Moet je eens proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wist niet dat dat gekookt lekker is.
Samequote:
fake nummerquote:Op donderdag 12 december 2013 01:43 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik ga wat eten. En Tjacka, wat bedoel je?
Normaal ben jij in ieder geval dan nog wat enthousiaster dan datquote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Moet je eens proberen.
[..]
Same.
Ja, maar op dit moment is mn hoofd leeg. Ik leef het leven and thats all op 't momentquote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Normaal ben jij in ieder geval dan nog wat enthousiaster dan dat
Wat diepzinnig.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar op dit moment is mn hoofd leeg. Ik leef het leven and thats all op 't moment.
Nou ja een leeg hoofd kan soms ook fijn zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar op dit moment is mn hoofd leeg. Ik leef het leven and thats all op 't moment.
vroeger?quote:
Wowow.quote:
Hm, somsquote:Op donderdag 12 december 2013 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja een leeg hoofd kan soms ook fijn zijn
quote:
Beknopte beschrijvingquote:Op donderdag 12 december 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Voordat ik naar bed ga hoor ik graag zijn levensverhaal.
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja opeens weet ik weer wie jij bent , altijd rellen in ONZ
Meer een uiterlijke beschrijving.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beest uithangen dus.
is uit.quote:
Niet gelijk socializen he. Je hebt nog steeds geen indicatie over zijn kennis op een zeker gebied.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beest uithangen dus.
Van je stage? netjesquote:Op donderdag 12 december 2013 01:52 schreef Crack_ het volgende:
Vandaag evaluatiegesprek gehad, niks meer dan lof. Ambitieus, doorzettingsvermogen, speels en weet ik het allemaal. Allemaal super geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |