Ja, prachtig. Zo verdwaasd dat ze uit hun ogen kekenquote:Op vrijdag 25 september 2015 09:29 schreef ZwarteMagika het volgende:
Ik vond Wake Up trouwens hilarisch, dat "" publiek had ik niet aan zien komen
Met de release van The Reflektor Tapes hebben ze ook een deluxe versie van Reflektor uitgebracht met zes nummers. oa een remix van Flashbulb Eyes maar ook de Crucified Again die in de film zatquote:Op dinsdag 29 september 2015 14:44 schreef ZwarteMagika het volgende:
He wat, heb ik iets vreselijk gemist?
Verder niet veel aan nee....quote:
Daar is toch ook een stuk van de clip van We Exist opgenomen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 19:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Arcade Fire @ Coachella 2014 is ook erg lekker joh, dacht dat ik die al vaker had gezien maar blijkbaar niet
Zou kunnen, in de show zit iig wel echt een iets langer stukje met Win die praat en het publiek dat een paar keer "we exist" meeschreeuwt.quote:Op zaterdag 3 oktober 2015 22:09 schreef Susi het volgende:
[..]
Daar is toch ook een stuk van de clip van We Exist opgenomen?
Interventionquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:50 schreef Jovatov het volgende:
Zullen we allemaal op Rebellion (Lies) stemmen in de top 2000?
Staat er bij mij ook weer in. Volgens mij is er vorig jaar best veel op gestemd, zou kunnen dat ze em gewoon niet toelaten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:26 schreef Rosarium het volgende:
Rebellion (Lies) lijkt mij ook de beste gok om ze in de top2000 te krijgen. Ik stem mee
Wake Up heeft 1 jaar in de keuzelijst gestaan, misschien is die nog meer top 2000-fahigquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:26 schreef Rosarium het volgende:
Rebellion (Lies) lijkt mij ook de beste gok om ze in de top2000 te krijgen. Ik stem mee
Rebellion lijkt me populairder.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:25 schreef richolio het volgende:
Reflektor lijkt me ook populairder dan Rebellion? Er is wel al die Facebook pagina, "Krijg Arcade Fire in de Top 2000" oid, waarin ze op Rebellion stemmen
Betwijfel hetquote:
Vorig jaar stonden best wat nummers uit de bovenste regionen van de Snob 2000 van het jaar daarvoor opeens in de 'gewone' top. Hopen dat die trend doorzet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:22 schreef TUFKAL het volgende:
Ik doe niet mee aan de top2000
In de Snob2000 stond Rebellion bovenaan:
http://ondergewaardeerdel(...)-snob-2000-van-2014/
nou die snob 2000 heeft allerlei onzinnige regels. vond het nogal pretentieus allemaal.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:43 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden best wat nummers uit de bovenste regionen van de Snob 2000 van het jaar daarvoor opeens in de 'gewone' top. Hopen dat die trend doorzet.
die is van mijquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:25 schreef richolio het volgende:
Reflektor lijkt me ook populairder dan Rebellion? Er is wel al die Facebook pagina, "Krijg Arcade Fire in de Top 2000" oid, waarin ze op Rebellion stemmen
de nummers in de lijst zijn iig meer genot dan de top2000quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou die snob 2000 heeft allerlei onzinnige regels. vond het nogal pretentieus allemaal.
nummers uit de top 2000 mogen er ook niet in en dat maakt die lijst net zo partijdig als de top 2000 met een keuzelijst... maar ja... wrong topicquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
de nummers in de lijst zijn iig meer genot dan de top2000
Des te meer reden om dat ding gewoon in de keuzelijst te zetten.quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:42 schreef Norrage het volgende:
Kan me nog best voorstellen dat hij er niet in komt omdat iedereen dat nummer anders schrijft
laat gaan joh die top2000quote:Op vrijdag 4 december 2015 11:16 schreef Rearviewmirror het volgende:
Ook heb ook gestemd op Arcade Fire - Rebellion (Lies) maar ik vrees dat het niet heeft geholpen, want hoe ik het ook schrijf, via staatieindetop2000.nl krijg ik alleen maar huilende gezichten dat hij er niet in staat.
http://ondergewaardeerdel(...)-2000-zijn-gesloten/quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:59 schreef Gatenkaas het volgende:
Wanneer kunnen we eigenlijk weer stemmen op de snob2000? Zag geen link staan voor 2015 op de site.
quote:Op zondag 30 oktober 2016 14:10 schreef MaJo het volgende:
Ik ben weer begonnen met mijn Arcade Fire promo
Ook van mening dat ze in de Top 2000 horen? Stem dan op Arcade Fire met Rebellion (Lies). Zie ook mijn Facebookpagina https://www.facebook.com/arcadefiretop2000/ Met z'n allen komen we er wel
Kom net toevallig dit tegen: http://www.nola.com/voodo(...).html#incart_galleryquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:52 schreef Adrie072 het volgende:
Doen zij nog wat qua optredens/festivals komend jaar?
Alleen in de VS helaasquote:Op zondag 30 oktober 2016 15:52 schreef Adrie072 het volgende:
Doen zij nog wat qua optredens/festivals komend jaar?
Het nummers The Suburbs? Ik zou eerder denken aan Ready to Start of We Used to Wait.quote:Op zondag 30 oktober 2016 17:31 schreef Xrenity het volgende:
Suburbs of Reflektor zou ik denken. Dat waren wel populaire singles toch?
No Cars Go zou vet zijnquote:Op zondag 30 oktober 2016 17:57 schreef TUFKAL het volgende:
De top2000 daar moet je niet in willen staan
Gevraagd naar m'n favoriet zou ik no cars go kiezen en / of Haïti
gaat niet gebeuren. Maar goed ook. Mainstream lijst horen ze niet thuis.quote:Op zondag 30 oktober 2016 18:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het nummers The Suburbs? Ik zou eerder denken aan Ready to Start of We Used to Wait.
[..]
No Cars Go zou vet zijnMaar die is niet bekend genoeg.
Ik denk zelf Wake Up of Reflektor.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 08:15 schreef TUFKAL het volgende:
Naar Best kept secret
http://go.3fm.nl/festival(...)est-Kept-Secret-2017
Ik ook welquote:Op vrijdag 11 november 2016 09:02 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat Bks ineens dit soort grote namen weet te strikken.
de vaste bezoeker zal wellicht niet aan kaartjes kunnen komen en ander publiek zorgt voor een andere sfeer. Hoop voor ze dat het meevalt, maar jaren geleden toen LL altijd zo snel uitverkocht was, merkte je een duidelijke verandering van de sfeer.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:19 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook welben benieuwd wat het met de sfeer gaat doen van dit relatief kleine festival
Daar hoop ik op. Festival sla ik overquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:15 schreef Rearviewmirror het volgende:
Oooh! Ik wil ze weer live zien, maar vindt zo'n festival wat prijzig. Zouden ze ook nog losse concerten doen?
Waarom? Er zit een megagroot Duits bedrijf achter dit festival. Die doen festivals groter dan Pinkpop.quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:02 schreef peaceman het volgende:
Ik vind het vooral verbazingwekkend dat Bks ineens dit soort grote namen weet te strikken.
omdat het andere jaren minder grote namen waren. Ook prima namen, maar niet van dit kaliber.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:26 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarom? Er zit een megagroot Duits bedrijf achter dit festival. Die doen festivals groter dan Pinkpop.
Wat een sluipmoordenaars he.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat het andere jaren minder grote namen waren. Ook prima namen, maar niet van dit kaliber.
Precies dit ja. Al was afgelopen jaar met Wilco en Beck ook al wel groot hoor. Maar net ander kaliber.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
omdat het andere jaren minder grote namen waren. Ook prima namen, maar niet van dit kaliber.
mwah... uiteindelijk meestal een kwestie van geld.quote:
Dat bedoel ik ook maar ze hebben het wel mooi opgebouwd. Al speelt de geluksfactor ook wel mee. Arcade Fire deed dit jaar maar twee festivalshows in Europa waarvan 1tje op NOS Alive in Portugal. Ook niet echt de meest voor de hand liggende optie lijkt me. Maar goed, we moeten de status van AF ook niet overdrijven. BKS heeft elk jaar wel zulke namen (AM, Noel Gallagher, Alt-J, Beck). Radiohead is natuurlijk wel het neusje...quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
mwah... uiteindelijk meestal een kwestie van geld.
AF > Beck en Alt-J hoor. Noel Gallagher trekt ander publiek.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:56 schreef MCH het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook maar ze hebben het wel mooi opgebouwd. Al speelt de geluksfactor ook wel mee. Arcade Fire deed dit jaar maar twee festivalshows in Europa waarvan 1tje op NOS Alive in Portugal. Ook niet echt de meest voor de hand liggende optie lijkt me. Maar goed, we moeten de status van AF ook niet overdrijven. BKS heeft elk jaar wel zulke namen (AM, Noel Gallagher, Alt-J, Beck). Radiohead is natuurlijk wel het neusje...
Niet gelukt: http://www.staatieindetop2000.nl/quote:Op vrijdag 25 november 2016 11:38 schreef MaJo het volgende:
Arcade Fire met 3 nummers in de keuzelijst van de Top2000We used to Wait, Reflektor en Wake Up. Allemaal stemmen dus! En als je een plekje over hebt in de vrije keuzelijst natuurlijk ook Rebellion (Lies) erin stemmen
Wel gelukt! Reflektor en We Used to Wait zorgen voor de eerste noteringen ooit van Arcade Firequote:Op donderdag 8 december 2016 09:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Niet gelukt: http://www.staatieindetop2000.nl/
quote:Op donderdag 8 december 2016 10:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wel gelukt! Reflektor en We Used to Wait zorgen voor de eerste noteringen ooit van Arcade Fire
Oasis trekt ander publiek, Noel past prima op een BKS. En Alt-J en Beck zijn ook gewoon arena acts natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 november 2016 10:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
AF > Beck en Alt-J hoor. Noel Gallagher trekt ander publiek.
Hoe de neuk dan juist die nummers?quote:Op donderdag 8 december 2016 10:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wel gelukt! Reflektor en We Used to Wait zorgen voor de eerste noteringen ooit van Arcade Fire
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
quote:Op donderdag 8 december 2016 10:35 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hoe de neuk dan juist die nummers?
Simpel antwoord: keuzelijst. Maar ik houd hoop dat volgend jaar Rebellion (Lies) in de keuzelijst zal staan. Van Muse zijn bijvoorbeeld dit jaar ook meer nummers in de keuzelijst gekomen en derhalve ook meer nummers in de lijst zelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oww ja kon niet op artiest alleen zoeken dacht ik. Toen ben ik maar gestopt.quote:Op donderdag 8 december 2016 10:01 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Laten we zeggen: de andere nummers underrated. Ik vind iig Rebellion zeker niet het beste van Funeralquote:Op donderdag 8 december 2016 12:49 schreef MaJo het volgende:
Yes!!![]()
Het feit dat ze er eindelijk instaan vind ik het belangrijkste![]()
En rebellion overrated noemen
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:03 schreef Ener-G het volgende:
Protestsong tegen Trump; Zal waarschijnlijk niet eens op het nieuwe album komen
Nou nou nou wat overdreven zeg...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:03 schreef Norrage het volgende:
Sorry. ik zal niet subtiel zijn. Maar wat een zaadnummer![]()
Het klinkt als een bij elkaar geraapt zooitje muziek met geen enkele originaliteit. Alleen de intro is nog wel aardig....
quote:Op vrijdag 20 januari 2017 10:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nou nou nou wat overdreven zeg...
Dat is nog het grootste probleem ja...quote:Op vrijdag 20 januari 2017 11:33 schreef JochemP het volgende:
Ik dacht eerst dat het een cover was van Kanye West's Golddigger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |