Het was misschien ook wel hele oneerlijke concurrentie, Demen Bulbul is moeilijk te verslaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
smatjesIk weet ineens weer waarom jij zonder moeite geroyeerd werd.
ik kan dit bevestigenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smatjes geilen enorm op modjes van fora.
Dat hoorde ik van een taxi chauffeur.
Die poll werd gemanipuleerd. Warme ballen je kent het welquote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
smatjesIk weet ineens weer waarom jij zonder moeite geroyeerd werd.
Valt vies tegenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Smatjes geilen enorm op modjes van fora.
Dat hoorde ik van een taxi chauffeur.
Dit wordt een twitter ruziequote:Op donderdag 12 december 2013 01:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het was misschien ook wel hele oneerlijke concurrentie, Demen Bulbul is moeilijk te verslaan.
twitter:Demen_BulBul twitterde op donderdag 12-12-2013 om 01:32:08Mortaxx, (Van die Fok! forums) is sukel reageer retweet
Moest je geen vieze plaatjes posten?quote:
Wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moest je geen vieze plaatjes posten?
Oh ik dacht datje het over dit topic had die net weer in KPD stondquote:
Oh, nee. Was het de tweede keer net zo grappig als de eerste keer?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh ik dacht datje het over dit topic had die net weer in KPD stond
aids?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Elan het volgende:
Ik heb per ongeluk iets uit Crew gekregen geloof ik
nouquote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Elan het volgende:
Ik heb per ongeluk iets uit Crew gekregen geloof ik
Er zat dit keer wel een smakelijke verassing van LR bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nee. Was het de tweede keer net zo grappig als de eerste keer?
Het was dit keer de schuld van een buitenstander. Al is het ditmaal allemaal teruggekeerd naar GC inclusief de plaatjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Oh, nee. Was het de tweede keer net zo grappig als de eerste keer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |