon
Jongens dat tweede plaatje, kan iemand me nou vertellen wat dat nou is?
Degenen die in het officiele verhaal geloven, willen het niet zien.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:34 schreef warhamstr het volgende:
[..]
Dat is correct, en idd bewijs dat dit niet om een instorting gaat tgv verzwakte constructie (door bijvoorbeeld brand)
Ik hap toe. Je redenering bestempel ik als: onzin. Reden: knik.quote:Op zondag 22 december 2013 13:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Degenen die in het officiele verhaal geloven, willen het niet zien.
Speciaal voor hen zal ik het nogmaals plaatsen
WTC-7 is de eerste seconden met valversnelling ingestort. NIST heeft dit toegegeven. Dit is alleen mogelijk als alle core pillars het tegelijkertijd begeven. Een duidelijk bewijs voor controlled demolition.
En dat binnen 10 minutenquote:Op zondag 22 december 2013 13:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik hap toe. Je redenering bestempel ik als: onzin. Reden: knik.
Wat is daar voor nodig?quote:Op zondag 22 december 2013 13:52 schreef polderturk het volgende:
[..]
En dat binnen 10 minuten![]()
Het hengelen gaat me niet slecht af.
Ik vraag me af of je ooit zal toegeven dat je het bij het verkeerde eind heb.
Erm nee. Get your facts straight.quote:Op zondag 22 december 2013 13:18 schreef polderturk het volgende:
[..]
Degenen die in het officiele verhaal geloven, willen het niet zien.
Speciaal voor hen zal ik het nogmaals plaatsen
En de troll laat zijn ware gezicht zien...quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef polderturk het volgende:
Ahahahahaaaa....
En de rioolratten komen weer te voorschijn.
Graag normaal discussieren.quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef polderturk het volgende:
Ahahahahaaaa....
quote:The analyses of the video (both the estimation of the instant the roofline began to descend and the calculated velocity and acceleration of a point on the roofline) revealed three distinct stages characterizing the 5.4 seconds of collapse:
Stage 1 (0 to 1.75 seconds): acceleration less than that of gravity (i.e., slower than free fall).
Stage 2 (1.75 to 4.0 seconds): gravitational acceleration (free fall)
Stage 3 (4.0 to 5.4 seconds): decreased acceleration, again less than that of gravity
Want die gebouwen zijn ook echt zo vergelijkbaar he?quote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Die flat in de bijlmer was sterker, een 747 die er tegen aan vloog met enorme schade en een vuurzee als gevolg deed het gebouw niet instorten.
Onze bouwkwaliteit is beter dan die van de amerikanen.
Oke dankje!quote:Op zondag 22 december 2013 12:57 schreef Terecht het volgende:
[..]
Het uittredegat in de derde ring van het pentagon, waarschijnlijk veroorzaakt door het landingsgestel van het vliegtuig.
Zoek de bijlmerramp nog een keertje op en kijk hoe het vliegtuig erin vloog. Het heeft weinig te maken gehad met sterkte, eerder met (waarschijnlijk) een vleugje intelligentie van de piloot.quote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Die flat in de bijlmer was sterker, een 747 die er tegen aan vloog met enorme schade en een vuurzee als gevolg deed het gebouw niet instorten.
Twee totaal verschillende constructies. Knap hoe je deze vergelijking legt.quote:Op zondag 22 december 2013 17:48 schreef bedachtzaam het volgende:
Om die titel te verdienen zullen ze eerst de Armeense genocide moeten ontkennen.quote:Op zondag 22 december 2013 16:21 schreef polderturk het volgende:
Ahahahahaaaa....
Net als hout en metselwerk zijn verlijkbaar met staal en alu-buizen right?quote:Op zondag 22 december 2013 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Want die gebouwen zijn ook echt zo vergelijkbaar he?
nope, maar bouwmethode in VS en Nederland is toch wel een groot verschil.quote:Op maandag 23 december 2013 13:25 schreef Tingo het volgende:
[..]
Net als hout en metselwerk zijn verlijkbaar met staal en alu-buizen right?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |