Komt omdat je een lekker wijf bent.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:52 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag evaluatiegesprek gehad, niks meer dan lof. Ambitieus, doorzettingsvermogen, speels en weet ik het allemaal. Allemaal super geweldig.
Ohquote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik loop nog geen stage gekkie. Van die groep is 't.
Dat hij jou een abo cadeau heeft gedaan heeft mij al een beeld doen vormen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet gelijk socializen he. Je hebt nog steeds geen indicatie over zijn kennis op een zeker gebied.
Ik ken jou niet van ONZ trouwensquote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Komt omdat je een lekker wijf bent.
Wat voor beeld heb je van mij gekregen?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat hij jou een abo cadeau heeft gedaan heeft mij al een beeld doen vormen.
Zo'n project evaluatie? Op InHolland had dit zelfs invloed op je cijfer, bij genoeg punten ging je cijfer als enige omhoogquote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik loop nog geen stage gekkie. Van die groep is 't.
... Ik bedoel. Wat gezellig dat jij hier ook post.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is echt fantastischquote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet nietquote:Op donderdag 12 december 2013 01:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
OhNou ja, dat is nog beter
Hoelang blijf je daar nog?
Zoiets.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n project evaluatie? Op InHolland had dit zelfs invloed op je cijfer, bij genoeg punten ging je cijfer als enige omhoog
[..]
... Ik bedoel. Wat gezellig dat jij hier ook post.
Je komt daar ook niet elke week toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch
[..]
Weet niet. Dit is mn tweede sessieding van aantal weken. Sowieso nog ééntje maar die is maar één keer in de twee weken.
Slijmbalquote:Op donderdag 12 december 2013 01:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo'n project evaluatie? Op InHolland had dit zelfs invloed op je cijfer, bij genoeg punten ging je cijfer als enige omhoog
[..]
... Ik bedoel. Wat gezellig dat jij hier ook post.
Jawelquote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je komt daar ook niet elke week toch?
Konijnen weldoener.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat voor beeld heb je van mij gekregen?
quote:
toch kermisquote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon laten staan voor je ouders morgenochtend #yolo
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, wil jij met mij naar Rock Werchter dan als niemand anders wil?
ik bied mij aanquote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Crack_ het volgende:
Fokkie, wil jij met mij naar Rock Werchter dan als niemand anders wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |